تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

افراد لاغر و چاق چه لباسی بپوشند؟

افراد لاغر و چاق چه لباسی بپوشند؟ در پامیشا

افراد لاغر و چاق چه لباسی بپوشند؟

افراد لاغر و چاق چه لباسی بپوشند؟ آیا می دانید یقه هفت گردن در چاق یا لاغر به نظر رسیدن چه تاثیری دارد؟در اینجا تعدادی از بهترین و مناسب ترین لباس ها برای افراد چاق و لاغر را مشاهده می کنیم.

1-  اولین ترفند برای لاغر دیده شدن این است که لبه های لباس خود را زیر بگذارید. این یعنی چی؟ این به این معنی است که لبه لباس خود را داخل شلوار یا دامن خود فرو کنید، زیرا لباس های گشاد شما را چاق تر نشان می دهد.

2-  شلوار جین راسته بهترین گزینه برای افراد چاق است که می خواهند لاغر به نظر برسند. پوشیدن این شلوار با کفش پاشنه بلند شما را لاغرتر نشان می دهد.

3-  رنگ های تیره (مشکی و نوک مدادی) را بدون چین و چروک انتخاب کنید.

4-  اگر قصد انتخاب دامن دارید ابتدا باید به سایز آن توجه کنید. دامن های بلند یا کوتاه برای افراد چاق مناسب نیست. دامن به اصطلاح میدی یا تا زانو بهترین انتخاب برای شماست.

5- اگر قصد خرید کفش دارید و همچنان فکر می کنید که خود را لاغر نشان می دهید، سعی کنید کفش هایی با پاشنه نه زیاد بلند، نه خیلی کوتاه -حدود 5 سانتی متر- انتخاب کنید که پاهایتان را بلندتر نشان دهد. طراحان می گویند رنگ کفش هم می تواند موثر باشد، اگر بتوانید کفشی را انتخاب کنید که رنگ آن با تن پاهایتان هماهنگ باشد، پاهایتان را زیباتر و بلندتر نشان می دهد. هر چه پاشنه باریک تر باشد، شما نازک تر ظاهر خواهید شد.



6- یکی دیگر از راه های لاغر به نظر رسیدن، لباس پوشیدن است. لباس هایی را انتخاب کنید که تنگ باشند، نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد. اگر کت می پوشید به شانه هایتان توجه کنید و دقت کنید که کمر شلوار و دامن خیلی باریک یا گشاد نباشد. اگر یک سایز بالا بپوشید بهتر از آنچه هستید به نظر می رسید.

7-  از سر تا پا مشکی بپوشید. اگر می خواهید تمام لوازم جانبی ناراحت کننده خود را بپوشانید، به دنبال ظاهر تمام مشکی خود باشید.

8-  الگوی پارچه ای لباس را با راه راه های عمودی انتخاب کنید. هرچه مسیر باریکتر باشد، لاغرتر به نظر می رسید و پاهای شما بلندتر به نظر می رسد.

9- پیراهن های بلند با یک کمربند باریک و گشاد که بالاتنه شما را از پایین تنه جدا می کند، شما را بلندتر، بلندتر و لاغرتر نشان می دهد.



10-  اگر رنگ تیره را دوست ندارید و نمی خواهید دستورالعمل های قبلی را رعایت کنید، سعی کنید مناطق چاق را پنهان کنید. به عنوان مثال، اگر بازوهای چاق دارید، لباس آستین دار بپوشید که بازوهایتان را بپوشاند و اگر کمی شکم دارید، یک کمربند پهن و براق روی دامن بپوشید.

11- یقه لباس گردن شما را بیشتر نشان می دهد و در نتیجه شما را بلندتر نشان می دهد.

12- پارچه لباس شما تاثیری در وزن شما ندارد. سعی کنید پارچه های ضخیم و خاکستری انتخاب نکنید زیرا باعث می شود چاق تر از آنچه هستید به نظر برسید.


استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان