تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

آرایش تابستانی جذاب با تکنیک های بی نظیر

آرایش تابستانی جذاب در پامیشا

آرایش تابستانی جذاب با تکنیک های بی نظیر


در فصل تابستان، مادران معمولاً لباس‌های گرم و بهاری را جمع می‌کنند و لباس‌های تابستانی را بیرون می‌آورند. این تغییرات همچنین به انتخاب رنگ‌ها، لوازم آرایشی و اکسسوری‌ها نیز اعمال می‌شود. برخی از بانوان همیشه چند محصول آرایشی در کیف لوازم آرایش خود دارند و برای تمامی سال از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما برخی دیگر از بانوان اختصاص آن‌ها به زمان و فصل مربوطه را نمی‌دانند و به همین دلیل پامیشا در مقاله آرایش تابستانی جذاب با تکنیک های بی نظیر را برای شما ارایه نموده است.

استفاده از کرم پودر 24 ساعته از برند معتبری ممکن است نتواند به نیازهای شما پاسخ دهد و پس از مصرف و چند ساعت اولیه ممکن است آثار آن کاهش یابد یا از بین برود. اما این موضوع در تابستان به دلیل گرمی هوا و تعریق بیشتر، ماندگاری لوازم آرایشی روی پوست کاهش می‌یابد. بنابراین، بهتر است از تکنیک‌ها و محصولاتی استفاده کنید که ماندگاری و دوام آرایش تان را در تابستان افزایش دهند.

در فصل تابستان، تاثیرات هوای گرم شامل افزایش ترشح چربی پوست می‌شود که می‌تواند آرایش شما را براق و دفرمه شده به نظر برساند. همچنین، شدت تعریق بدن و پوست صورت نیز افزایش می‌یابد و ممکن است باعث پاک شدن سریع آرایش شود. برای تثبیت آرایش و جلوگیری از براقیت زیاد پوست، می‌توانید از محصولات مراقبت پوستی مانند کرم ضد آفتاب استفاده کنید. همچنین، تکنیک‌های دیگری مانند استفاده از پودر چرب کننده و اسپری ثابت کننده نیز می‌توانند به شما در آرایش تابستانی جذاب کمک کند قدرت ماندگاری آرایش در تابستان به دلیل شرایط آب و هوایی گرم و تعرق زیاد کاهش می‌یابد. برای اینکه آرایش شما در طول روز دوام بیاورد، می‌توانید از تکنیک‌ها و محصولاتی که ماندگاری بیشتری دارند، استفاده کنید. یک راهکار مناسب استفاده از پایه مرطوب قبل از استفاده از کرم پودر است. این پایه‌ها حاوی عناصر مرطوب‌کننده و مهار کننده چربی هستند و می‌توانند پوست را برای آرایش آماده کنند و از براقیت ناشی از تعرق جلوگیری کنند.

آرایش تابستانی  در پامیشا

فهرست مطالب

  • از محصولات مراقبت پوست استفاده کنید
    •  مرطوب کننده
    • ضد آفتاب
  • برای شروع آرایش تابستانی جذاب از پرایمر استفاده کنید
  • فونداسیون سبک و بادوام به جای کرم پودرهای سنگین
  • کانسیلر مهم تر از فونداسیون
  • نکته طلایی برای داشتن زیرساز با دوام
  • با  از یک رژ لب بدرخشید
  • رژگونه کرمی یا پودری
  • از سایه تیره پرهیز کنید
  • اسپری فیکساتور صورت

از محصولات مراقبت پوست استفاده کنید

بهتر است قبل از شروع آرایش تابستانی جذاب، از یک محلول میسلار بر پایه آب برای پاکسازی پوست استفاده کنید. این محصول به شما کمک می‌کند پوستتان را از آلودگی، چربی و سایر آلودگی‌ها پاک کنید. با این کار، می‌توانید جلوی چربی شدن زیاد پوست پس از آرایش را بگیرید و همچنین از کمرنگ شدن زودهنگام آرایش جلوگیری کنید. اگر آب در دسترس نیست، نگران نباشید؛ زیرا میسلار بر پایه آب بدون نیاز به شستشو با پوست سازگار است و هیچ مشکلی برای پوست ایجاد نمی‌کند. برای استفاده، کافی است یک پنبه را با میسلار آغشته کرده و آن را به روی صورتتان بکشید. پس از انجام این کار، متوجه خواهید شد که پوست صورتتان مات و طراوت بیشتری پیدا کرده است.

مرطوب کننده

حتی اگر پوست شما چرب است، باید دو بار در روز از یک مرطوب کننده استفاده کنید. برای پوست چرب و مختلط، توصیه می‌شود از یک مرطوب کننده سبک بر پایه آب و مات کننده استفاده کنید که حاوی هیالورونیک اسید باشد و بتواند رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند. اگر پوست شما خشک و حساس است، بهتر است از یک مرطوب کننده استفاده کنید که حاوی روغن‌های ضروری برای پوست باشد تا پوست خشک نشود و پوسته نزند.

آرایش تابستانی  در پامیشا

ضد آفتاب
حتماً پس از مرطوب کننده، از یک محافظ ضد آفتاب استفاده کنید، به ویژه اگر قصد دارید برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرید. توجه داشته باشید که برای محافظت کامل از صورت، حتی اگر محصولات آرایشی مانند کرم پودر، پرایمر و کانسیلر شما حاوی SPF هستند، حتماً از یک محافظ ضد آفتاب استفاده کنید.

برای شروع آرایش تابستانی جذاب از پرایمر استفاده کنید

برای شروع یک آرایش تابستانی جذاب، حتماً از پرایمر استفاده کنید. پرایمر، سطح پوست را برای مرحله بعدی آرایش صاف می‌کند و همچنین به ثبات آرایش شما کمک می‌کند. اگر پوست شما چرب است، بهتر است از یک پرایمر سیلیکونی مات کننده مانند پرایمر مات کننده اینفیبل لورآل استفاده کنید. استفاده از پرایمر باعث صاف شدن خطوط و کوچک شدن منافذ پوست می‌شود و در نتیجه منطقه T صورت مات می‌شود.

فونداسیون سبک و بادوام به جای کرم پودرهای سنگین

 اگر ناهمواری‌های پوست شما آشکار نیستند، بهتر است از فونداسیون‌های سبک مانند BB کرم، CC کرم یا کانسیلر برای پوشاندن آن‌ها استفاده کنید. به علت گرمی هوا، تعرق پوست بسیار افزایش می‌یابد و حتی در صورت استفاده از کرم پودرهای 24 ساعته از برندهای معروف، ممکن است پوستتان را به طور مطلوب پوشش ندهد و ماندگاری نداشته باشد. بنابراین، هرچه فونداسیون شما سبک‌تر باشد، مدت بیشتری بر روی پوستتان دوام خواهد داشت.

کانسیلر مهم تر از فونداسیون

برای داشتن یک آرایش تابستانی جذاب، نیازی نیست حتماً از فونداسیون استفاده کنید و بهتر است از کانسیلر با همان کارایی استفاده کنید. کانسیلر نقاط حساس مانند روی بینی، زیر چشم، و جوش‌ها را به خوبی پوشش می‌دهد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، انتخاب یک کانسیلر با کیفیت و دوام است.

نکته طلایی برای داشتن زیرساز با دوام
نکته طلایی برای داشتن زیرساز دوام‌دار، استفاده از پودر مات کننده است. پس از استفاده از کرم پودر، از فیکس کننده آرایش استفاده کنید. پودر فیکس، علاوه بر اینکه یک لایه مات روی پوستتان ایجاد می‌کند، به شما کمک می‌کند تا طولانی‌ترین مدت زمان ممکن آرایشتان ثابت بماند. همچنین، اگر دوست دارید در آرایش تابستانی جذاب خود از رژ لب مات استفقط یک نکته دارم. بنابراین، بهتر است مقداری از پودر فیکس را به رژ لب اضافه کنید تا ظاهری مات ایجاد شود و همچنین از پاک شدن سریع آن جلوگیری شود.

آرایش تابستانی  در پامیشا

با  یک رژ لب بدرخشید

با توجه به نیاز شما برای آرایش تابستانی جذاب، می‌توانید از رژ لب‌های درخشان و جذاب استفاده کنید. اما قبل از اینکه رژ لب را بر روی لب هایتان استفاده کنید، از پرایمر لب استفاده کنید تا لب هایتان نرم و مرطوب شوند. همچنین، بهتر است رژ لب یا پرایمر لب دارای عامل محافظتی SPF باشد تا لب هایتان از نور خورشید محافظت شود.

رژگونه کرمی یا پودری
درباره نوع رژگونه، برای آرایش تابستانی بهتر است از رژگونه کرمی استفاده کنید. رژگونه کرمی طبیعی‌تر به نظر می‌رسد و همچنین ماندگاری بیشتری دارد. رژگونه پودری ممکن است در طول روز محو شود و یا فرم آن در دو طرف صورت یکسان نشود. بنابراین، استفاده از رژگونه کرمی در تمام فصل‌ها، از جمله تابستان، توصیه می‌شود.

از سایه تیره پرهیز کنید
در مورد سایه چشم، در تابستان بهتر است از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید و از سایه‌های تیره پرهیز کنید. رنگ‌های شاد و پرشور در تابستان بهتر به نظر می‌رسند. اگر دوست دارید سایه چشم ملایم باشد، رنگ بژ روشن یک گزینه خوب است که به اکثر چشم‌ها می‌آید و زیبایی خیره کننده‌ای ایجاد می‌کند.

اسپری فیکساتور صورت
برای ثابت ماندن آرایشتان در طول روز، می‌توانید از اسپری فیکساتور صورت استفاده کنید. پس از اتمام آرایش، اسپری فیکساتور را به خوبی تکان داده و سپس با فاصله 20 تا 25 سانتیمتری از صورت خود نگه دارید و چهار تا شش بار به صورت X و T اسپری کنید.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان