تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

انواع حالت دهنده مو و بررسی کاربرد آن

انواع حالت دهنده مو و بررسی کاربرد آن در پامیشا

حالت دهنده چندکاره و راهنمای استفاده از آن

انواع حالت دهنده مو و بررسی کاربرد آن در پامیشا

برای استفاده از حالت دهنده‌های چندکاره، ابتدا باید سری مورد نظر خود را به دستگاه متصل کنید. روش وصل کردن سری به دستگاه ممکن است در دستگاه‌های مختلف متفاوت باشد. برخی از دستگاه‌ها صفحات حالت دهنده را به صورت ریلی دارند و شما می‌توانید آنها را به راحتی از ریل جدا کنید. در برخی دیگر، سری‌ها دارای خارهایی هستند که به وسیله آنها به دستگاه متصل می‌شوند. هنگام وصل کردن این سری‌ها، توجه کنید که به خارها آسیبی وارد نشود.

بعد از اتصال سری مورد نظر به دستگاه، سیم آن را به منبع برق متصل کنید و کمی صبر کنید تا دستگاه گرم شود. در برخی از دستگاه‌ها، قابلیت تنظیم حرارت وجود دارد و شما می‌توانید حرارت را به میزان دلخواه کاهش یا افزایش دهید. در برخی دیگر از دستگاه‌ها، دمای قابل تنظیم وجود ندارد و با رسیدن به دمای مورد نیاز، با صدای بوق به شما اعلام می‌کنند که آماده بکار هستند.

بعد از گرم شدن دستگاه، با توجه به نوع سری‌ای که انتخاب کرده‌اید، موهای خود را درون گیره دستگاه قرار دهید و آنها را دور لوله دستگاه بپیچید. در برخی از دستگاه‌ها، می‌توانید موهای خود را در بین صفحات حالت دهنده قرار دهید و با بستن آنها به موهای خود حالت دهید.

همچنین، در هر صورت، قبل از استفاده از هر گونه حالت دهنده مو، بهتر است دستورالعمل‌های تولید کننده و راهنمایی‌های ایمنی مربوطه را به دقت مطالعه کنید و از محافظت از موهای و سلامتی آنها اطمینان حاصل نمایید.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان