تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

استایل الگانت (elegant style)

استایل الگانت (elegant style) در پامیشا

استایل الگانت (elegant style)

استایل الگانت همان استایل زیبایی با مد پیچیده‌ و شیک است که درآن لباس ها با سیلوئت‌های براق و قطعات باکیفیت و خوش‌دوخت زینت داده شده است. و معمولاً دارای رنگ‌های خنثی با قطعات کلاسیک می باشد. به استایل الگانت، استایل شیک هم می‌گویند.

پوشش ظاهری افراد و نوع سبکی که در پوشیدن لباس انتخاب می کنند نگرش افراد را نسبت به زندگی نشان می دهد. استایل ها و مدل های فراوانی در دنیای مد و فشن وجود دارند که افراد به دلخواه خود سبک موردنظرشان را انتخاب می کنند. یکی از این استایل ها استایل اگانت می باشد که از ساده ترین ولی شیک ترین لباس ها در سبک خود استفاده می کند. این سبک دارای طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا می باشد و هم برای مردان و هم زنان تعریف مشخصی دارد. برای اینکه شناخت بیشتری از این نوع استایل الگانت   داشته باشید پامیشا اقدام به گردآوری این مطالب نموده است.

استایل الگانت و دانستنی های آن

از استایل های موردعلاقه شیک پوشان و سلبریتی ها همواره استایل الگانت بوده است استایل الگانت سبکی محبوب بوده که افراد خوش سلیقه در انتخاب نوع پوشش و پیروی از موارد مهم و کاربردی آن می توانند تیپ زیبایی را داشته باشند. سبک  استایل الگانت مشابه با استایل کلاسیک است و مانند آن از به کار بردن موارد شلوغ و پر زرق و برق دوری می کند. افرادی را که به استایل الگانت علاقه مند می باشند را افرادی خوش پوش می نامند که مشخصات اخلاقی خاص مانند منظم، دقیق بودن و محافظه کاری دارند که به کیفیت کار بیشتر از کمیت آن اهمیت می دهند. پوشاک آن ها ساده و خوش فرم می باشد و در عین سادگی محبوبیت زیادی را با خود به همراه می آورد.

تاریخچه استایل به سبک الگانت elegant style

نخستین نمونه های سبک استایل الگانت از خانه مد کشور انگلستان بود. فردی به نام میسون ردفرن در خانه مد انگستان لباس های ورزشی را طراحی کرد که مطابق با اندام ظریف زنانه بود. فرد دیگری هم به نام مادلین ویونت از دیگر طراحان لباس های ظریف زنان بود که در سبک الگانت پیشرو بود. مادلین ویونت به ملکه برش اریب معروف بود و با الهام گرفتن از مجسمه های باستانی توانست لباس های شب شیک و منحصر به فردی را طراحی کند که به زودی محبوب بسیاری از خانم های شیک پوش شد.
فرد دیگر تاثیرگذار در سبک الگانت طراح آمریکایی ماینبوچر بود که در پاریس زندگی می کرد. طراحی های او ساده ولی فوق العاده ظریف بودند و توانست پیشرفت زیادی در این سبک طراحی داشته باشد.
یکی از برندهایی که تاثیر زیادی در سبک پوشش الگانت داشته است برند هرمس می باشد. این برند در سال 1930 روسری های دست دوز ابریشمی را به بازار مد وارد کرد و نوآور سبک جدید شد.

لباس های مناسب استایل الگانت کدامند؟ باید و نبایدها

در استایل الگانت لباس هایی انتخاب میشوند که آزاد و یا بلند هستند و بعد از ست کردن رنگ آن را با کیف خود ، دامن یا شلواری شیک با رنگی متفاوت می پوشند در استایل الگانت توجه خاصی به بخش پایین تنه افراد خواهد شد پس چه بهتر که از دامن و شلواری انتخاب داشته باشید که فرم پاها را زیباتر نشان داده و باریک بودن کمرتان را به خوبی نمایش می دهد. این نمونه از مدل این استایل می باشد که شما را شیک جلوه  دهد.
در استایل الگانت خانم ها در فصل های گرم می توانند از کفش پاشنه دار و در فصل سرد از چکمه های اندامی بهره ببرند تا با بلند به نظر رسیدن قدشان جلوه بیشتری به استایل جدیدشان بدهند.

استایل الگانت زنانه

خانم ها جهت داشتن یک استایل شیک الگانت می توانند موارد زیر را رعایت کرده و به کار ببندند تا توانسته باشند این استایل را به خوبی داشته بانند

  1. استفاده از کیف و کفش ست نکته مهمی در این استایل می باشد. نیازی به پوشیدن کفش پاشنه های بلند هم نیست و با کفش تخت ولی ست با کیف می توان این استایل را زیبا کرد.
  2. در صورت پوشیدن لباس ساده باید از جواهرات زیبا و شیک استفاده کرد تا تضاد بین لباس و اکسسوری رعایت شود.(لباس ساده با اکسسوری های شلوغ و بالعکس
  3. نوع میکاپ بانوان در این استایل میکاپی ساده، لایت و شیک می باشد و نیاز به آرایش های سنگین یا غلیظ نیست.
  4. در صورت پوشیدن دامن کوتاه باید قد آن زیر زانوهایتان باشد.
  5. برای انتخاب بارانی و پالتو باید لباسی متناسب با اندامتان بیابید.
  6. لباس بلند و گشاد به تن کنید که با رنگ کیفتان هم مطابقت داشته باشد.
  7. 7-     برای ناخن نه نیازی به طرح های خیلی ساده بوده و نه طرح های شلوغ
  8. در این استایل می توانید رنگ قهوه ای را با طلایی و رنگ خاکستری یا مشکی را با نقره ای ست کنید.

 استایل الگانت مردانه

استایل های مدرن فقط مخصوص استفاده خانم ها نیست و آقایان هم باید از این سبک بهره ببرند. در استایل الگانت مردانه چیزی که اهمیت بیشتری از سایر موارد دارد کیفیت پارچه و برش دقیق لباس می باشد که بتواند به راحتی اندام مردانه را نشان دهد. استفاده از اکسسوری های ساده ولی شیک هم مهم است و آقایان برای داشتن پوشش به سبک استایل الگانت می توانند از کت و شلوارهای رسمی، پیراهن های سفید، ژاکت های یقه اسکی یا یقه هفت، پالتو برای فصول سرد سال و اکسسوری هایی مانند ساعت بند چرمی استفاده کنند.

استایل الگانت و رعایت اصول آن

• تمیز و مرتب بودن در این نوع سبک یک قانون دائمی می باشد. برای آقایان موها و ریش های مرتب و برای خانم ها آرایشی ملیح و با هارمونی با لباس باید رعایت شود. استفاده از عطر ملایم برای خانم ها و آقایان بسیار مناسب این استایل است.
• رفتار در این سبک استایل هم مهم بوده و باید فردی که از استایل الگانت استفاده می کند موقر رفتار کند که آراستگی ظاهری او بیشتر نشان داده شود.
• استفاده از پارچه های مرغوب و با کیفیت بالا در لباس ها
• کفش های تخت و کلاسیک و ست کردن با کیف
• قد دامن زیر زانو انتخاب شود.
• استفاده خانم ها از کت و نیم کت های کار شده می توانید تیپی زیبا را به آن ها ارائه دهد.
• استفاده از شلوارهای مشکی راسته، کت های لیزر، کمربند های مناسب با لباس و پالتو و بارانی های باکیفیت
• در صورت داشتن کمر باریک می توانید با کمربند طلایی یا نقره ای اندام خود را زیباتر نشان دهید.
• در صورت پوشیدن لباس ساده از جواهرات بزرگ یا گران استفاده شود. تضاد بین پارچه ساده و اکسسوری های شلوغ و برعکس آن پارچه شلوغ با اکسسوری های ساده برقرار باشد.
• استفاده از رنگ های طلایی، نقره ای و طیف رنگ های رزگلد
• استفاده از پارچه های براق و شاین مانند گیپور، لمه و پارچه های سنگ دوزی شده در این سبک استفاده زیادی می شود.

نتیجه گیری:

در این مقاله در مورد استایل الگانت که در اصالت و شیک بودن حرف اول را می زند و به عنوان یک استایل که نوع پوشش زیبا و ظریف است، صحبت کردیم. در استایل الگانت هر چقدر از رنگ های بیشتر و با تنوع بالایی استفاده کنید قانون آن را نقض کرده اید. علاقمندان به این سبک می دانند که لباس هایی با پارچه های با کیفیت ولی تک رنگ و با برش مطابق اندام از جمله اصول اساسی استفاده از استایل الگانت می باشد. استایل الگانت بر روی نظم، هماهنگی و آراستگی فرد بیشترین تاکید را دارد.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان