تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

راه‌های مطمئن افزایش هورمون رشد و معکوس کردن سن!

راه‌های مطمئن افزایش هورمون رشد و معکوس کردن سن! در پامیشا

راه‌های مطمئن افزایش هورمون رشد و معکوس کردن سن!

هورمون رشد یا HGHهمان هورمونی است. که باعث رشد و تکامل ما در دوران کودکی و نوجوانی می شود. در دوران بزرگسالی و بعد از بلوغ، هورمون رشد باعث رشد ماهیچه ها و تقویت تراکم استخوان می شود. و ما را جوان نگه می دارد.این هورمون اکسیر جوانی است. که می تواند. سن ما را معکوس کند! پامیشا در مقاله راه‌های مطمئن افزایش هورمون رشد و معکوس کردن سن! قصد دارد. در مورد راه های طبیعی افزایش هورمون رشد و معکوس کردن پیری صحبت کند. ما می خواهیم شما جوان تر و شاداب تر باشید.

معرفی هورمون رشد HGH و فواید جذاب آن

هورمون رشد (HGH) پروتئین کوچکی است. که توسط غده هیپوفیز تولید می شود. و از آنجا وارد جریان خون می شود. تا کار خود را انجام دهد. وظیفه او چیست؟ باید بگوییم. در رشد قد، ترکیب بدن، ترمیم سلول های آسیب دیده و متابولیسم نقش مهمتری دارد. همچنین در تولید پروتئین و چربی سوزی مفید است.

HGHهمچنین باعث رشد عضلات، قدرت و عملکرد ورزشی می شود. و هورمون رشد به شما کمک می کند. پس از آسیب و بیماری بهبود پیدا کنید. سطوح پایین HGH می تواند. کیفیت زندگی شما را کاهش دهد. خطر ابتلا به بیماری را افزایش دهد. و منجر به چربی اضافی بدن شود.جالب توجه است. که رژیم غذایی و سبک زندگی شما می تواند. تا حد زیادی بر سطح HGH شما تأثیر بگذارد.

راه‌های مطمئن افزایش هورمون رشد و معکوس کردن سن! در پامیشا

کاهش چربی بدن

درصد و حجم چربی بدن شما با تولید هورمون رشد بدن شما رابطه معکوس دارد. افرادی که چربی زیادی در بدن دارند در تولید این هورمون نقص دارند و احتمال ابتلا به بیماری افزایش می یابد.
مجله علمی PubMed نتایج یک مطالعه را روی دو گروه از افراد منتشر کرد. یک گروه چربی شکم و گروه دیگر شکم صاف داشتند. از نظر ترشح هورمون رشد
بر اساس این تحقیق افرادی که چربی دور شکمشان سه برابر بیشتر از گروه دیگر (گروه شکم) است. میزان سطح هورمون رشد ترشح شده در خون آنها تقریباً نصف است. این تعداد کاهش مخفی مهم و جالب است! بنابراین یکی از مهم ترین راه های افزایش هورمون رشد، کاهش چربی بدن است.

راه‌های مطمئن افزایش هورمون رشد و معکوس کردن سن! در پامیشا

راه‌حل های اثبات شده معرفی هورمون رشد و جوان سازی

چگونه چربی بدن را کاهش دهیم؟

نکته: جالب است بدانید که تاثیر منفی چاقی شکمی بر هورمون رشد در مردان بیشتر از زنان بود. اما در هر صورت، اگر می خواهید. سطح هورمون رشد خود را افزایش دهید. حتما به چربی سوزی بیشتر فکر کنید.
با رعایت رژیم غذایی سالم و ورزش منظم می‌توان به خوبی چربی بدن را کاهش داد و به وزن مناسب رسید.

خلاصه

از شر چربی های خود، به خصوص چربی های شکم خلاص شوید، زیرا به طور مستقیم با ترشح HGH و بهبود سلامت شما مرتبط است.

ورزش با شدت بالا انجام دهید

ورزش یکی از مهم ترین و موثرترین راه های افزایش هورمون رشد است. قدرت تمرینات ورزشی ، میزان غذای خورده شده و ویژگی های بدنی شما بطور مستقیم به میزان این افزایش ترشح و تولید هورمون بستگی دارد.
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، جعبه های سیاه نشان دهنده تمرین شدیدتر با استراحت کمتر، افزایش قابل توجهی در میزان ترشح هورمون رشد نشان می دهند. این اثربخشی فوق العاده تمرینات هورمون رشد به دلیل افزایش متابولیسم و افزایش اسید لاکتیک در خون است.

انتخاب یک راه شگفت انگیز و موثر همانندزدن دو هدف با یک تیر است. یعنی همان استفاده از یک برنامه تمرینی با وزنه است. در این مورد، شما از مزایای تمرین حرارتی برای کاهش درصد چربی بدن خود (به طور موثر سرکوب تولید هورمون رشد) و افزایش سطح هورمون HGH استفاده خواهید کرد.

خلاصه

بیایید با استفاده ورزش کردن هوشمند، هورمون رشد را تقویت کنیم!

راه‌های مطمئن افزایش هورمون رشد و معکوس کردن سن! در پامیشا

روزه گرفتن

نتیجه تحقیقات اشاره می کند. که گرسنگی طولانی مدت (در اینجا روزه به معنی عدم غذا تا 12 ساعت، البته نوشیدن آب و مایعات مجاز است) ارتباط مستقیمی با افزایش ترشح HGH در بدن دارد. در یکی از مطالعات منتشر شده توسط کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده، این نتیجه شگفت انگیز به دست آمد. “کسانی که سه روز متوالی روزه می گرفتند، در مقایسه با کسانی که روزه نمی گرفتند. 300 درصد افزایش سطح هورمون رشد داشتند!”
قابل توجه است که یک هفته روزه داری این رشد را 1250 درصد افزایش داد! بررسی های زیادی در این زمینه انجام شده است. تا همه شبهات برطرف شود. طبق نتایجی که از تمامی این تحقیقات بدست آمد. روزه گرفتن ۲ تا ۳ روز در ماه ترشح هورمون رشد را ۳ برابر می کند.
توجه نمایید. روزه داری از دو طریق به افزایش هورمون رشد در بدن شما کمک می کند. یکی کمک به چربی سوزی است. نکته دیگر اینکه گرسنگی ناشی از روزه داری بر سطح هورمون های گرلین و انسولین تاثیر می گذارد. که هر کدام باعث افزایش ترشح این هورمون می شوند.

خلاصه

روزه گرفتن (یعنی حدود 10 ساعت غذا نخوردن) می تواند به طور قابل توجهی به افزایش ترشح هورمون رشد در بدن شما کمک کند.

راه‌های مطمئن افزایش هورمون رشد و معکوس کردن سن! در پامیشا

لطفا خوب بخوابید

نقش خواب در سطح هورمون رشد را نمی توان انکار کرد. طبق گزارش مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی ایالات متحده، سطح هورمون رشد در ساعات اولیه خواب در بالاترین میزان خود قرار دارد. خواب منظم و کافی مخصوصا برای کودکان بسیار مهم است. زیرا کودکی که از کم خوابی رنج می برد، اختلال رشدی دارد.
میزان ترشح هورمون رشد در طول خواب به ساعت درونی بدن و ریتم شبانه روزی آن بستگی دارد. بیشترین میزان ترشح هورمون رشد قبل از نیمه شب اتفاق می افتد و هر چه به سمت صبح پیش می رویم، ترشح این هورمون کاهش می یابد.
پس سعی کنید دیر نخوابید. چند نکته ساده برای تنظیم خواب:

  • در عصر کافئین مصرف نکنید؛
  • دمای اتاق خود را تنظیم کنید.
  • قبل از رفتن به رختخواب یک شام غنی نخورید.
  • با تلفن همراه خود نخوابید.
خلاصه

خواب کافی و با کیفیت یکی از بهترین راه ها برای افزایش هورمون رشد است.

مصرف شکر را کاهش دهید

به یاد داشته باشید. که افزایش میزان انسولین ترشح شده در بدن با کاهش تولید HGH در خون شما مطابقت دارد. در همین حال، مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده و مواد قندی سطح انسولین را تا حد زیادی افزایش می دهد. و در نتیجه سطح هورمون رشد را در خون کاهش می دهد.
مطالعات نشان داده است. که میزان ترشح هورمون رشد در افراد سالم 3 تا 4 برابر بیشتر است. از افراد دیابتی یا افراد دارای مشکلات انسولین است. همچنین مصرف شکر و فرآورده های قندی با افزایش وزن و چاقی ارتباط مستقیم خواهد داشت. همانطور که در نکته اول گفتیم چاقی دشمن ترشح طبیعی هورمون رشد است.

خلاصه

سطح بالای انسولین خون بر تولید HGH تأثیر منفی می گذارد. بنابراین باید میزان قند و کربوهیدرات های تصفیه شده مصرفی را کاهش دهید.

با شکم پر نخوابید

بدن شما به طور طبیعی مقدار زیادی HGH تولید می کند، به خصوص در شب. خوردن زیاد و زیاد خوردن باعث افزایش شدید سطح انسولین می شود. به همین دلیل کارشناسان توصیه می کنند که درست قبل از خواب غذا نخورید و غذا را به ساعات تاریک شب موکول کنید.

مطالعات متعددی تأثیر مصرف مکمل شبانه را با کاهش میزان ترشح هورمون رشد نشان داده است. پس بهتر است در اواخر شب از غذاهای غنی از کربوهیدرات یا پروتئین استفاده نکنید.

خلاصه

بسیاری از مطالعات کاهش ترشح هورمون رشد را با خوردن شام دیرهنگام نشان می دهد. بنابراین بهتر است 2 یا 3 ساعت قبل از خواب غذا نخورید.

فواید مکمل آرژنین

زمانی که آرژنین به تنهایی مصرف شود، می تواند هورمون رشد را افزایش دهد. اگرچه بسیاری از ورزشکاران استفاده از اسیدهای آمینه مانند آرژنین را همراه با ورزش تجربه می کنند. البته نتایج مطالعه نشان داد که مصرف آرژنین بعد از ورزش تاثیر قابل توجهی بر میزان ترشح هورمون رشد ندارد.
مصرف آرژنین بدون ورزش می تواند سطح این هورمون شگفت انگیز را در بدن افزایش دهد. مقدار آرژنین نیز بسیار مهم است. تنها در مطالعاتی که شرکت کنندگان 45 یا 114 میلی گرم به ازای هر نیم کیلوگرم وزن یا 6-10، 15-20 گرم در روز دریافت کردند، شاهد افزایش هورمون رشد بودند.
مطالعات نشان داده است. که مصرف مقادیر کمتر آرژنین اثر خاصی ندارد. اما تنها در دوزهای بالا میزان ترشح هورمون رشد انسانی در طول خواب تا 60 درصد افزایش می یابد.

خلاصه

مصرف دوزهای بالای مکمل های آرژنین می تواند تولید هورمون رشد را در بدن شما افزایش دهد، مگر اینکه این مکمل را بعد از ورزش مصرف کنید.

راه‌های مطمئن افزایش هورمون رشد و معکوس کردن سن! در پامیشا

مکمل GABA مصرف کنید

گابا یک اسید آمینه غیر پروتئینی است که تأثیر مستقیمی بر عملکرد انتقال دهنده های عصبی، سیگنال ها و پیام ها در مغز دارد. این مکمل اغلب برای آرامش و بهبود خواب استفاده می شود. اما مطالعات نشان می دهد که استفاده از آن به افزایش سطح هورمون HGH کمک می کند.

مطالعات نشان داده است. که مصرف مکمل های گابا می تواند. ترشح هورمون رشد را در زمانی که فرد در حال استراحت است. تا 400 درصد افزایش دهد. و اگر بعد از ورزش مصرف شود، این عدد تا 200 درصد طبیعی افزایش می یابد.
یکی دیگر از جنبههای مثبت مصرف مکملهای گابا این است که احساس بهتری نسبت به خواب خود خواهید داشت. تا زمانی که سرت را روی بالش نگذاری، خوابت می برد.

خلاصه

اگرچه مکمل های گابا در بدن کوتاه مدت هستند، اما می توانند به افزایش سطح هورمون رشد کمک کنند.

سخن پایانی

همانطور که به سطح سایر هورمون های کلیدی مانند تستوسترون و استروژن اهمیت می دهید، باید سطح هورمون رشد خود را نیز کنترل کنید. هرگز نباید هورمون رشد را دست کم بگیرید. زیرا این هورمون ها نقش مهمی در متابولیسم، بازسازی سلولی و عملکردهای حیاتی بدن شما دارند.
نکاتی که توضیح دادیم. حتما جدی بگیرید، زیرا پامیشا در این مقاله راه‌های مطمئن افزایش هورمون رشد و معکوس کردن سن! تلاش کرد.راه حل های اثبات شده علمی برای افزایش هورمون رشد را توضیح داده است .

استایل الگانت چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان