تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

آرایش حرفه‌ای ابرو

آرایش حرفه‌ای ابرو در پامیشا

آرایش حرفه‌ای ابرو

ابرو سایه‌بان چشم به حساب می‌آید و آرایش ابرو تأثیر قابل توجهی در زیبایی چهره دارد. ابروهای پرپشت و خوش فرم همواره ظاهر چهره را زیباتر می‌کنند. برای درک اهمیت زیبایی ابرو در صورت، کافی است یک بار از کرم ابرو برای پر کردن ابروهای خود استفاده کنید و خودتان را در آینه مشاهده کنید. بدون شک، شما به قدری راضی خواهید شد که حتما آرایش حرفه‌ای ابرو را در پامیشا دنبال نمایید.

آرایش ابرو
ابرو یکی از اجزای مهم صورت است که با تغییر رنگ و شکل آن، می‌توانید فرم صورت خود را تغییر دهید. در این مقاله، نکاتی که ظاهر ابروهای شما را زیباتر می‌کنند، بیان می‌شود.

آرایش ابرو دکلره و رنگ
یکی از مدل‌های آرایشی مدتی استفاده شده، دکلره کردن ابروها می‌باشد. در این روش، ابروها به سطح 9 رنگ می‌رسند و سپس هاشور می‌شوند و قاب می‌گیرند. این مدل ممکن است در ابتدا جذاب به نظر برسد، اما بعد از چند ماه که از مد خارج شود، شما مانده و ابروهایتان کاملاً از بین بروند و نتوانید چیزی برای آن‌ها انجام دهید، به جز استفاده از تتو و پیگمنت که نیز مضرات خود را دارند. 

آرایش ابرو حرفه ای

آرایش ابرو با مداد یا ریمل ؟ 
اگر ابروهایتان کم پشت هستند یا شکل دلخواهتان را ندارند، مداد ابرو یکی از ابزارهای پراستفاده است. در خرید مداد ابرو، سعی کنید نسخه‌ای بی‌ضرر را انتخاب کنید و حتماً به این نکته توجه کنید که مداد را درون موهای ابرو نکشید و با ترسیم قاب دور ابروها این مشکل را حل کنید.


یک روش جایگزین و بهتر برای آرایش ابرو، استفاده از ریمل ابرو است که شکل پرپشت و زیباتری به ابروها می‌بخشد. رنگ‌های مختلف ریمل ابرو نسبت به مداد، تنوع بیشتری دارند. 

آرایش ابرو حرفه ای

رنگ مخصوص برای آرایش ابرو
زمانی که خانم‌ها موهای خود را رنگ می‌کنند، معمولاً قلموی رنگ را روی ابروها نیز استفاده می‌کنند تا ابروها همرنگ موهایشان شوند. اما این عمل باعث بروز مشکلاتی در ریشه‌های موهای ابرو می‌شود. به خوشبختی، رنگ‌های مخصوص آرایش ابرو به بازار عرضه شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ابروهای خود را به رنگ دلخواهتان برسانید.

موچین قاتل ابروست
بسیاری از خانم‌ها عادت دارند هر روز صبح، با تیزبینی موچین را در دست می‌گیرند و شروع به تمیز کردن ابروهای خود می‌کنند. اما این کار باعث آسیب ریشه و پیاز موهای ابرو می‌شود. بهترین روش برای تمیز کردن ابروها این است که هفته‌ای یک بار این عمل را انجام داده و با آگاهی، موها را همچنان رشد دهید و هر هفته زیر ابروها را تمیز کنید.

آرایش ابرو حرفه ای

ابروهاتون رو به سمت پایین نکشین
بعضی خانم‌ها عادت دارند ابروهای خود را به سمت پایین بکشند. این عمل باعث می‌شود ابروها فرم افتاده‌تری بگیرند و همچنین پلک‌ها نیز به سمت پایین فرود آیند. این عادت به طور کلی باعث خمیدگی چهره می‌شود و ممکن است سختی برای برطرف کردن این وضعیت داشته باشید. برای داشتن ابروهای خوش فرم، بهتر است یک برس مخصوص را روی میز آرایش خود قرار داده و هر روز موهای ابروها را به سمت بالا شانه کنید.

ابرو هاتون رو از ريشه نكنيد
ابروها به سرعت رشد می‌کنند و به عبارتی معروف، هنوز ابرو را برنداشته، سریع نیش می‌زنند و به بیرون می‌آیند. برخی خانم‌ها به منظور راحتی از این مسئله، ابروها را با موم، واکس یا بند تمیز می‌کنند که باعث بی‌جون شدن ریشه ابروها به طور روز به روز می‌شود و در نهایت نابود می‌شوند. این مسئله باعث می‌شود که دیگر نتوانید به ابروهای خود الگوی خاصی بدهید و به شما مشکل ایجاد کند. 

پیشگیری از ریزش ابرو، اولین گام آرایش ابرو
پیشگیری از ریزش ابرو، اولین گام در آرایش ابرو است. هنگامی که تغییرات هورمونی در بدن شما رخ می‌دهد یا با مشکلات عصبی روبرو می‌شوید، احتمالاً ابروهای شما ریزش می‌کنند و این موضوع باعث مشکلاتی برای شما می‌شود. بهتر است در این دوره از زمان، به جای شروع استفاده از مداد ابرو و سایه و غیره، به ابروهای خود کمی استراحت دهید. مطمئن باشید که پس از مدت کوتاهی، همه چیز به شکل اولیه خود بازمی‌گردد و مشکل شما حل می‌شود.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان