تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

رژ لب کشیدن اصولی

رژ لب کشیدن اصولی در پامیشا

رژ لب کشیدن اصولی

رژ لب را می‌توان به‌عنوان یکی از مراحل اولیه و آسان‌ترین مراحل آرایش صورت در نظر گرفت. برخی افراد برای آرایش روزانه‌شان به زدن رژ لب و استفاده از یک کرم ضدآفتاب محدود می‌شوند. اما نباید فکر کنید که رژ لب زدن تنها به پخش رنگ روی لب مربوط می‌شود؛ بلکه روش صحیح زدن رژ لب نیز دارای اصولی است که باید به آن‌ها توجه کرد. پامیشا در مقاله رژ لب کشیدن اصولی ترفند رژ لب زدن به روش صحیح را به شما آموزش می‌دهد. پس همراه پامیشا باشید تا لب‌های زیبا و جذابی داشته باشید.

رژ لب دخترانه با آموزش مرحله به مرحله

رژ لب کشیدن اصولی در پامیشا

لب‌های طبیعی شما، با وجود زیبایی خود بدون آرایش نیز، ممکن است دارای عیوب کوچکی باشند که با برطرف کردن آنها، تاثیر چشمگیری در زیبایی و هماهنگی صورت شما خواهد داشت. انتخاب رژ لب مناسب می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد، اما روش صحیح رنگ کردن رژ لب بر روی لب‌ها نیز بسیار تاثیرگذار است.

1. آماده سازی لب‌ها قبل از شروع رژ زدن
قبل از شروع به آرایش لب‌ها، مناسب است از یک اسکراب لب برای لایه‌برداری از لب‌های خود استفاده کنید. لب‌ها به دلایل مختلفی مانند کم آبی بدن، کمبود ویتامین‌ها و تغییرات فصلی آب و هوا، ممکن است خشک و پوسته پوسته شوند. همچنین، در برخی موارد ترک‌هایی روی لب‌ها ظاهر می‌شود که اگر به آنها رسیدگی نشود، ظاهر زشتی خواهند داشت.

2. نرم کردن لب‌ها با استفاده از بالم لب
پس از استفاده از لایه‌بردار لب، می‌توانید از یک ماسک لب یا بالم لب شفاف استفاده کنید. این محصولات به شما کمک می‌کنند تا لب‌هایتان نرم، مرطوب و بدون پوسته پوسته باشند. پس از استفاده از این محصولات مراقبتی، فراموش نکنید قبل از شروع مراحل رنگ کردن رژ لب، با استفاده از یک دستمال کاغذی نرم آنها را از روی لب‌ها پاک کنید.

رژ لب کشیدن اصولی در پامیشا

3. ماندگاری بیشتر رژ لب با یک لایه کانسیلر یا کرم پودر
در مرحله بعدی، می‌توانید از یک لایه کانسیلر یا کرم پودر مات با استفاده از براش مخصوص کرم پودر یا بیوتی بلندر استفاده کنید. سپس با کمک یک براش آرایشی کوچک یا حتی انگشتان خود، یک لایه پودر فیکس را روی لب‌ها بمالید. استفاده از پودر فیکس اختیاری است و به چسبندگی رژ لب و در نتیجه ماندگاری آن کمک خواهد کرد.

رژ لب کشیدن اصولی در پامیشا

4. کشیدن خط لب با مداد متناسب با رنگ رژ لب

در این مرحله، شما باید با استفاده از یک مداد و خط لب مناسب با رنگ رژ خود، دور لب خود را بطور دقیق بکشید. برای این کار، ابتدا روی کمان لب (بالای لب) یک “X” بکشید و سپس گوشه‌های لب را مشخص کنید. سپس، لب پایین را بکشید و در نهایت خطوط را به یکدیگر متصل کنید تا مرزهای لب به طور دقیق و کامل تعیین شود. در این مرحله، می‌توانید نقص‌ها و نامتقارنی لب را بهبود بخشید.

رژ لب کشیدن اصولی در پامیشا

5. مرحله رژ لب کشیدن
در مرحله بعد، با دقت رژ لب جامد یا مایع خود را بر روی لب‌ها بمالید. بهتر است با کمان لب شروع کنید و رژ لب را به آرامی روی سطح لب پخش کنید. همچنین، می‌توانید با ضربه زدن رژ (در صورت استفاده از نوع جامد) روی لب، حالتی تیره و روشن به آن ببخشید.

رژ لب کشیدن اصولی در پامیشا

6. رفع ایرادات احتمالی با کانسیلر
در مرحله ششم، برای رفع هر گونه نقص ممکن، می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید. بعد از استفاده از رژ لب، اگر لکه‌ای به وجود آمده باشد، می‌توانید آن را با دقت با یک تکه پنبه یا پد سکه‌ای پاک کنید. سپس، با استفاده از یک براش زاویه‌دار، مقدار کمی کانسیلر را بردارید و خطوط لب را تعیین کنید. این کار به لب‌های شما کمک می‌کند تا بیشتر درخشان و جذاب به نظر بیایند.

 رژ لب زدن حرفه‌ای

رژ زدن به شیوه صحیح و حرفه‌ای، مراحل و جزئیات ساده‌ای دارد که به زیبایی لب‌ها کمک می‌کند. همچنین، ترفندهایی در رژ زدن وجود دارد که به شما در داشتن لب‌های زیبا و بدون نقص کمک می‌کند. در ادامه، چند ترفند حرفه‌ای رژ زدن را با هم بررسی می‌کنیم:

انتخاب رنگ رژ لب مناسب لب‌های نازک یا گوشتی

رژ لب باید براساس فرم و اندازه لب‌ها انتخاب شود. اگر لب‌های شما نازک و کوچک هستند، از رژ لب‌های روشن و براق استفاده کنید. اگر برعکس، لب‌های شما بزرگ و گوشتی هستند، رژ لب‌های مات یا تیره رنگ را ترجیح دهید. انتخاب رنگ مناسب رژ لب به شما کمک می‌کند تا هماهنگی بیشتری در ظاهر صورتتان ایجاد شود.

انتخاب رژ لب متناسب با رنگ پوست

انتخاب رنگ رژ لب براساس رنگ پوست نیز مهم است. اگر پوست شما روشن است، از رژ لب‌های رنگ صورتی، هلویی، قرمز کم‌رنگ، گلبهی و غیره استفاده کنید. اگر پوست شما تیره است، می‌توانید از رژ لب‌های تیره مانند آلبالویی، قرمز جگری، زرشکی، قهوه‌ای و بنفش استفاده کنید.

رژ لب کشیدن اصولی در پامیشا

استفاده از برس ریمل برای لایه‌ برداری لب‌ها

برای از بین بردن پوسته‌های لب، می‌توانید از برس تمیز ریمل استفاده کنید. این کار به بهبود رژ زدن کمک می‌کند. ابتدا لب‌ها را با بالم نرم کنید و سپس با استفاده از برس ریمل، پوسته‌های اضافی و کهنه را از بین ببرید.

رفع نواقص لب‌ها با خط لب

در حال حاضر، داشتن لب‌های بزرگ و گوشتی بسیار طرفدار دارد. بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند تا لب‌هایی با شکل توپر و حجم بیشتری داشته باشند، اما نمی‌خواهند از روش‌های معمول مانند پروتز و تزریق ژل به لب‌ها استفاده کنند. اگر شما نیز در این دسته از افراد هستید یا حس می‌کنید لب‌های بزرگتری به چهره‌تان می‌آیند، با استفاده از تکنیک‌های ساده و یک مداد لب مناسب، می‌توانید لب‌های خود را بزرگتر و پرحجم‌تر از حد معمول به نظر برسانید.

یکی از ترفندهای راهبردی در این زمینه، استفاده از کانسیلر بر روی لب‌ها است تا حجم آنها افزایش یابد. ابتدا با استفاده از کانسیلر، لب‌ها را پوشانده و حجم بیشتری به آنها ببخشید. سپس با استفاده از مداد لب، خطوط دور لب را کمی خارج از خط طبیعی لب‌هایتان بکشید. می‌توانید لب‌های خود را کاملاً با مداد لب پر کنید تا آنها ظاهری مات و پرحجم به خود بگیرند. در ادامه، با استفاده از یک برق لب، آنها را برجسته و جذاب تر کنید.

پودر فیکس برای ماندگاری بیشتر رژ لب
یک ترفند دیگر برای داشتن رژ لبی ماندگارتر استفاده از پودر فیکس آرایشی است. پس از زدن رژ لب، یک تکه دستمال کاغذی را به آرامی روی لب قرار داده و با استفاده از براش، پودر فیکس را روی لب‌ها بزنید. این کار به شما کمک می‌کند رژ لب برای مدت طولانی‌تری ماندگار باشد، ولی توجه داشته باشید که دستمال رژ لب شما را پاک نکند.

سایه روشن و سایه معکوس روی لب‌ها
برای ایجاد تمامیت رنگ در لب‌ها، می‌توانید از تکنیک سایه‌بازی روی لب‌ها استفاده کنید. برای این کار، دو مداد لب به رنگ‌های متفاوت (روشن و تیره) نیاز دارید. پس از استفاده از کرم پودر یا کانسیلر روی لب‌ها، خط لب تیره را روی خطوط بیرونی لب بکشید و سپس موازی با آن، با مداد روشن‌تر یک خط دیگر کشیده و برای داخل لب‌هاز یک رژ لب روشن استفاده کنید و سعی کنید خطوط روشن و رژ لب با هم ترکیب شوند. در نهایت، با استفاده از برق لب، لب‌های خود را برجسته و جذاب تر کنید.

خوش حالت کردن لب‌ها با استفاده از برق لب
همچنین، برای داشتن لب‌هایی جذاب و برجسته، می‌توانید از برق لب استفاده کنید. برق لب را در مرکز و قسمت وسط لب‌ها، روی رژ لب بمالید. این کار به شما کمک می‌کند لب‌هایتان ظاهری زیباتر و برجسته‌تر به خود بگیرند.


مراقبت و آرایش لب‌ها از جمله تکنیک‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند لب‌هایی بزرگتر و پرحجم‌تر داشته باشید، بدون اینکه نیاز به روش‌های پروتز یا تزریق ژل داشته باشید. با استفاده از این ترفندها و تکنیک‌ها، می‌توانید ظاهری دلپذیرتر و دلنشین‌تر به چهره‌تان ببخشید. البته به خاطر داشته باشید که این روش‌ها به موقتی بوده و تاثیر دائمی روی لب‌ها ندارند.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان