تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

استایل رنگ نود (Nude Color)

استایل رنگ نود (Nude Color) در پامیشا

استایل رنگ نود (Nude Color)

استایل رنگ نود (Nude Color) بعنوان استایلی همیشه ترند مغروف شده است. انتخاب رنگ یکی از مهمترین معیارها برای برنامه ریزی سبک و نوع پوشش است. امروزه از رنگ های مختلفی برای کت و شلوار، لباس، کیف، کفش و لاک ناخن استفاده می شود که یکی از جالب ترین آنها رنگ نود است.

رنگ نود کمتر از سفید، سیاه و قرمز شناخته شده است. در این میان، ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر می تواند آن را به گزینه ای جذاب و منحصر به فرد برای تیپ و استایل شما تبدیل کند.


نود رنگ شامل چه طیفی از رنگ ها هستند؟
صنعت مد امروز حرف اول را در جهان می زند! به همین دلیل است که علاقه به ترکیب رنگ ها و نحوه استفاده از آنها در لباس به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این مهلت به پایان رسیده و هر روز رنگ های جدید با ویژگی های منحصر به فرد ظاهر می شود.

از جمله این رنگ ها می توان به رنگ نود اشاره کرد که در ساخت لباس و مواد مربوطه کاربرد فراوانی دارد. شاید از خود بپرسید چه رنگ هایی به رنگ نود گفته می شود؟برای پاسخ به این سوال باید به معنای کلمه نود اشاره کرد. این کلمه در انگلیسی به معنای بدن برهنه است. بنابراین رنگ نود تقریباً با رنگ بدن انسان یکی است که شامل رنگ کرم و بژ می شود.

استایل نود با نگ نود چگونه طراحی شده است؟

در سال‌های اخیر، لباس‌های مرتب و استایل مدرن اهمیت زیادی پیدا کرده است، به طوری که بسیاری از طراحان از رنگ‌های مختلف مانند نوک استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی های کلیدی این رنگ هماهنگی آن با رنگ های دیگر است. به همین دلیل می توان از رنگ های برهنه برای دوخت انواع لباس های شیک استفاده کرد.

تجربه نشان داده است که رنگ های سیاه و رنگ بدن بسیار جذاب هستند. زیرا رنگ نود رنگی خنثی و روشن است که با مشکی تضاد دارد. البته لازم به ذکر است که رنگ نود از رنگ های کرم و بژ تیره تشکیل شده است که برای استفاده همزمان با رنگ مشکی مناسب نیستند.

کارشناسان رنگ نیز نکات جالبی را برای ترکیب رنگ سفید و نه رنگ ارائه کردند. به عنوان مثال، دامن های بلند سفید را می توان با یک لباس رنگارنگ  نود پوشید و تبدیل به یک استایل جاودانه شد.

نکات اساسی برای استفاده از رنگ نود

لباس هایی در رنگ های نود بسیار زیبا و منحصر به فرد به نظر می رسند. با این حال بهتر است در هنگام خرید و پوشیدن این لباس ها به چند نکته مهم توجه کنید تا بی نقص به نظر برسند. این نکات عبارتند از:

• برای استفاده از رنگ بدن (برهنه) زیاده روی نکنید

برخی از افراد به دلیل علاقه زیاد به رنگ های بژ و کرم تیره دارند سعی می کنند بیشتر لباس های خود را در این طیف رنگی خریداری کنند. اگرچه این واقعا اشتباه است و نباید از رنگ های یک خانواده در کنار هم به صورت اغراق آمیز استفاده کنید.


• در انتخاب رنگ برنود به رنگ بدن خود توجه کنید

رنگ های مناسب لباس برای افراد مختلف متفاوت است و در خرید لباس باید به رنگ پوست توجه کرد. حال اگر پوست شما تیره و سبزه است باید از رنگ های نود استفاده کنید اما در غیر این صورت بهتر است در کنار رنگ نود از رنگ های ترکیبی دیگر استفاده کنید.

• از رنگ نود در لباس های تابستانی استفاده کنید

ایجاد یک لباس با رنگ نود بهترین انتخاب برای فصل تابستان و بهار است. زیرا این رنگ ها نور کمتری را جذب می کنند و حس تازگی و خنکی را القا می کنند. بله، برای لباس های زمستانی می توانید از رنگ های مشکی و تیره و همچنین رنگ های نود استفاده کنید.


رنگ نود یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین رنگ ها در صنعت مد است که از نظر رنگ می توان آن را با رنگ های دیگر ست کرد. رنگ نود طیف وسیعی از کرم تا بژ دارد و برای دوخت انواع لباس های مردانه و زنانه قابل استفاده است.

برای ایجاد یک ترکیب منحصر به فرد برای یک استایل مد روز، بهتر است علاوه بر رنگ برهنه، از رنگ مشکی یا سفید نیز استفاده کنید.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان