تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

به محصولات زیبایی و مراقبت از پوست چه می گویند؟

به محصولات زیبایی و مراقبت از پوست چه می گویند؟ در پامیشا

به محصولات زیبایی و مراقبت از پوست چه می گویند؟

رسیدگی به پوست یک امر ضروری برای سلامتی و تقویت پوست می‌باشد. استفاده هر محصول برای پوست صورت ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. علاوه بر استفاده از مصحولات مراقبتی داشتن یک تغذیه مناسب، خواب کافی نیز یک مرحله مهم برای روتین پوستی به حساب می‌آید. پامیشا در این مقاله به به محصولات زیبایی و مراقبت از پوست چه می گویند؟ ویژگی‌های محصولات مراقبت از پوست می‌پردازد.

همه ما بخوبی می‌دانیم که پوست یکی از معیارهای زیبایی است. درست به همین خاطر است. که محصولات فوق‌العاده متنوعی برای مراقبت از پوست به بازار عرضه شده است. به غیر از نژاد و سن، پوست را می‌توان بر اساس معیارهای دیگری طبقه‌بندی کرد. حتماً بارها شنیده‌اید که باید نوع پوست خود را بشناسید و بر اساس نوع پوستتان مراقبت‌های لازم را انجام دهید.

رویای هر یک از ما داشتن پوستی شفاف و صاف است و برای تحقق این رویا در قدم اول باید نوع پوست خود را بشناسیم. با شناختن نوع پوست، نوبت به آشنایی با مراقبت‌های مخصوص پوستمان می‌رسد.

چرا ترتیب استفاده از محصولات مراقبتی اهمیت دارد؟ در پامیشا

چرا ترتیب استفاده از محصولات مراقبتی اهمیت دارد؟

استفاده از محصولات مراقبت از پوست به ترتیب ، باعث می شود که پوست شما مزایای کامل هر محصولی که از آن استفاده می کنید را دریافت کند.به محصولات زیبایی و مراقبت از پوست چه می گویند؟

ترتیب استفاده از محصولات مراقبتی و زیبایی بسیار مهم است. وظیفه پوست این است که اجازه ندهد هیچ موادی وارد بدن نشود. اما ما از محصولات مراقبتی و گاهاً محصولات زیبایی به این دلیل استفاده می کنیم که می خواهیم آنها وارد پوست شوند . تا وظیفه ای که برای آن ساخته شده اند. را انجام دهند. و فقط بعضی از این محصولات با فرمولاسیون های خاص ، می توانند به پوست نفوذ کنند. و اگر شما از این محصولات به ترتیب استفاده نکنید ، نتیجه خیلی خوبی را از روتین مراقبتی خود نخواهید گرفت.

یکی از درمانهای آکنه نور درمانی صورت یا لایت تراپی صورت است که باعث برطرف کردن لکه ها از صورت می شود. می توانید این کار را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید.

اصول روتین مراقبت از پوست

گذشته از ترتیب کاربرد ، برخی از کارشناسان معتقدند. که باید مدت زمانی را که پوست شما برای جذب محصولات استفاده شده ، نیاز دارد را نیز در نظر بگیرید. با این حال ، از آنجا که اکثر ما اغلب برای رسیدن به جایی عجله داریم. مطمعناً نمی توانیم زمان زیادی را برای روتین های پوستی ، صرف کنیم. بنابراین همیشه از روتین های مراقبتی کاربردی و ساده استفاده کنید که وقت شما را هم نگیرد.به محصولات زیبایی و مراقبت از پوست چه می گویند؟

در دستور استفاده بسیاری از محصولات مراقبت پوستی آمده است. که برای اینکه از نفوذ مناسب مواد در پوست مطمئن شوید. باید پنج تا ۳۰ دقیقه بین هر مرحله از روتین ، فاصله باشد. اما چه کسی وقت این ها را دارد؟

اگر روتین مراقبتی خود را زیاد پیچیده تر کنید عمل به آن سخت می شود.

حتی ممکن است از انجام آن خسته شوید. می توانید بین هر مرحله استفاده از محصولات مراقبت از پوست کمی (یک دقیقه) مکث کنید. تا هر محصول بتواند. با پوست واکنش نشان دهد. به عنوان مثال ، شب ها ، پس از شستن صورت و استفاده از سرم یا کرم های شب ، یک کرم مرطوب کننده کنار تخت خود داشته باشید. تا بعد از اینکه به تخت رفتید ، از آن استفاده کنید .

نصیحت دیگر ، اینکه پوست شما منحصر به فرد است و هیچ کس مثل شما نیست. مهم نیست متخصصان زیبایی چه می گویند ، مهم این است که آنچه را که برای شما مفید است بیابید و استفاده کنید و همیشه با پوست خود مهربان باشید.

تشخیص انواع پوست در پامیشا

اهمیت تناسب محصولات مراقبت از پوست با نوع پوست

اساسا نوع پوست، مهمترین عامل در تعیین میزان اثرگذاری محصولات مراقبت از پوست است. لزوما هیچ محصول بدی در بازار وجود ندارد و این ما هستیم که با انتخاب یک محصول نامناسب برای پوست خود، احساس می‌کنیم که همه محصولات یک برند خاص بدترین هستند. از نظر متخصصان، کسانی که پوست مستعد آکنه و حساس دارند باید در خرید محصولات مختلف مراقبت از پوست، بیشترین احتیاط را داشته باشند. در ادامه مقاله به محصولات زیبایی و مراقبت از پوست چه می گویند؟ برای هر نوع پوست محصول مناسب با آن اشاره شده است:

1- برای پوست‌های چرب:

به‌دنبال محصولات حاوی آلفا هیدروکسی اسیدها (اسید گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک)، بنزوئیل پراکسید و اسید هیالورونیک باشید. چرا که این مواد برای کنترل تولید بیش از حد چربی پوست مناسب هستند و اسید هیالورونیک آب‌رسانی به پوست را انجام می‌دهد.

2- برای پوست‌های خشک:

به‌دنبال محصولات حاوی شی باتر (shea butter) و اسید لاکتیک باشید. زیرا این مواد باعث آب‌رسانی و لایه‌برداری ملایم می‌شوند تا پوست خشک شما درخشان به نظر برسد.

3- برای پوست‌های حساس:

به‌دنبال محصولات حاوی آلوئه‌ورا، بلغور جو دوسر، و شی باتر باشید. آن‌ها مرطوب‌کننده‌های خوبی هستند و معمولاً باعث واکنش‌های آلرژیک نمی‌شوند.

مراقبت از پوست چرب

شرکت اورین بایوتک یکی از بهترین شرکت ها تولید محصولات پوست چرب و مراقبتی آن می باشد. و دارای محصولات تخصصی اعم از ژل شستشوی صورت ، ژل آنتی آکنه ، مرطوب کننده ، کرم ضد آفتاب ، محلول پاک کننده آرایش و همچنین لوسیون ضد آکنه مخصوص پوست های چرب نیز می باشد. این گروه از محصولات اورین که جزو محصولات زیبایی پوست و مو نیز هستند. باعث کنترل چربی پوست مصرف کنندگان می شود. و از بروز آکنه ها احتمالی جلوگیری می کنند. و همچنین لایه برداری ملایمی دارند که پوست شما را صاف و یکدست می کنند.

مراقبت از پوست خشک و معمولی

از دیگر محصولات تولیدی شرکت اورین بایوتک می توان به لاین مراقبتی پوست خشک تا معمولی آن اشاره کرد. که شامل ژل شستشوی صورت مخصوص پوست خشک ، سرم و کرم مرطوب کننده ، ضد آفتاب و ضد چروک و همچنین محلول پاک کننده آرایش یا همان میسلاواتر مخصوص پوست خشک و معمولی می باشد.

این محصولات مراقبت پوست و مو باعث حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست می شوند. نیز باعث شفافیت و شادابی پوست شما می شود. دارای بافت سبک و زود جذب هستند. و در آخر سرم مرطوب کننده این لاین مناسب برای زیر ساز آرایش و بالا بردن دوام آن می شود.

مراقبت از پوست حساس

برای مراقبت از پوست حساس باید از لاین تخصصی مربوط به همان نوع پوستی و محصولات درمانی پوست و مو اورین بایوتک استفاده کنید. مانند ژل شستشو و کرم ضد آفتاب مخصوص پوست حساس همچنین محلول پاک کننده آرایش مخصوص به همان نوع پوستی باید انتخاب کرد. شرکت اورین بایوتک با داشتن لاین تخصصی پوست حساس می تواند نیاز پوستی قشر حساس را نیز تامین کند. و همچنین باعث از بین رفتن خشکی و حفظ رطوبت در پوست افراد دارای پوست حساس نیز می شود.

برنامه روزانه برای مراقبت از پوست در پامیشا

کرم ترمیم کننده پوست

ترمیم کننده ها که از محصولات مراقبت پوستی محسوب می شود. سبب کاهش التهاب و درد های به وجود آمده بر اثر زخم های به وجود آمده، خارش و تورم و قرمزی پوست شما عزیزان می شود. همچنین موجب افزایش سرعت ترمیم زخم و جراحت های پوستی می شوند. و روند بهبود آن را برای شما افزایش می دهد.

این کرم سبب افزایش رطوبت پوست شما، نرمی و انعطاف پذیری پوست زیبای شما نیز می شود. در عین حال قابل استفاده بعد از انواع سوختگی های سطحی و جراحت های پوستی، لیزر درمانی، میکرودرم و پیلینگ پوست بسیار مناسب می باشد.

امروزه تمامی خانم ها از محصولات مراقبت پوستی برای داشتن پوستی زیبا و سالم استفاده می کنند. در این حین برخی از مردان نیز به مراقبت های پوستی روی آورده اند. که این خود بسیار عالی می باشد. متخصصان پوست می گویند هر شخصی به تنهایی نیاز دارد تا به پوست خود برسد. و از آن به نحو احسن نگه داری کند تا همیشه پوستی شاداب و جذاب داشته باشد.

کرم ضد چروک

پوست انسان تا حدود سن 30سالگی کلاژن سازی میکند. و بعد از این سن کلاژن پوست را باید به روش های مختلف تامین کرد. در غیر این صورت چین و چروک های پوست زیاد می شوند. و ظاهر پوست را پیرتر نشان می دهد. یکی از راه هایی که برای این مشکل وجود دارد. استفاده از کرم ضد چروک است. کرم ضد چروک تا حد زیادی از به وجود آمدن و عمیق تر شدن چین و چروک جلوگیری میکند. برای انتخاب یک کرم ضد چروک مناسب، اولین قدم شناختن نوع پوستتان است. مرحله بعد در نظر گرفتن شرایط سن می باشد. قدم سوم شرایط ظاهری پوست است. استفاده از کرم ضد چروک تا حد زیادی از چین و چروک های پوست شما جلوگیری میکند. و به مرور چروک ها را ترمیم می کند.

کرم ضد چروک پوست یکی از محصولات مراقبت از پوست است. که با هدف کاهش چین و چروک های پوست تولید شده است. این کرم‌ها شامل ترکیباتی مانند روغن‌های طبیعی، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد دیگری هستند که به پوست کمک می کنند تا نرم، لطیف و جوان تر شود.

کرم‌های ضد چروکپوست شامل چه ترکیباتی هستند

به تقویت کلاژن پوست کمک می کنند. کلاژن یک پروتئین حیاتی در پوست است. که برای حفظ سلامت و جوانی پوست بسیار مهم است. با پیر شدن، سطح کلاژن در پوست کاهش می‌یابد که باعث تشکیل چین و چروک می‌شود. ترکیباتی مانند رتینول، پپتید، کلاژن و هیدروکسی‌استئات و همچنین ویتامین C به تقویت کلاژن پوست کمک می کنند.

ترکیبات آنتی اکسیدان نیز در کرم‌های ضد چروک پوست موجود هستند. آنتی اکسیدان ها به پوست کمک می کنند تا از آسیب های ناشی از تابش نور خورشید و آلودگی های محیطی محافظت شود. این ترکیبات مانند ویتامین E، کوئنزیم Q10 و سایر آنتی اکسیدان ها می‌توانند به پوست شما کمک کنند که جوان تر و تازه تر بماند.

به علاوه، کرم‌های ضد چروک پوست می‌توانند به پوست کمک کنند تا مرطوب و نرم باقی بماند. ترکیباتی مانند روغن آرگان، روغن جوجوبا و آلوئه ورا می‌توانند به پوست شما کمک کنند تا مرطوب و نرم باقی بماند.

در کل، کرم ضد چروک پوست می‌تواند به پوست شما کمک کند تا برای مدت طولانی‌تر جوان و سالم باقی بماند.

با استفاده از این محصولات، می‌توانید به پوست خود کمک کنید تا از آسیب‌های بیرونی محافظت شود و به طور کلی احساس رضایت و خوشایندی از پوست خود داشته باشید. مقاله به محصولات زیبایی و مراقبت از پوست چه می گویند؟ به آن تاکید می کند.

انواع شوینده‌های پوست

شوینده‌ها محصولاتی هستند. که برای شستشوی پوست به منظور از بین بردن آلودگی، چربی، مواد آرایشی و سلول‌های مرده در نظر گرفته شده‌اند. آن‌ها حاوی مواد خاصی هستند. که از بسته شدن منافذ پوست و بروز بیماری‌های پوستی مانند آکنه جلوگیری و پوست را تمیز و شاداب می‌کنند. همچنین ممکن است حاوی انواع مرطوب‌کننده‌ باشند تا باعث خشک شدن پوست نشوند. اصولا شوینده‌هایی مانند صابون‌های شستشو به صورت مایع یا جامد، از نظر ایجاد تحریک پوست یا واکنش‌های آلرژیک پیش از عرضه ارزیابی می‌شوند.

انواع ضدآفتاب

طبق نظر کارشناسان، ضدآفتاب مهمترین محصول مراقبت از پوست است. چرا که از آسیب اشعه ماوراء بنفش نور خورشید به سلول‌های پوست جلوگیری می‌کند و مانع از پیری زودرس، ایجاد لکه‌های قهوه‌ای و سرطان پوست (ملانوما) می‌شود. بنابراین برای کودکان و نوجوانان خود نیز از ضدآفتاب استفاده کنید. ضدآفتاب خود را براساس نوع پوست، آب‌وهوا و مدت زمان قرار گرفتن در معرض آفتاب انتخاب کنید. SPF ضدآفتاب نشان‌دهنده میزان محافظت آن در برابر اشعه ماوراء بنفش است. متخصصان استفاده از کرم‎های ضد آفتاب با SPF حداقل ۳۰ را توصیه می‌کنند. چرا که میزان دوام آن‌ها در مقایسه با SPF‌های ۵۰ و بالاتر یکی است و بر روی پوست سبک‌تر هستند. در هر صورت باید هر ۲ ساعت یکبار ضدآفتاب خود را تجدید کنید.

مرطوب‌کننده‌های پوست

مرطوب‌کننده‌ها محصولاتی هستند. که با داشتن انواع ترکیبات آب‌رسان، باعث افزایش رطوبت پوست می شوند. و ظاهری صاف به پوست می‌دهند. در واقع حاوی مواد خاصی هستند. که به جایگزینی چربی‌های موجود در پوست یا محافظت در برابر از دست دادن رطوبت پوست کمک می‌کنند. در حال حاضر انواع مرطوب‌کننده پوست به صورت کرم یا لوسیون در بازار موجود است. در مقاله به محصولات زیبایی و مراقبت از پوست چه می گویند؟ توضیح داده می شود.

محصولات پاکسازی پوست

پاکسازی پوست به معنای لایه‌برداری ملایم لایه سطحی شاخی پوست برای از بین بردن سلول‌های مرده است. باقی ماندن سلول‌های مرده باعث ایجاد خشکی، پوسته‌پوسته شدن و بسته شدن منافذ پوست می‌شوند. و لایه‌برداری به چندین روش (فیزیکی و شیمیایی) می‌تواند. ظاهر پوست شما را بهبود بخشد. معمولا توصیه می‌شود که برای لایه‌برداری شیمیایی، هفته‌ای یک یا دو بار از ماسک و لوسیون‌های دارای سالیسیلیک اسید ۲ درصد یا اسید گلیکولیک ۱۰ درصد و برای لایه‌برداری فیزیکی، سه یا چهار بار در هفته از انواع شامپوهای اسکراب و برس صورت برقی استفاده شود. لایه‌برداری فرآیندی تخصصی است و در صورت انجام نادرست عوارضی مثل خشکی شدید و ایجاد لک پوستی دارد. توصیه می‌کنیم قبل از انجام آن با پزشک خود و یا دکتر آنلاین پوست حاضر در پذیرش۲۴ مشورت کنید.

انواع سرم پوست

سرم پوست یک محلول بسیار غلیظ با ترکیبات موثر برای افزایش آب‌رسانی و روشنایی، کاهش لک‌ها و بهبود بافت پوست است. هرکدام از انواع سرم پوست فرمول خاص خود را دارد که باید متناسب با نیازهای خاص خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید. مثلا سرم‌های حاوی ویتامین C برای محافظت پوست از اشعه ماورا بنفش و رادیکال‌های آزاد عالی هستند و به روشنایی بیشتر پوست کمک می‌کنند. از دیگر سرم‌ها می‌توان به سرم رتینول و سرم هیالورونیک اسید اشاره کرد که در جوانسازی پوست بسیار موثر هستند.

انواع ماسک صورت

ماسک های صورت می‌توانند. به آبرسانی و از بین بردن چربی‌های اضافی و بهبود منافذ پوست کمک کنند. فوائد هرکدام به مواد موجود در آن‌ها بستگی دارد. به عنوان مثال، ماسک‌های حاوی اسید هیالورونیک باعث آبرسانی، سفت شدن و شفافیت بیشتر پوست می شود. ماسک‌های ژلی حاوی اسیدهای پلی هیدروکسی، عصاره‌های دریایی و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند. باعث آبرسانی شده و به بهبود پوست کمک می‌کنند. در حال حاضر ماسک‌ها یا به صورت کرمی هستند. و یا آماده در بسته‌های استریل به فروش می‌رسند.

تاثیرات رژیم غذایی بر پوست

یک رژیم غذایی سالم می‌تواند. پوست شما را شفاف‌تر کند. و حتی ممکن است. از سرطان‌های پوست مانند ملانوم با تامین آنتی‌اکسیدان‌های ضروری جلوگیری کند. نوشیدن آب یکی از بهترین عادت‌هایی است. که می‌تواند بر سطح رطوبت پوست تأثیر بگذارد. غذاهای خاصی که دارای چربی‌های سالم و اسیدهای چرب امگا ۳ هستند (ماهی، آجیل و روغن زیتون) به همراه پروتئین‌های سالم (گوشت سفید، شیر و سویا) می‌توانند به تولید کلاژن در پوست کمک کنند. با افزایش تولید کلاژن پوست نرم و لطیف می‌شود و در جلوگیری از چین و چروک زودرس و افتادگی پوست موثر است.

تونر صورت

با استفاده از شوینده ها نمی توان تمامی منافذ را به طور عمیق پاک کرد. به همین خاطر تونرها به میدان آمدند. پس خرید تونر صورت بسیار مهم می باشد. تونر سبب پاکسازی عمیق منافذ پوست و جلوگیری از ایجاد جوش ها، مخصوصا جوش سرسیاه می شود. تونرها سبب کم شدن منافذ باز پوست می گردند در نتیجه به شما پوستی صاف و یکدست می دهند.

دور چشم

بعد از تمیز کردن صورت نوبت به مراقبت از آن می رسد. مهم نیست در چه سنی باشید، پوست دور چشم همیشه نازک و در معرض چین و چروک است. دور چشم برای استفاده در پوست این ناحیه ایجاد شده است. تا علاوه بر آبرسانی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک، سبب ایجاد ملیا یا موارد دیگر نشود.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان