تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

چرا ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟

چرا ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟ در پامیشا

چرا ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟

برند ساعت مچی سیکو یکی از ایده آل ترین انتخاب های هر گروه سنی و هر نوع سلیقه ای است. سیکو با تولید اولین‌ها و ایجاد ساعت های خلاقانه نه تنها در بین مردم محبوبیت دارد، بلکه رقیب جدی بسیاری از برندهای ساعت در جهان است. برای خرید ساعت سیکو متناسب با سبک سلیقه‌ای که دارید دست شما باز است. اما قبل از انتخاب و خرید ساعت از این برند، ممکن است نیاز به راهنمایی داشته باشید و ما می خواهیم در این مقاله چرا ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟ به شما کمک کنیم.

چرا ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟ در پامیشا

تاریخچه مختصر از برند سیکو

در سال 1893 و در سیکوشا، موسس 22 ساله سیکو به نام “کینتارو‌هاتوری” مغازه تعمیر و ساعت فروشی را افتتاح کرد. در دهه های اولیه، بیشتر کار او تعمیر ساعت بود و بعدها ساعت های دیواری و جیبی. تا سال 1913 که اولین ساعت ژاپنی سیکو به نام “لورل” تولید و به فروش رسید. سیکو اولین های زیادی در تاریخ درخشان این برند دارد، در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • 1964: تولید اولین ساعت کرنوگراف‌دار ژاپنی در بازی‌های المپیک 1964
  • 1969: تولید اولین ساعت کوارتز جهان به عنوان رقیب برندهای سوئیسی با نام آسترون (Seiko Astron)
  • 1982: تولید تکنولوژی جدید در ساعت از لحاظ دوام در نگهداری شارژ با قابلیت شارژ سریع به نام اسپرینگ درایو
  • 2012: تولید اولین ساعت جی پی اس سولار
  • 2017: ایجاد خط تولید جدید برای ساعت لوکس از این برند با نام گرند سیکو (Grand seiko)

چرا برای خرید ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟

سیکو بیش از 140 سال سابقه ساعت سازی دارد. با این برند بهترین و جدیدترین تکنولوژی های صنعت ساعت را خواهید یافت. و البته سیکو یکی از برندهای پیشگام در تولید فناوری های روز بوده و هست. محدوده قیمت ساعت های سیکو برای هر کلاس و بودجه ای موجود است. از نظر ساخت و دوام، سال هاست که از محبوبیت زیادی در بین دوستداران ساعت برخوردار است. حتما در خانواده یا نزدیکان خود دیده اید که همه کسانی که قبلا ساعت سیکو داشتند از دوام آن راضی بودند.
قبلا این تصور وجود داشت که ساعت های ژاپنی از کیفیتی مشابه با ساعت های سوئیسی برخوردار نیستند. اما در حال حاضر، برندهای ژاپنی زیادی را می بینیم و سیکو یکی از اولین های این لیست، رقیب جدی برندهای سوئیسی است. هنگام خرید ساعت سیکو، یکی از نگرانی هایی که حداقل تا 10 سال دیگر نخواهید داشت، خرید ساعت جدید است. سیکو به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از برندهای پیشنهادی برای همه است.

خرید ساعت سیکو مردانه:

اگر نگاه دقیق تری به ساعت های سیکو بیندازیم متوجه می شویم که اکثر محصولات این برند ساعت های مردانه هستند. شاید مهمترین اکسسوری برای آقایان ساعت باشد! اگر قصد دارید یک ساعت برای خود بخرید یا آن را به کسی بدهید، سیکو یکی از بهترین گزینه هاست. با برند خوشنام سیکو و کیفیت و دوام آن پول شما هدر نخواهد رفت
سیکو مدل های جذابی را برای هر سبک و سلیقه ارائه می دهد. چه به دنبال یک مدل ساعت کلاسیک باشید و چه سبک مردانه اسپرت، انتخاب محصولات سیکو آسان است.

نکته قابل توجه در ساعت‌های سیکو این است. که در همه تولیداتش حداقل‌ها برای حفظ کیفیت لحاظ شده. به عبارت دیگر، تصور نکنید. که ساعت ورزشی سیکو ضد آب یا ضد ضربه است. در ابتدایی ترین مدل های سیکو نیز می بینیم. که ممکن است کمتر اما از سطح مقاومت خوبی برخوردارند. این برند زیر مجموعه های زیادی را برای تولید ساعت هایی ایجاد کرده است. که بر اساس سبک، بهتر دسته بندی می شوند. باید ببینید انتخاب شما در خرید ساعت بیشتر به کدام یک از این خانواده‌های سیکو نزدیک است.

خرید ساعت سیکو زنانه:

سیکو در ساخت ساعت های کلاسیک و زنانه نیز نقش بسزایی داشته است. اگر قصد خرید ساعتی زنانه دارید که هم برای استفاده روزانه و هم برای مهمانی ها همراه شما باشد و علاوه بر آن از ماندگاری مناسبی نیز برخوردار باشد، سیکو را انتخاب کنید. بسیاری از برندهای ارائه دهنده ساعت های دخترانه و زنانه وجود دارند که تنها بر ظاهر و زیبایی آنها تمرکز می کنند. اما توجه به کیفیت موتور و متریال موجود در ساعت مچی زنانه سیکو در کنار طراحی مدرن از مهم ترین نکات این برند می باشد.

چرا ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟ در پامیشا

ساعت کنتیک سیکو پیشگام و محبوب

نوآوری یکی از مهمترین اصول شرکت سیکو است که همواره با آن همراه بوده است. فناوری کنتیک سیکو یکی از آن نوآوری هایی است که در بین مردم رواج یافته است. همانطور که می دانید ما دو نوع موتور داریم: کوارتز و اتوماتیک. عملکرد ساعت اتوماتیک حفظ نیروی فنری است که با حرکت عقربه ها و حرکت آرمیچر داخل موتور قابل بارگیری است. سیکو در تکنولوژی کنتیک، با به حرکت در آمدن ساعت و لنگر داخل موتور، به جای فنر شارژی، باتری قابل شارژی را در داخل موتور فراهم می کند. به زبان ساده، انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود.
مزیت ساعت کنتیک نسبت به ساعت اتوماتیک دوام و زمان بیشتر نگهداری شارژ آن است. در ساعت های اتوماتیک شارژ 2-3 روز ماندگار می شود در حالی که در ساعت های کنتیک این زمان بیشتر است. همچنین این ساعت ها نسبت به ساعت های کوارتز سنتی زمان تعویض باتری بسیار طولانی تری دارند.

تکنولوژی‌های به کار رفته در برند سیکو:

چرا ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟ در پامیشا

ساعت جی پی اس سولار سیکو، ساعت خورشیدی

قابلیت جی پی اس سولار در ساعت‌های سیکو یک تحول عظیم در صنعت ساعت سازی ایجاد کرد. با داشتن ساعت جی پی اس سولار دیگه دغدغه تنظیم ساعت را ندارید. به محض دریافت نور مستقیم صفحه ساعت، بصورت خودکار سیگنال‌های جی پی اس دریافت می‌شود و زمان منطقه‌ای تنظیم می‌شود. این نوع ساعت با ساعت‌های رادیویی که از لحاظ دریافت امواج رادیو محدودیت دارند متفاوت است. فرقی نمی‌کند شما بالای کوه باشید یا شناور در زیر اقیانوس‌ها، ساعت جی پی اس سولار شما قابلیت تنظیم خودکار منطقه‌ای را به راحتی دارد.

چرا ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟ در پامیشا

ساعت سیکو اسپرینگ درایو، ماندگار‌ترین

در این ساعت با وجود اینکه کرنوگراف به طور مداوم کار می کند دارای ذخیره انرژی 72 ساعت می باشند. نگهداری طولانی مدت شارژ ساعت یکی از نمادهای قدرت هر برندی است. با نصب “اهرم جادویی” توسط سیکو، تنظیم این نوع موتور ها سریعتر و انتقال نیرو نسبت به قبل کارآمدتر است.

مقایسه سیکو با دیگر برندهای ژاپنی

از برندهای ژاپنی که این روزهای در کل جهان معروف شدند می‌توانیم به سیکو، سیتیزن، اورینت و کاسیو اشاره کنیم. اگر در زمان خرید ساعت سیکو دچار تردید شدید و در انتخاب بین سیکو با دیگر برندهای ژاپنی شک دارید، ما خیلی کوتاه این موضوع را مورد بررسی قرار میدهیم.

ساعت سیکو یا ساعت سیتیزن؟

در مقایسه این دو برند باید بگوییم که هر دو مدل در سطح بالایی عملکرد مطلوب از خودشان نشان داده‌اند. اما بیشتر برند سیتیزن در تولید ساعت های کوارتز به ویژه ساعت اکودرایو قدرتمند است. این در حالی است که سیکو علاوه بر قدرت تولید ساعت های کوارتز و خورشیدی، در تولید ساعت‌های مکانیکی روز سرآمد بوده است.
ساعت سیکو یا ساعت اورینت؟
از نظر تنوع و زیرمجموعه با تکنولوژی های مختلف، مطمئنا سیکو جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. در اورینت می توانید انواع ساعت های مکانیکی را پیدا کنید اما توانایی سیکو در استفاده از فناوری جدید در ساعت ها را نباید نادیده گرفت

چرا ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟ در پامیشا

ساعت سیکو یا ساعت کاسیو؟

هر دو برند برای ساخت ساعت های بادوام و قیمت مناسب شناخته شده اند. اگر تمایل بیشتری به خرید ساعت های ورزشی دارید، ساعت مچی کاسیو بهترین انتخاب برای شماست. اما اگر به ساعت های کلاسیک یا نیمه اسپرت علاقه دارید، سیکو تنوع بیشتری دارد.

نتیجه گیری:

پامیشا در این مقاله با عنوان چرا ساعت سیکو را انتخاب می کنید؟ تاکید کرد.کمپانی سیکو به عنوان اولین برندهای ژاپنی بخاطر خلاقیت در ایجاد تکنولوژی‌های جدید و قدرت ساخت ساعت‌های با کیفیت جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارد. یکی دیگر از نقاط مثبت سیکو تولید بعضی موتورهای ساعت‌هایش داخل کمپانی‌اش می باشد. با خرید ساعت سیکو اورجینال، این را مطمئن هستید که وجه پرداختی شما به هیچ عنوان هدر نشده است.

منبع : سیکو SEUKO

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان