تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

آرایش مناسب با لنز رنگی

آرایش مناسب با لنز رنگی در پامیشا

آرایش مناسب با لنز رنگی

لنزهای طوسی، یخی، عسلی، آبی، قهوه‌ای روشن و سبزرنگ از محبوب‌ترین لنزهای رنگی برای زنان در حوزه زیبایی و آرایش هستند. انتخاب لنز رنگی به خودی خود چالش‌های مختلفی را برایمان ایجاد می‌کند. همچنین، استفاده از ترفندهای آرایشی مناسب پس از انتخاب لنز رنگی یکی دیگر از چالش‌هایی است که در دنیای آرایش و استایل با آن مواجه می‌شویم. زیرا با تغییر رنگ چشم‌ها، سبک آرایش نیز متفاوت خواهد شد و این می‌تواند باعث سردرگمی شود. در ادامه، به برخی از ترفندهای آرایشی مناسب برای هر نوع لنز رنگی می‌پردازیم تا شما را در انتخاب آرایش مناسب کمک کنیم.

آرایش مناسب با لنز طوسی

افرادی که در استایل خود از رنگ طوسی استفاده می‌کنند، ممکن است افرادی با ذوق و علاقه به علم و دانش باشند. زیرا رنگ طوسی به عنوان نمادی از علم و دانش در افراد شناخته می‌شود و استفاده از این رنگ می‌تواند اعتماد به نفس فرد را افزایش دهد. علاوه بر این، استفاده از لنز طوسی در استایل، باعث می‌شود فرد با یک استایل درخشان ظاهر شود و آرایش ملایمی بر روی صورتش قرار بگیرد. در آرایش چشم، بهتر است از سایه‌های رنگ قرمز و بنفش استفاده شود که چشمان را جذاب و دلپذیرتر نشان می‌دهد. همچنین، می‌توان از رنگ صورتی نیز استفاده کرد، به طوری که سایه گوشه داخلی چشم رنگ صورتی روشن و سایه گوشه خارجی چشم رنگ صورتی پررنگ و گرم باشد. برای رژ لب، می‌توان از رژ لب بنفش پررنگ مات، رژ لب قرمز روشن مات و رژ لب صورتی براق یا مات استفاده کرد تا چهره را برجسته کند و آرایش را خاص و دلپذیر نماید.

آرایش مناسب با لنز یخی
در مورد لنز یخی، افرادی که پوستی تیره دارند، می‌توانند از این نوع لنز استفاده کنند. زیرا لنز یخی در پوست تیره به طور کامل قابل تشخیص است و باعث می‌شود چهره بازتر و جذاب‌تر به نظر برسد. در آرایش چشم، سایه‌های سبز کم‌رنگ، عسلی، طلایی، آبی کم‌رنگ و عنابی روشن با چهره افرادی که از لنز یخی استفاده می‌کنند، سازگاری دارند و زیبایی طبیعی آن‌ها را بیشتر می‌کنند. برای رژ لب، می‌توان از رژ لب سرخابی، رژ لب قرمز پررنگ، رژ لب گلبهی مات و رژ لب صورتی مایل به بنفش استفاده کرد تا با لنز یخی هماهنگ شود و حجم لب‌ها را بیشتر نشان دهد.

آرایش مناسب با لنز عسلی

لنز عسلی جزو لنزهای طبیعی است که رنگ آن به رنگ طبیعی پوست نزدیک است. این ویژگی باعث می‌شود که نحوه آرایش کردن چهره با استفاده از این لنزها بسیار متفاوت شود. برای تاکید بیشتر بر رنگ لنز عسلی در چشم‌ها، می‌توان از پالت‌های آرایشی سایه چشم با رنگ‌های تیره استفاده کرد. انتخاب رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، شکلاتی، کاراملی، خاکستری مایل به سیاه و بنفش تیره برای آرایش چشم با لنز عسلی بسیار مناسب و موثر است. در صورت تمایل به آرایش لایت، می‌توانید گوشه‌های داخلی چشم را با سایه صدفی یا سایه سفید پوشش دهید. اگر زمان کافی برای آرایش چشم دارید، می‌توانید بخش پایینی پلک را با رنگی که در گوشه‌ خارجی چشم استفاده کرده‌اید، پر کنید. همچنین، استفاده از رژ لب قرمز تیره، صورتی ملایم، هلویی و نارنجی کم‌رنگ متناسب با لنز عسلی و سبک آرایشی طبیعی است که می‌تواند حالت طبیعی در چهره شما ایجاد کند.

آرایش مناسب با لنز آبی

رنگ آبی در چهره حالت خنثی دارد و می‌تواند چشم‌ها را زیبا و جذاب نشان دهد. با انتخاب لنز آبی، می‌توانید در آرایش و میکاپ چهره برای مهمانی‌ها خلاقیت بیشتری داشته باشید. برای تاکید بر رنگ آبی چشم‌ها، می‌توانید گوشه‌های داخلی چشم را با سایه‌های روشن مانند سفید و نقره‌ای پوشش دهید و گوشه‌های خارجی چشم را با رنگ‌های گرم مانند کرمی تیره و خاکستری پر کنید. ایجاد هاله‌ای تیره در گوشه‌های خارجی چشم باعث می‌شود چشم‌های شما بزرگ و جذاب به نظر برسند. در صورتی که سن کمی دارید و تمایلی به آرایش غلیظ ندارید، می‌توانید از سایه‌های دخترانه استفاده کنید. هاله‌های یکنواخت رنگ صورتی می‌توانند ظاهر شما را ملیح و دلپذیر کنند. همچنین، هاله‌های هلویی و گلبهی براق می‌توانند آرایش شما را فانتزی و جذاب‌تر نشان دهند و چهره‌ی دخترانه‌ای به شما ببخشند. هیچ رژ لبی به اندازه رژ لب‌های قرمز عنابی، زرشکی، آلبالویی و جگری مات بر روی چهره‌ی افرادی که لنز آبی دارند، جذابیت بیشتری ندارد. تضاد بین رنگ لنز چشم‌ها و رنگ رژ لب باعث ایجاد زیبایی غالب در چهره می‌شود.

آرایش مناسب با لنز قهوه‌ای روشن

انتخاب لنز قهوه‌ای می‌تواند افراد را قادر به انتخاب آرایش غلیظ عربی کند که با استایل و چهره شخصیت خود هماهنگی دارد. در این آرایش، می‌توانید ابتدا پوست نزدیک به پوست چشم را با یک براش کوچک و سایه چشم سیاه پر کنید و سپس با سایه چشم قهوه‌ای، گوشه‌های خارجی چشم را تا انتهای خط کریس ابرو پوشش دهید. همچنین، می‌توانید ابروها را با مداد ابرو روشن پر کنید تا ابروها به شکل کشیده‌ای ظاهر شوند. رژ لب کالباسی تیره، بژ و حتی طلایی رنگ با این نوع آرایش به خوبی تطابق دارد. در نهایت، باید به یقین برسید که چشمان شما به هر رنگی که هستند، به قدری زیبا هستند که نیازی به استفاده از لنز رنگی نداشته باشند.

آرایش مناسب با لنز رنگی ئر پامیشا

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان