تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

معرفی خلاصه کتاب هنر اغواگری اثر رابرت گرین

معرفی خلاصه کتاب هنر اغواگری اثر رابرت گرین در پامیشا

معرفی خلاصه کتاب هنر اغواگری: راهکارهایی برای مسلط شدن بر دیگران

تأثیرگذاری بر دیگران و اغوا کردن آن‌ها یک هنر است.معرفی خلاصه کتاب هنر اغواگری اثر رابرت گرین ، راه نفوذ در دل‌ها و تسخیر دیگران را با داستان‌های گوناگون تاریخی به شما می‌آموزد. تا بتوانید. در هر موقعیت، متناسب با شخصیت و منش طرف مقابل، استراتژی‌های مؤثر اغواگری و نفوذ را به‌کار گیرید. و به موفقیت افزون‌تری دست یابید.

درباره‌ی خلاصه‌ کتاب هنر اغواگری

هنر اغواگری را می‌توان با چند قانون مهم و اساسی آموخت. در کتاب مدرن و مبتکرانه‌ی هنر اغواگری (The Art Of Seduction)، راهکار‌هایی ارائه می‌شود. که پس از بکارگیری آن‌ها قادر خواهید بود. همه‌ی افراد و عواملی را که به تحقق هدف‌هایتان منجر می‎شود. به خدمت خود درآورید. رابرت گرین (Robert Greene) با ارجاع به شخصیت‌های تاریخی بسیاری مانند جان‌ اف کندی، اندی وارهول، ژوزفین بناپارت، فروید و انیشتن، شیوه‌های جذب و افسونگری را گام‌به‌گام به ما می‌آموزد. آشنایی با روش و منش شخصیت‌های تأثیرگذار تاریخ، بهترین راه برای یادگیری قدرت جذب است. چراکه آن‌ها زیرکانه از فوت‌وفن اغواگری بهره می‌بردند. تا خواسته‌های بلندپروازانه‌ی خود را عملی کنند.

خلاصه‌ی کتاب هنر اغواگری، شامل 24 روش اغواگری است. رابرت گرین «هنر اغواگری» را دنباله‌ای منطقی بر کتاب «48 قانون قدرت» می‌داند، زیرا اغواگری به همان اندازه که درباره‌ی عشق و عاشقی مؤثر است. درباره‌ی کسب قدرت و اعمال نفوذ نیز کاربرد دارد. نخستین گام برای اغواگری، ورود به قلمرو روح دیگران و متقاعد کردن و برانگیختن احساساتشان است. سپس باید با یادگیری افسونگری و تقویت تأثیرگذاری در روابط اجتماعی، همه‌ی افراد را به خود جذب کرد. تا این‌گونه والاترین آرمان‌ها و آرزوها را تحقق بخشید. و قابلیت‌های خود را به اثبات رساند. مهم آن است. که ناامنی‌های پنهان‌شده در وجودتان را بروز ندهید و کاری کنید. که مردم خواهان شما شوند.

گردآوری و ترجمه‌ی خلاصه‌ی کتاب هنر اغواگری، توسط گروه سبکتو انجام شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی میکروبوک‌ها

میکروبوک‌ها چکیده‌ای از کتاب‌ها هستند که عادت به مطالعه‌ی روزانه را می‌توان از طریق آن‌ها در خود پرورش داد. در میکروبوک‌ها، مطالب بنیادین کتاب حفظ می‌شود و فرصت یادگیری به‌هیچ‌وجه از دست نمی‌‎رود. از میکروبوک‌ها با عنوان کتابچه یا خلاصه‌ی کتاب یاد می‌شود. که پامیشا در معرفی خلاصه کتاب هنر اغواگری اثر رابرت گرین آن را توضیح می دهد.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب هنر اغواگری

  • بسیار روشنگرانه. (گاردیَن- روزنامه‌ی بریتانیایی)
  • جذاب… آموزنده… شگفت‌انگیز… یک راهنمای آموزش شیطنت‌آمیز برای افرادی که به‌شدت می‌خواهند در اوج باشند. (مجله‌ی مردم – هفته‌نامه‌ی آمریکایی)
  • گرین فهرستی از رفتار‌های جاه‌طلبانه تنظیم کرده ‌است. تنها خواندن فهرست مطالب هم کافی است تا حس قدرت‌طلبی را کم‌وبیش در ما برانگیزد. (New York magazine)

خلاصه‌ کتاب هنر اغواگری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر درپی موفقیت در کار و روابط اجتماعی‌ هستید. و می‌خواهید همواره نقشی محوری ایفا کنید، این کتابچه راهگشای شما است.

معرفی خلاصه کتاب هنر اغواگری اثر رابرت گرین در پامیشا

با رابرت گرین بیشتر آشنا شویم

رابرت گرین در 14 می 1959 در لس‌آنجلس متولد شد. او نویسنده و سخنران آمریکایی است که کتاب‌های پرفروشی ازجمله «48 قانون قدرت»، «قوانین نفوذ» و «هنر اغواگری» را در زمینه‌ی استراتژی و کسب قدرت به چاپ رسانده است. وی نخست در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و سپس در دانشگاه ویسکانسین تحصیل کرد. او به‌عنوان سردبیر در مجله‌ی Esquire و مجلات دیگر کار کرده ‌است. گرین در سال 2021 برای سرمقاله‌نویسی، برنده‌ی جایزه پولیتزر شد.

رابرت گرین کیست؟ با استاد قوانین سیاه قدرت و نفوذ آشنا شوید

  • آیا فکر می‌کنید؟ که هیچ دلیل ندارد. عده‌ای همیشه قدرت را بر دست دارند. و بیشتر مردم زیر دست هستند؟
  • چرا برایتان عجیب نبوده که چرا بعضی از افراد مانند آب خوردن در دل هر کسی نفوذ کرده و آن‌ها را به انجام هر کاری وادار می‌کنند؟
  • ختماً تعجب کرده‌اید که چرا بعضی از افراد کاریزما و قدرت آن‌چنان عجیبی دارند که همه‌ی مردم در هر جمعی به آن‌ها احترام زیاد می‌گذارند؟

رابرت گرین ۳۰ ساله تحقیق کرده که جواب این سوال‌ها را به شما بدهد. کسی که تصمیم گرفت قوانین قدرت را از چنگ عده‌ای خاص درآورده و آن‌ها را در اختیار عموم بگذارد.

رابرت گرین از همان ابتدا می‌دانست که قوانینی وجود دارد. که از دسترس مردم عادی کاملا خارج شده است. چون یادگیری این قوانین به هر کسی توانایی قدرت و نفوذ عجیبی می‌دهد

در معرفی خلاصه کتاب هنر اغواگری اثر رابرت گرین به این راز پی می‌برید. که چرا آموزش‌های رابرت گرین شما را به قدرتی می‌رساند. که کمتر انسانی به آن مجهز است. و آن قدرت عجیب نفوذ در دیگران، ایجاد علاقه در آن‌ها، سطله بر دیگران و انجام کاری توسط آن‌هاست که دقیقا شما می‌خواهید!

در صورتی که شما هم به مفاهیمی مثل قدرت و نفوذ علاقه‌مند هستید. و می‌خواهید. عمارت شخصیت خود را با آجرهایی از جنس قدرت، عزت نفس و تأثیرگذاری بازسازی و نوسازی کنید. پیشنهاد می‌کنم. که این مقاله را از دست ندهید.

رابرت گرین کیست؟ نگاهی گذرا به زندگینامه سرشناس‌ترین چهره‌ی قدرت و نفوذ در دنیا

چهارده روز از ماه مه سال 1959 گذشته بود. که فرزندی به نام رابرت در خانواده‌ای یهودی‌مسلک چشم به جهان گشود. خانواده گرین در شهر لس‌آنجلسِ ایالت کالیفرنیای آمریکا زندگی می‌کردند.

خانواده او از نظر مالی و اقتصادی کاملاً معمولی بودند. پدرش، لوازم شستشو و تمیزکاری می‌فروخت. مادرش، خانه‌داری می‌کرد. البته مادر رابرت به دلیل علاقه‌ای که به هنر و کتاب‌خوانی داشت. تأثیر عمیق و ژرفی روی کوچک‌ترین پسرش، رابرت داشت. و او را هم به کتاب و کتاب‌خوانی علاقه‌مند کرد.

رابرت پس از پشت سر گذاشتن دوران مدرسه، وارد دانشگاه ویسکانسین-مدیسون (Wisconsin-Madison) شد. و رشته مطالعات کلاسیک را برگزید. این رشته، تجربه بسیار عجیبی برای او رقم زد و باعث آشنایی او با انسان‌های برجسته و تأثیرگذار تاریخ شد. در واقع مطالعات او در این رشته، او را به مفهوم قدرت، تأثیرگذاری و جاودانگی در تاریخ علاقه‌مند کرد.

معرفی خلاصه کتاب هنر اغواگری اثر رابرت گرین در پامیشا

رابرت گرین در جستجوی رازهای قدرت دنیا را گشت!

رابرت از کودکی به نوشتن و نویسندگی علاقه داشت؛ نخستین کاری که برای پرداختن به علاقه و کسب درآمد انجام داد، روزنامه‌نگاری در یک خبرگزاری بود.

سردرآوردن از قوانین سیاه قدرت و نفوذ خواب را از سر رابرت گرین پرانده بود. و می‌دانست که ماجراجویی خطرناکی در پیش دارد

روزی یکی از روزنامه‌نگاران ارشد خبرگزاری، از رابرت دعوت کرد که با هم ناهار بخورند. ظهر که شد، راه افتادند. و در رستورانی نشستند. روزنامه‌نگار ارشد، همان ابتدا «مارتینی» سفارش داد. به محض آماده شدن سفارش، فوراً مارتینی را بالا انداخت و زیتون را هم به عنوان «مزه» نوش جان کرد. به همین یک گیلاس قناعت نکرد و دو گیلاس دیگر هم در خندق بلا ریخت.

پس از خوش‌وبش، به رابرت گرین گفت: «مردِ میدان روزنامه‌نگاری نیستی برادر! ایده‌ها و نوشته‌هات برای خواننده معمولی روزنامه، مفهوم نیست. برو جایی که مخاطب، درکت کند.» رابرت، پیشتر خودش هم این موضوع را فهمیده بود. تصمیم گرفت. دیگر با آن خبرگزاری همکاری نکند.

مهاجرت به اروپا

دیری نگذشت که رابرت، چمدانش را بست و رهسپار اروپا شد. او از پیدا کردن این قوانین دست نمی‌کشید هر شغلی که از دستش برمی‌آمد را امتحان کرد. ساخت و ساز در یونان، آموزش زبان انگلیسی در اسپانیا، فعالیت در پذیرش هتل در پاریس و کار کردن به عنوان راهنمای تور در دوبلین!

این‌ها تنها چند مورد از مشاغلی بودند. که او تجربه کرد. در عین حال، رمان‌نویسی را آغاز کرد. چند رمان نوشت. که هیچ‌وقت به سرانجام نرسیدند.

زمان بازگشت به وطن فرارسیده بود. چمدانش را بست، به فرودگاه آمد. و با سرگردانی رهسپار ایالات متحده شد. آنجا هم به عنوان دستیار کارگردان، داستان‌نویس، فیلنامه‌نویس و کارآگاه فعالیت کرد.

در سال 1995، زمانی که 36 ساله بود. دوباره به ایتالیا رفت. آنجا با آقایی به نام «یوست اِلفرز» آشنا شد. که در زمینه تولید کتاب کار می‌کرد.

شبی با یوست در اسکله‌های ونیز قدم می‌زدند. که صحبت از پویایی قدرت در مشاغل به میان آمد. رابرت گرین که استاد شغل‌عوض‌کردن بود. اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه داشت. در حین گفتگو با دوستش متوجه شد. که در طول تاریخ هم دقیقاً اتفاقات مشابهی در زمینه قدرت افتاده است.

اینجا بود. که چیزی که همیشه او را جذب کرده بود. خودش را نشان داد: او می‌دانست که همیشه به قدرت علاقه دارد! آنجا ایده کتاب 48 قانون قدرت از ذهن خلاق رابرت گرین متولد شد.

وقتی فاش کردن رازهای قدرت برای رابرت گرین دردسر ساز می‌شود!

رابرت گرین که همیشه مجذوب قوانین قدرت بود می‌دانست. که این بازی قدرت است. که در همه‌ی شغل‌ها و حرفه‌ها زندگی انسان‌ها را می‌چرخاند. در این راستا او تلاش زیادی کرد و دور دنیا را گشت تا به این قوانین پی ببرد.

در جاهای مختلف و در کشورهای زیادی مشغول کار شد. سعی می‌کرد. که در همه چیز سرکی بکشد. می‌دانست چیزهایی مهم برای دانستن هستند. مردم عادی از آن خبر نداند. آن‌جا بود که تصمیم گرفت. این رازها را بعد از ۳۸ سال پشت سر هم جمع کند. و آن‌ها را منتشر کند.

تعدادی از این رازها که عمومی‌تر بودند و توانست آن‌ها را بدون دردسر معرفی کند.

تعدادی از آموزش‌های رابرت گرین هرگز منتشر نشد. و در دسترس عموم قرار نگرفتند.

البته او کاملا انتظار همچین چیزی را داشت. خودش چون از قوانین سیاه قدرت در جریان بود. نگذاشت کاری کنند که ضربه‌ای به او بزنند. و یا او را از کاری که می‌کند باز دارند.

در بخشی از معرفی خلاصه کتاب هنر اغواگری اثر رابرت گرین می‌خوانیم

در تاریخ 13 می‌سال 1958، فرانسویان راست‌گرا به همراه هوادارانشان در ارتش به شدت نگران این موضوع بودند. که نکند دولت سوسیالیست فرانسه به الجزایر استقلال بدهد. و کنترل این کشور را به طول کامل از دست بدهند. به همین دلیل تهدید کردند. که به زودی فرانسه را تحت سلطه خود در خواهند آورد. در این لحظات امید همه مردم به ژنرال شارل دوگل «Charles de Gaulle» بود. او را به عنوان قهرمان جنگ جهانی دوم می‌شناختند. که در آزادسازی فرانسه از چنگ آلمان نازی نقش بسیار مهمی برعهده داشت.

البته او در 10 سال گذشته به خاطر رقابت‌های سختی که بین احزاب وجود داشت. از سیاست کناره‌گیری کرده بود. اما به خاطر محبوبیت بالایی که بین همه داشت. هنگام بروز بحران، همه به سمت او دست نیاز دراز می‌کردند. ژنرال دوگل یک محافظه‌کار بود. به همین دلیل راست‌گرایان باور داشتند. که در صورت دستیابی به قدرت از برنامه‌ها و نظرات آن‌ها حمایت خواهد کرد.

بعد از اینکه کودتای 13 می‌ رخ داد. دولت فرانسه سقوط کرد. و مجلس از خاندان دوگل برای تشکیل دولت جدید، کمک خواست. در این مدت دوگل برای مدت زمان 4 ماه به عنوان رئیس دولت موقت، اداره امور کشور را در دست گرفت. البته 4 روز بعد از اینکه به این قدرت رسید، به الجزایر سفر کرد.

فرانسوی‌های ساکن الجزایر از اینکه دوگل به قدرت رسیده بود. بسیار خوشحال بودند. چون تصور می‌کردند. که او با کودتای آن‌ها به قدرت رسیده، بنابراین به الجزایر می‌آید. تا به آن‌ها اطمینان دهد. که الجزایر همواره مستعمره فرانسه باقی خواهد ماند. و ادامه ماجرا . . . .

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هنر اغواگری 

خرید کتاب الکترونیک از کتابراه

فهرست مطالب کتاب

  1. میکروکتاب چیست؟
  2. درباره کتاب
  3. درباره نویسنده
  4. مقدمه
  5. فصل اول: قانون اغواگری شماره یک: به قلمرو روح دیگران وارد شوید
    قانون اغواگری شماره دو: برای متقاعد کردن دیگران، احساساتشان را برانگیزید.
  6. فصل دوم: قانون اغواگری شماره سه: درد و لذت را با هم همراه کنید.
    قانون اغواگری شماره چهار: هنر جذابیت و افسونگری را یاد بگیرید.
  7. فصل سوم: قانون اغواگری شماره پنج: نیروی کاریزمای خود را تقویت کنید.
    قانون اغواگری شماره شش: انزوا شما را به شدت ضعیف و آسیب‌پذیر می‌کند.
  8. فصل چهارم: قانون اغواگری شماره هفت: مواظب باشید که اصل موضوع در حاشیه‌سازی گُم نشود.
    قانون اغواگری شماره هشت: به صورت نمایشی با رقبایتان مبارزه کنید.
  9. فصل پنجم: قانون اغواگری شماره نه: با ایجاد میل و عطش، افراد را جلب و جذب کنید.
    قانون اغواگری شماره ده: از نفوذ طبیعی‌تان استفاده کنید.
  10. فصل ششم: قانون اغواگری شماره یازده: اجازه ندهید با ظاهرسازی شما را خام کنند.
    قانون اغواگری شماره دوازده: والاترین آرمان‌ها و آرزوهایتان را محقق کنید.
  11. فصل هفتم: قانون اغواگری شماره سیزده: کاری کنید که مردم خواهان شما شوند.
    قانون اغواگری شماره چهارده: در هنر القاسازی، مهارتی ویژه پیدا کنید.
  12. فصل هشتم: قانون اغواگری شماره پانزده: وسوسه‌های خودخواهی را جدی بگیرید.
    قانون اغواگری شماره شانزده: خود را فاقد عیب و نقص نشان دهید.
  13. فصل نهم: قانون اغواگری شماره هفده: حضور خود را شاعرانه کنید.
    قانون اغواگری شماره هجده: ناامنی‌های پنهان شده در وجودتان را بروز ندهید.
  14. فصل دهم: قانون اغواگری شماره نوزده: قابلیت‌هایتان را اثبات کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتاب خلاصه کتاب هنر اغواگری: راهکارهایی برای مسلط شدن بر دیگران
نویسنده رابرت گرین
مترجم گروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار ۱۴۰۰
فرمت کتاب EPUB
تعداد صفحات 227
زبان فارسی
موضوع کتاب خلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان