تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن

در دنیای مجازی و صفحات اینستاگرام، اهمیت پوست و روش‌های مراقبت از آن به شدت مورد توجه قرار گرفته است. هر روز برندهای مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی جدیدی را برای بازسازی و جوانسازی پوست معرفی می‌کنند. تنوع محصولات پوستی در بازار به گونه‌ای بالاست که گاهی حتی نمی‌توان به راحتی حدس زد کدام کرم جوانسازی پوست بهترین است. با این حال، نگران نباشید؛ پامیشا در این مقاله با عنوان کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن به بهترین کرم‌های جوانسازی پوست پرداخته است.

کرم‌ های جوانسازی چه تاثیری روی پوست می‌ گذارند؟

کرم‌های جوانسازی پوست تاثیرات متعددی روی پوست دارند. آنها علائم چین و چروک را کاهش می‌دهند و از تشکیل مجدد آنها جلوگیری می‌کنند. این کرم‌ها همچنین وظایف ترطیب، تغذیه و بازسازی پوست را نیز بر عهده دارند. معمولاً این کرم‌ها از ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک، اسید سالیسیلیک و مواد آبرسان تشکیل شده‌اند. به همین دلیل، می‌توانند پوست را روشن و یکنواخت کنند و لک‌های تیره روی صورت را کاهش دهند.

درست است که فرایند ضدپیری و جوانسازی پوست با استفاده از کرم‌ها ممکن است در همه افراد نتایج یکسانی نداشته باشد و بسیاری از افراد نسبت به مواد موجود در این کرم‌ها حساسیت نشان می‌دهند. برای انتخاب محصولات جوانسازی مناسب برای شما، باید نوع پوست خود را بشناسید و کرمی را انتخاب کنید که با پوستتان سازگاری داشته باشد.

در بازار موجود است که برخی از کرم‌های جوانسازی پوست بسیار محبوب هستند. اما بهترین کرم جوانسازی پوست برای هر فرد متفاوت است و به نوع پوست و نیازهای شخصی وابسته است. بهتر است به مشاوره پزشک یا متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید تا براساس ویژگی‌های پوستتان و نیازهایتان، بهترین کرم جوانسازی را برای شما تعیین کنند.

بهترین کرم های جوان کننده پوست

امروز در بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، محصولات متنوعی از کرم‌های جوانساز وجود دارد. برخی از این کرم‌ها محصولات داخلی کشورمان هستند، در حالی که بعضی دیگر از آنها در سطح جهانی شناخته شده‌اند. برخی از این کرم‌ها علاوه بر استفاده بر روی پوست صورت، قابل استفاده بر روی پوست دست و گردن نیز هستند و می‌توانند بازسازی این مناطق را نیز به خوبی انجام دهند.در حال حاضر بهترین کرم‌های جوانساز پوست به این شرح هستند:

کرم جوان کننده دست و صورت سی گل حاوی ویتامین C

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن در پامیشا

 معرفی نمی‌شود، اما ساختار آبرسان این محصول باعث می‌شود آن را به یک گزینه مناسب تبدیل کند. این کرم برای نیازهای پوست‌های بسیار خشک طراحی شده است و به خوبی نقش آبرسانی را ایفا می‌کند. ترکیب نرم‌کننده‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و ویتامین‌ها در این کرم از بازگشت خشکی پوست جلوگیری می‌کند. به دلیل داشتن رطوبت بالا، بهتر است افراد با پوست چرب و مستعد جوش از محصولات دیگری استفاده کنند.

کرم ویتامین سی

ویژگی‌ها:

  • حاوی ویتامین C
  • ضد چروک
  • پیشگیری از پیری زودرس پوست
  • حاوی آنتی اکسیدان و اسید هیالورونیک
  • جوان کننده و سفت کننده پوست

با استفاده از فرمولاسیون ویژه این محصول، می‌توانید از خاصیت جوان‌کنندگی و سفت‌کنندگی آن بهره‌برداری کنید. همچنین، خاصیت روشن‌کنندگی این کرم بهبود شفافیت پوست صورت را به طور قابل توجهی تسهیل می‌کند.

کرم ضد چروک و جوان کننده لورال

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن در پامیشا

کرم جوان‌ساز فرانسوی لورآل، به عنوان بهترین مدل کرم جوان‌سازی پوست با قیمت مناسب شناخته می‌شود. این محصول قادر است مشکلات پوستی ناشی از پیری را بهبود بخشد. حضور “رتینول” در ترکیب این کرم، باعث می‌شود تا چین و چروک‌های سطحی پوست به مرور زمان کاهش یابند. کرم جوان‌ساز لورآل برای مردان و زنان بالای 40 سال طراحی شده است و به شما کمک می‌کند تا حتی پس از 40 سالگی، پوستی بی‌عیب و نقص داشته باشید.

ویژگی‌ها

  • آبرسان قوی برای چروک‌های ناشی از افزایش سن
  • احیا کننده سلول‌های پوست
  • فرموله شده با گل اپونتیا و رتینول

این کرم حاوی عصاره گل اپونتیا بوده که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و باعث می‌شود از سطح پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کند و از ایجاد چروک و افتادگی پوست صورت جلوگیری کند.

کرم جوان کننده و شاداب کننده دست آدرا

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن در پامیشا


در بازار محصولات ایرانی، کرم جوان‌کننده دست آدرا به عنوان یکی از بهترین محصولات جوان‌کننده دست معرفی شده است. این کرم توانایی کاهش خشکی، چین و چروک و لاغر شدن دست که به دلیل پیری رخ می‌دهد را داراست. ویتامین C، E و A موجود در ترکیب کرم آدرا باعث روشن شدن و آبرسانی پوست دست می‌شود.

ویژگی‌ها

  • جذب بالا
  • رطوبت رسان قوی
  • یکدست شدن رنگ پوست
  • حاوی ویتامین C برای شفافیت پوست دست

همچنین، این کرم ترکیبی از عصاره پرتقال و زنجبیل دارد که برای ضدعفونی قوی پوست و کاهش تشکیل لکه‌ها و آکنه‌ها در صورت و منافذ پوستی مفید است.

کرم جوان کننده صورت نوتروژینا

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن در پامیشا


پامیشا در این مقاله با عنوان کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن به این موضوع اشاره دارد که اگر به دنبال بهترین برند کرم جوان‌کننده پوست هستید، کرم جوان‌کننده صورت نوتروژینا یک گزینه ایده‌آل است. فرمولاسیون جوان‌کننده نوتروژینا به کاهش خطوط ریز و چین و چروک‌های ناشی از فرسودگی سلولی کمک می‌کند. این کرم حاوی دو عنصر جوان‌کننده معروف، یعنی رتینول و اسید هیالورونیک است که سلول‌های سطحی پوست را تحریک و تجدید می‌دهند. همچنین، کرم نوتروژینا تولید کلاژن و الاستین طبیعی پوست را افزایش می‌دهد.

کرم شب نوتروژینا

ویژگی‌ها

  • فرموله شده با رتینول و اسید هیالورونیک
  • تولید کلاژن و الاستین
  • کاهش چشمگیر چین و چروک‌های ناشی از افزایش سن
  • نوسازی سلول‌های سطح پوست
  • شاداب کننده و انعطاف دهنده پوست صورت

کرم جوان کننده و روشن کننده دکتر ژیلا

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن در پامیشا

کرم جوان‌ساز و روشن‌کننده دکتر ژیلا یکی از بهترین محصولات جوان‌سازی پوست با قیمت مناسب در بازار است. این کرم با ویتامین C فرموله شده است و می‌تواند به پوست شما شادابی و شفافیت ببخشد و چروک‌های سطحی را کاهش دهد. برای بهترین نتایج، این کرم را دو بار در روز و شب استفاده کنید. این محصول بیشترین تأثیر خود را در سنین 25 تا 45 سال دارد و می‌تواند زیر آرایش نیز استفاده شود.

ویژگی‌ها

  • روشن کننده
  • ترمیم و بازسازی خطوط پوستی
  • نرم کننده و آبرسان

این کرم در سنین بین 25 تا 45 سال بیشترین اثر خود را میگذارد. برای گرفتن  بهترین نتیجه باید هرروز 2 بار در طول روز و شب قبل از خواب مصرف کنید. این کرم در زیر آرایش نیز قابل استفاده است.

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن در پامیشا

مرطوب کننده و جوان کننده گینو مدل Longue Vie Cellulaire

مشخصات، قیمت و خرید کرم ضد چروک گینو مدل longue vie حجم 50 میلی لیتر |  دیجی‌کالا
مرطوب کننده و جوان‌ساز گینو مدل “Longue Vie Cellulaire” به عنوان یکی از بهترین کرم‌های جوان‌سازی برای زنان شناخته می‌شود. این کرم غنی از مواد آبرسان است و می‌تواند گردش سلولی را تحریک کرده و لکه‌های تیره را روشن کند. حاوی 56 عنصر ضروری برای تغذیه و تحریک پوست، کرم گینو می‌تواند پوست صورت را سفت، روشن و مقاوم کند. همچنین، این کرم مناسب برای تجدید احیای انواع پوست است و می‌توانید آن را صبح و عصر استفاده کنید تا بهبود چشمگیری در ظاهر پوست خود مشاهده کنید.

ویژگی‌ها

  • تقویت کننده پوست
  • شفاف کننده و انرژی دهنده به ویژه برای پوست‌های تیره
  • تحریک گردش سلولی

با داشتن 56 عنصر ضروری، این کرم می‌تواند حیات سلولی پوست را تغییر داده و طول عمر سلول‌ها را افزایش دهد.

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن در پامیشا

کرم ضد پیری و جوان کننده دکتر کلوگل

کرم جوان‌ساز و ضد پیری دکتر کلوگل یک محصول آلمانی است که برای ارضای نیازهای پوست بزرگسالان طراحی شده است. ترکیب اسید هیالورونیک، روغن تامانو و ویتامین E در این کرم باعث شده تا آن را به عنوان بهترین کرم جوان‌ساز برای مردان تشخیص دهیم. استفاده منظم از این کرم باعث بازسازی چروک‌های صورت و افزایش مقاومت پوست می‌شود. همچنین، این محصول با حفاظت از پوست می‌تواند از آسیب‌های محتمل به پوست جلوگیری کرده و با دارا بودن سدیم هیالورونات و ویتامین E، توانایی بالایی در پیشگیری از پیری و جوان‌کنندگی پوست دارد.

ویژگی‌ها

  • کاهش دهنده چروک‌ها
  • محافظت کننده و پیشگیری از آسیب پوست
  • تقویت کننده سلول‌های سطحی صورت

ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن در پامیشا


ژل کرم بازسازی و جوان‌سازی پوست پریم یک محصول بازسازی کننده است که به شکل ژل تهیه شده است. فرمولاسیون ژل این کرم باعث انتقال مواد مغذی و ویتامین‌ها به لایه‌های عمقی پوست می‌شود، در حالی که بافت سبک این ژل بازسازی و ترمیم سطح پوست را انجام می‌دهد. این کرم همچنین پوست را آبرسانی می‌کند، بافت صورت را بهبود می‌بخشد و در عین حال آرامش بخش است.

این محصول حاوی ویتامین C است که به کلاژن سازی کمک می‌کند و در نتیجه چروک‌های پوستی را به تدریج کاهش می‌دهد.

ویژگی‌ها

  • آبرسانی عمقی پوست
  • ایجاد ظاهر درخشان و پوست مخملی
  • بازسازی سلول‌های پوست صورت

کرم ژل آبرسان مرطوب کننده و جوان کننده بایوآکوا

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن در پامیشا

پامیشا در این مقاله با عنوان کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن، کرم ژل آبرسان و مرطوب‌کننده جوان‌کننده بایوآکوا را که انتخابی عالی برای جوان‌سازی پوست با رایحه‌ای دل‌انگیز است برای شما معرفی می کند. این کرم ژلی، تیرگی‌ها و منافذ بزرگ پوست را پوشانده و به طور موقت باعث لیفت صورت می‌شود. علاوه بر این، با حذف سلول‌های مرده پوست، کرم ژل بایوآکوا به طور چشمگیری پوست را سفیدتر، روشن‌تر و درخشان‌تر می‌کند. حاوی عصاره بلوبری، این کرم ژل آبرسان و جوان‌کننده بازگرداننده زیبایی و شادابی پوست است.

ویژگی‌ها

  • آبرسان قوی
  • روشن کننده پوست
  • حاوی رایحه بلوبری

کرم آبرسان و جوان کننده صورت مورینگا امو

کرم جوان کننده پوست دست و صورت و معرفی بهترین های آن در پامیشا


کرم آبرسان و جوان‌کننده صورت مورینگا امو نیز یکی دیگر از محصولاتی است که به صرفه بوده و جوان‌سازی پوست را ممکن می‌سازد. این کرم با خاصیت مرطوب‌کنندگی خود، چروک‌های سطحی پوست را کمتر می‌کند و لکه‌های تیره را کاهش می‌دهد. ترکیبات آن شامل فرمولاسیون آنتی‌اکسیدان، روغن‌های گیاهی مورینگا، آرگان، هسته انگور و دانه آفتاب‌گردان است. این محصول علاوه بر تعادل‌سازی چربی و کاهش سایز منافذ پوست، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدان قوی است و با بازسازی بافت پوست و کاهش چین و چروک، به پوستی جوان و شاداب می‌انجامد.

کرم مورینگا

ویژگی‌ها

  • حاوی ویتامین A و E
  • حاوی روغن هسته انار
  • از بین برنده لکه‌های تیره پوست
  • آبرسان قوی

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان