تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو در پامیشا

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو

وقتی قصد خرید عطر یا ادکلن دارید، احتمالاً عطرهایی که رایحه تنباکو دارند را نادیده می‌گیرید. شاید به این دلیل که فکر می‌کنید استفاده از عطرهای دارای رایحه تنباکو فقط برای افراد سیگاری مناسب است و در مکان‌هایی که دود سیگار وجود دارد، از اینگونه عطرها استفاده می‌شود. اما عطرهای دارای نت تنباکو داستان دیگری را روایت می‌کنند و نباید به نام اشتباهی این عطرها فریب خورد.پامیشا در این مقاله با عنوان معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو قصد دارد ویژگی‌های بهترین عطرهای با رایحه تنباکو را بررسی کردهو به معرفی بهترین محصولات در این زمینه بپردازد.

عطر با رایحه تنباکو و ویژگی‌های آن

تنباکو، گیاهی است که برگ‌های خشک شده‌اش بویی شیرین و خاکی دارند و در کنار کدو مسمایی، ذرت و لوبیا، از گیاهان مقدس بومیان آمریکا به شمار می‌روند. گیاه “نیکوتینا تنباکو” که عضوی از خانواده گل‌های شب بو است، حوالی سال 1528 میلادی توسط اسپانیایی‌ها از آمریکا به اروپا منتقل شد. محصولات تولیدشده از تنباکو، اعتیادآور هستند. حتی کسانی که از عطرهای تنباکویی استفاده می‌کنند، به این نوع رایحه معتاد می‌شوند. به عبارت دیگر، استفاده از این عطرها نیز جذابیت خاصی دارد.

عطرهایی که رایحه تنباکو دارند، به طور ضروری بوی سیگار نمی‌دهند. برگ تنباکو تقریباً شیرین و خاکی است. عطرهای با نت توتون ممکن است دارای رایحه‌های شیرین، گلی، چوبی، خاکی، معطر و یا تند باشند. در واقع، عطرهای با نت تنباکو می‌توانند در هر خانواده‌ای از عطرها قرار گیرند. طبع عطرهای دارای رایحه تنباکو، گرم است. این به این معنی است که پاییز، زمستان و اوایل بهار بهترین زمان‌ها برای استفاده از عطرهای با نت تنباکو هستند. حس گرمی که این عطرها به ارمغان می‌آورند، باعث می‌شود در فصل زمستان، انتخابی جذاب باشند. استفاده از عطرهای دارای رایحه تنباکو در میان افرادی که سیگار می‌کشند، بسیار محبوب است، زیرا رایحه‌های دودی، چوب سوخته و چرم که از عطرهای تنباکویی به ارمغان می‌آیند، به خوبی بوی سیگار را می‌پوشانند.

در معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو می توان نتیجه‌گیری کرد‎ که عطرهای با رایحه تنباکو همچنان جاودانه و جذاب هستند و برخلاف انتظار برخی، استفاده از آنها تنها برای افراد سیگاری مناسب نیست. این عطرها می‌توانند تنوع بسیاری در رایحه و طبع داشته باشند و می‌توانند در هر فصلی از سال استفاده شوند.

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو در پامیشا

معرفی برترین عطرها با رایحه تنباکو

در این بخش از متن، به معرفی شش عطر با رایحه تنباکو می‌پردازیم.

ادوپرفیوم تام فورد، مدل تنباکو وانیل

یکی از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه، ادوپرفیوم “تنباکو وانیل” از تام فورد است. این عطر با غلظت روغن بالا، بوی قوی و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد. تنباکو وانیل تام فورد برای هر دو جنس قابل استفاده است و رایحه‌ای گرم و تلخ دارد. ساختار رایحه شرقی و ادویه‌ای این عطر، آن را برای فصول سرد سال بسیار مناسب می‌کند.

نت اولیه این عطر شامل ترکیبی از ادویه‌های معطر و تنباکو است. در نت میانی، می‌توانید بوی شکوفه تنباکو، دانه تونکا، وانیل و کاکائو را تشخیص دهید. در نت پایانی، بوی خشکبار و رایحه‌های چوبی به شما می‌رسد. این عطر با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر را می‌توانید از فروشگاه آنلاین موتن‌رو تهیه کنید. با رایحه لوکس و خوشبو، این عطر یک انتخاب ویژه برای آقایان و خانم‌ها محسوب می‌شود.

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو در پامیشا

ادوپرفیوم زنانه الحمبرا، مدل Philos Rosso

Philos Rosso ادوپرفیوم زنانه الحمبرا، یک عطر تنباکویی گرم و مناسب برای استفاده در فصل زمستان است. با ماندگاری و غلظت بالا، این عطر برای خانم‌های شیک‌پوش و با سلیقه، بسیار جذاب است. با استشمام ادوپرفیوم Philos Rosso الحمبرا روی پوست، شما بوی رز و زعفران را تجربه خواهید کرد. در نت میانی این عطر، بوی نعنای هندی و سدر مشاهده می‌شود. در پایان، بوی تند توتون و تنباکو به همراه مشک، حس خوشایندی را به شما القا می‌کند. این محصول با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر، برای استفاده شخصی یا به عنوان یک هدیه مناسب است.که خواستیم در معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو به این موضوع بپردازیم.

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو در پامیشا

ادوتویلت دولچه اند گابانا، مدل The One

The One ادوتویلت مردانه دولچه اند گابانا، یک عطر جذاب و گرم با رایحه تنباکو است که برای استفاده در فصل‌های پاییز، زمستان و حتی اوایل بهار توصیه می‌شود. ساختار رایحه این ادوتویلت چوبی و ادویه‌ای است. در نت ابتدایی، بوی گریپ فروت، گشنیز و ریحان را استشمام می‌کنید. در نت میانی، بوی شکوفه‌های پرتقال، هل و زنجبیل حس می‌شود. در نت پایانی، بوی تنباکو به همراه کهربا و سدر حضور دارد و رایحه خوشایندی را به ارمغان می‌آورد. این عطر که در رده بهترین عطرها با رایحه تنباکو قرار می‌گیرد، حس شادابی و آرامش را به شما هدیه می‌دهد. این ادوتویلت ایتالیایی دولچه اند گابانا با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر، مناسب برای آقایان خوش‌پوش و جنتلمن می‌باشد.

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو در پامیشا

ادوپرفیوم بولگاری، مدل ادونوآ

در صورتی که به دنبال عطری با رایحه‌های تند، تلخ و گرم هستید، می‌توانید به ادوپرفیوم بولگاری ادونوآ روی بیاورید. این عطر تشکیل شده از ساختار رایحه‌های چوبی و گیاهان معطر است. تنوع بالای رایحه‌های این عطر باعث می‌شود تجربه کنید بوی‌های تند، تلخ، گرم، گل و شرقی را. تلخی و تندی ادوپرفیوم بولگاری ادونوآ مناسب برای استفاده در فصل زمستان است و با این عطر می‌توانید همیشه بوی خوشبویی داشته باشید.
در نت ابتدایی این ادوپرفیوم، بوی گیاهان معطر، گل و چای را تجربه خواهید کرد. در نت میانی، بوی تنباکو همراه با چوب و چرم حضور دارد و در نت پایانی، بوی گیاه پاتچولی و عود به شما می‌رسد. حجم این محصول 150 میلی‌لیتر است، که می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو در پامیشا

ادوتویلت اوریفلیم، مدل Glacier

با توجه به درخواست شما برای یک عطر خنک و مناسب فصول گرم سال با رایحه تنباکو، می‌توانم به شما ادوتویلت مردانه اوریفلیم مدل Glacier را پیشنهاد دهم. این عطر با طبع خنک و مناسب بهار و تابستان طراحی شده است. در نت ابتدایی این ادوتویلت، بوی خنک و آراماتیکی را تجربه خواهید کرد که حس هیجان و انرژی را به شما القا می‌کند. در نت میانی، بوی خنک لیمو، کهربا و خیار را خواهید احساس کرد. در نت پایانی، بوی خوشایند تنباکو، عنبر، چوب صندل، مشک، جیر و خس‌خس حضور دارد.

برند اوریفلیم محصولاتی را با استفاده از مواد گیاهی تولید می‌کند و بدون استفاده از مواد شیمیایی ضار می‌باشد. این عطر با حجم ۵۰ میلی‌لیتر، با قیمت مناسبی عرضه می‌شود و به دلیل این ویژگی‌ها، محصول محبوب و پرفروشی است. لازم به ذکر است که ماندگاری این عطر متوسط است و پس از چند ساعت ممکن است بوی آن کمی کاهش یابد.

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو در پامیشا

ادوتویلت لالیک، مدل Ombre Noire

یکی دیگر از عطرهای دارای رایحه تنباکو، عطر ادوتویلت مردانه لالیک مدل Ombre Noire است. این عطر با رایحه تنباکویی تلخ و گرم، با استفاده از صمغ، گیاهان معطر، ادویه و چوب ساخته شده است. در نت آغازی این عطر، بوی ترنج ایتالیایی، برگ انجیر و نعنای هندی را تجربه خواهید کرد. در نت میانی، بوی برگ تنباکو، پاپیروس و دارچین حس خواهید کرد. و در نت پایانی، صمغ، کنیاک، دانه تونکا و چوب درخت سرو حضور دارند و بویی گرم و خوشایند ایجاد می‌کنند.

لازم به ذکر است که ادوتویلت لالیک، مدل Ombre Noire با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر، برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها بسیار مناسب است، زیرا ماندگاری بالایی دارد. همچنین، قیمت این محصول به نسبت حجم و کیفیت آن، بسیار مناسب است.

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو در پامیشا

سخن پایانی

معرفی برترین عطر ها با رایحه تنباکو اشاره دارد که عطرهای دارای رایحه تنباکو، علاوه بر مورد علاقه افراد سیگاری، برای افراد غیرسیگاری نیز مناسب هستند. این عطرها به دلیل طبع گرمی که دارند، به خوبی در فصل‌های سرد سال قابل استفاده هستند. رایحه تنباکو در ادوتویلت‌ها و ادوپرفیوم‌ها می‌تواند با رایحه‌های چوبی، شرقی و حتی گلی ترکیب شود. این عطرها عموماً بویی تلخ و تند دارند. اگر به دنبال خرید بهترین عطر با رایحه تنباکو هستید، می‌توانید به ادوپرفیوم یونی‌سکس تام فورد مدل تنباکو و وانیل توجه کنید که به عنوان یکی از برترین انتخاب‌ها شناخته می‌شود.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان