تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

ایده های ست کردن لباس سفید

ایده های ست کردن لباس سفید در پامیشا

ایده های ست کردن لباس سفید

از آنجایی که روپوش جزء اصلی استایل خانم های ایرانی است، توجه به انتخاب رنگ و نقش روپوش و همخوانی آن ها به زیبایی و جذابیت استایل آن ها کمک زیادی می کند. یکی از محبوب ترین لباس ها مانتو و یا کت سفید است. رنگ سفید به عنوان رنگ خنثی در نظر گرفته می شود که به راحتی با بقیه لباس های شما هماهنگ می شود و به دلیل اینکه نور خورشید را جذب نمی کند، در تابستان طرفداران زیادی دارد. مانتو سفید را به راحتی می توان با انواع روسری، شلوار و کفش ترکیب کرد اما برای داشتن استایلی مدرن نکاتی را در معرفی ایده های ست کردن لباس سفید به شما می گوییم تاحتی مانتو سفید شما هم جذاب به نظر برسد.

اگر انتخاب شما مانتو سفید است، یاد بگیرید که مانتوی سفید را چگونه با لباس های دیگر ست کنید تا استایلی خاص و زیبا داشته باشید.

شلوار مناسب با مانتو سفید

می توانید شلوار جین یا پارچه را با کت سفید انتخاب کنید و این بستگی به استایل شما دارد. شلوارهای پارچه ای ساده انتخاب خوبی برای استایل رسمی هستند اما در فصل گرم بهتر است از شلوارهای گشاد استفاده کنید. تونیک تابستانی با شلوار یک ست کامل را می سازد.

برای یک ترکیب ساده و آرام می توانید کت سفید خود را با شلوار جین راسته یا نخی ترکیب کنید. شلوارهای گشاد و کوتاه را می توان با یک کت سفید کوتاه ست کرد تا ظاهر تابستانی عالی ایجاد کند.

چند نکته درباره ست مانتو و شلوار سفید

شلوار، مهم ترین نکته ای که باید در نظر گرفت نوع مانتو است. اگر کت اسپرت می پوشید، مدل مامان و شلوار جین تنگ مناسب هستند و اگر کت شما عبایی است، نباید شلوار گشاد انتخاب کنید. همچنین اگر شلوارهای پارچه ای و رسمی دارید، کت های کتی و کت های کوتاه جلو بسته می توانند کمک کننده باشند. اگر برای مدل مانتو سفید خود شلوار مشکی و تیره انتخاب می کنید، باید سایر المان های استایل خود را با رنگ شلوار هماهنگ کنید، در غیر این صورت استایل شیکی به دست نمی آورید. برای فصل تابستان می توانید از شلوارهای کتان نازک در رنگ های روشن استفاده کنید که خنک است و کت سفید را بسیار جذاب جلوه می دهد.

کفش مناسب مانتو سفید
در انتخاب کفش بهتر است به استایل خود توجه کنید. برای یک استایل کژوال و راحت از روتختی های زیبا استفاده کنید و برای یک استایل خاص و مجلسی از کفش های سفید، مشکی، سرمه ای و نقره ای و طلایی مات استفاده کنید.

در پاییز، می‌توانید کت‌ها و اورت‌های بارانی روشن مانند سفید را با شلوار پشمی، چکمه‌های بلند و پاشنه بلند ست کنید یا جوراب شلواری روشن را با نیم بوت‌ها یا نیم بوت بپوشید. مارتین زیر کت سفید پاییزی.

در فصل تابستان می توانید لباس سفید خود را با صندل های زیبا بپوشید.

شال و روسری مناسب مانتو سفید



مانتو سفید یک رنگ خنثی است، برای هماهنگی با آن می توانید از هر رنگی به جز کرم استفاده کنید.

می توانید این مانتو را با روسری و شال های رنگی روشن ترکیب کنید. این مانتو را می توانید با روسری ها و شال های تیره مانند سرمه ای، گیلاسی، سبز و غیره ست کنید.با استفاده از روسری و شال های سفید رنگ می توانید ترکیب جالبی ایجاد کنید. می توانید جنس ماندو خود را با شال و روسری ست کنید. اگر کت شما طرح دار و طرح دار است، آن را با روسری ها و شال های ساده ست کنید.اگر لباس شما ساده است، آن را با دامن و شلوارک ترکیب کنید.


اکسسوری های مناسب با مانتو سفید



بهتر است با ژاکت سفید از اکسسوری های زیبا و شیک استفاده کنید. اگر استایل تک رنگ می خواهید، از لوازم جانبی و جواهرات روشن استفاده نکنید. اکسسوری های مو مرواریدی می توانند انتخاب خوبی برای تکمیل استایل تک رنگ سفید باشند.

کیف مناسب مانتو سفید



برای استایل روزمره از کیف های باندی و برای ظاهری شیک و رسمی تر از کیف های شانه ای کوچک و کیف پول های فلزی با رنگ های روشن استفاده کنید. کیف های کمری چرمی استایل پاییزی را کاملا تکمیل می کنند. در انتخاب کیف و کفش به رنگ آنها توجه کنید و بهتر است کیف و کفش شما روشن باشد.




ست مانتوی سفید در مراسم رسمی

از لباس های سفید می توان برای تشریفات، مراسم عروسی و عکاسی رسمی استفاده کرد. اگر لباس سفید با گلدوزی، پولک دوزی یا مروارید می پوشید، کافی است قسمت های دیگر استایل خود را انتخاب کنید. بهتر است دامن سفید را با رنگ های روشن و حتی سفید ترکیب کنید. به ساقدوش ها توصیه می شود از شلوارهای رنگ خنثی مانند کرم، طلایی و غیره استفاده کنند. و یک روسری سفید برای دفتر اسناد رسمی یا مراسم رسمی عروسی. جواهرات و اکسسوری های سفید، نقره ای و طلایی را می توان با لباس رسمی سفید استفاده کرد.

  

ست مانتوی سفید بزرگ

لباس های گشاد، باز و حجیم در چند سال اخیر مد بوده اند و ظاهر جدیدی به شما می دهند. بهتر است از شلوارهای بارداری و بارداری با این پیراهن ها استفاده کنید و از شلوارهای خیلی گشاد خودداری کنید. اگر می خواهید ظاهری روزانه با لباس سفید درشت داشته باشید، می توانید از پیراهنی با رنگ شاد زیر لباس استفاده کنید و برای کفش هایتان کتان یا کفش انتخاب کنید. برای مهمانی ها، از شلوارها و پیراهن های بدنه و کفش های پاشنه بلند یا کفش های کتانی استفاده کنید تا با یک لباس سفید تمیز ترکیب کنید.

استایل الگانت چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان