تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

 گیاهان و ادویه هایی که بیشتر از بدن شما مراقبت می کنند

گیاهان و ادویه هایی که بیشتر از بدن شما مراقبت می کنند در پامیشا

 گیاهان و ادویه هایی که بیشتر از بدن شما مراقبت می کنند


میزان مصرف و استفاده از گیاهان دارویی نسبت به داروهای شیمیایی در سراسر جهان روز به روز افزایش یافته است.و اثرات داروهای گیاهی و طبیعی برای بهبود و تقویت سلامت جسمی و روانی بیشتر از گذشته ثابت شده است.سعی ما در پامیشا این مقاله با عنوان  گیاهان و ادویه هایی که بیشتر از بدن شما مراقبت می کنند این بوده که به معرفی برخی از این گیاهان و ادویه ها که بیشترین مصرف و دسترسی را دارند به شما مغرفی نماییم:

فلفل قرمز
ترکیبات موجود در فلفل سبز اثرات ضد پیری روی ما دارد. آنها می توانند به عنوان مسکن برای مشکلاتی مانند سوزش سر دل عمل کنند و اگر بخواهیم وزن کم کنیم مفید هستند زیرا می توانند چربی سوزی را افزایش دهند. فلفل چیلی را می توان خرد یا آسیاب کرد و تقریباً به هر غذایی اضافه کرد. آنها می توانند خام، کبابی و سرخ شده باشند. باید دانه ها را بردارید. همچنین باید توجه داشت که فلفل چیلی ممکن است برای همه مناسب نباشد و همچنین نباید به طور مرتب از آن استفاده کرد.

 گیاهان و ادویه هایی که بیشتر از بدن شما مراقبت می کنند
معرفی پیازچه – پامیشا

پیازچه
پیازچه حاوی کولین است، یک ماده مغذی که به خواب کمک می کند. همچنین حاوی فولات است و با تولید سروتونین تداخل می کند که می تواند به کاهش استرس و بهبود خلق و خوی افراد کمک کند. برای اینکه به گیاه آسیب نرسد، پیاز را باید با چاقوی تیز خرد کنید. آنها را می توان در سالاد سبزیجات، تخم مرغ و پنیر، به عنوان چاشنی سوپ یا سالاد استفاده کرد.

 گیاهان و ادویه هایی که بیشتر از بدن شما مراقبت می کنند
معرفی سیر – پامیشا

سیر
سیر برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا بسیار مفید است. سیر می تواند فشار خون را کاهش دهد و خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. سیر همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که اعتقاد بر این است که به پیشگیری از بیماری آلزایمر و زوال عقل کمک می کند.سیر را می توان در آشپزی یا به عنوان چاشنی و مکمل غذایی استفاده کرد. سیر خرد شده و له شده بهترین فواید سلامتی را دارد.

رزماری
عطر رزماری می تواند حافظه، تمرکز، عملکرد و خلق و خوی فرد را بهبود بخشیده و از پیری مغز جلوگیری کند برای دریافت مواد مغذی آن می توان از برگ ها به عنوان چاشنی استفاده کرد. از رزماری می توان به عنوان ادویه و روغن نیز استفاده کرد. آنها را می توان هر روز استفاده کرد.رزماری از پیری مغز جلوگیری می کند


زنجبیل
زنجبیل هضم غذا را بهبود می بخشد و نفخ را کاهش می دهد. التهاب را کاهش می دهد، درد را تسکین می دهد و سرماخوردگی را کاهش می دهد. زنجبیل حالت تهوع صبحگاهی را برطرف کرده و حالت تهوع را برطرف می کند. زنجبیل را می توان به چای داغ یا سوپ اضافه کرد و روزانه مصرف کرد. زنجبیل تازه را نیز می توان به بسیاری از شیرینی ها اضافه کرد.

جعفری
جعفری برای درمان فشار خون بالا مفید است. همچنین به لطف ویتامین K، جعفری با تقویت آنها به سلامت استخوان ها کمک می کند. از جعفری خشک می توان برای طعم دادن به سوپ، خورش و سس گوجه فرنگی استفاده کرد. جعفری تازه را می توان به سس های سالاد، مارینادها و غذاهای دریایی اضافه کرد.

نعناع
نعناع فلفلی به تسکین سردرد و میگرن کمک می کند. بخار چای نعناع می تواند به مشکلات تنفسی نیز کمک کند، زیرا می تواند احتقان بینی را برطرف کند.برگ های تازه یا خشک نعناع را می توان در چای استفاده کرد یا برای طعم دادن به غذاها اضافه کرد. همچنین می توان از آن به عنوان روغن استفاده کرد.

دارچین
دارچین می تواند به بدن در مبارزه با عفونت ها و ترمیم آسیب های بافتی کمک کند. همچنین ضد التهاب است و ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. دارچین همچنین می تواند به مبارزه با عفونت های باکتریایی کمک کند و حتی از شما در برابر سرطان محافظت کند. چوب آن را می توان به چای و قهوه اضافه کرد و پودر آن را می توان به دسر، بلغور جو دوسر، اسموتی و پنکیک اضافه کرد. می توان آن را هر روز مصرف کرد.

بابونه
دمنوش بابونه می تواند دردهای قاعدگی را کاهش دهد و همچنین باعث می شود زنان کمتر احساس اضطراب کنند. این چای سطح قند خون را در بدن کاهش می دهد و به درمان دیابت کمک می کند. علاوه بر چای بابونه، این گیاه را می توان به کره یا غلات اضافه کرد. گل ها و برگ های تازه بابونه را نیز می توان به سالاد اضافه کرد.



بابونه در پامیشا
معرفی بابونه – پامیشا

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان