تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

جینسینگ و دانستنی‌های آن

جینسینگ و دانستنی‌های آن در پامیشا

جینسینگ و دانستنی‌های آن

همه چیز در مورد ریشه جینسینگ


جینسینگ گیاهی دارویی است که قرن هاست به اشکال مختلف در آسیا و آمریکای شمالی برای مصارف دارویی استفاده می شود. جینسینگ یکی از محبوب ترین داروهای گیاهی در جهان است. این گیاه دارویی بومی کشورهای آسیای دور مانند چین، کره و سیبری شرقی است و از هزاران سال پیش از جینسینگ در طب سنتی چین برای مصارف دارویی استفاده می‌شود.پامیشا در مقاله جینسینگ و دانستنی‌های آن توضیح می دهد که قسمت اصلی این گیاه که عمدتاً برای مصارف دارویی استفاده می شود، ریشه آن است.

جینسینگ آسیایی یکی از معدود انواع جینسینگ در جهان است. اصطلاح جینسینگ قرمز و جینسنگ سفید به ریشه جینسنگ آسیایی اشاره دارد که به دو روش مختلف تهیه می شود.

جینسینگ به عنوان دارویی برای کمک به کاهش قند خون بعد از غذا در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 و بیماری های تنفسی استفاده می شود.جینسینگ همچنین برای بهبود عملکرد ورزشکاران استفاده می شود.گفته شده است که جینسینگ می تواند به پیشگیری و کاهش مشکلاتی مانند اختلال کمبود توجه و بیش فعالی (ADHD)، سرطان سینه، خستگی ناشی از سرطان، علائم یائسگی، از دست دادن حافظه، کم خونی، بی خوابی و اختلالات خونی کمک کند. اختلال نیز کمک می کند.

همه چیز در مورد ریشه جینسینگ در پامیشا

اعتقاد بر این است که جینسینگ آمریکایی و آسیایی باعث افزایش انرژی، کاهش قند و کلسترول خون، کاهش استرس، تقویت آرامش، درمان دیابت و مدیریت اختلالات جنسی مردان می شود.


فواید جینسینگ:
جینسینگ فواید زیادی برای سلامتی دارد.

افزایش انرژی:
جینسینگ می تواند به تحریک فعالیت فیزیکی و ذهنی در افرادی که دچار ضعف و خستگی هستند کمک کند. یک مطالعه نشان داد که جینسینگ نتایج خوبی در کمک به بیماران سرطانی با خستگی نشان داد.با این حال، اثر تقویت کننده انرژی جینسینگ فقط در افرادی که تحت درمان بودند دیده شد.

بهبود و توسعه فرایندهای ذهنی :
جینسینگ می تواند تفکر و فرآیندهای شناختی را بهبود بخشد. تحقیقات این ادعا را بررسی کرده است.

اثر ضد التهابی:
طبق نتایج تجربی مشخص شده که جنسینگ اثرات ضد التهابی داشته و اغلب برای کاهش التهاب استفاده می شود.

درمان اختلال نعوظ:
مردان می توانند از جینسینگ برای درمان اختلال نعوظ استفاده کنند.

کاهش قند خون
برخی از مطالعات نشان می دهد که جینسینگ می تواند به کاهش قند خون و درمان دیابت کمک کند. جین سنوزیدها ممکن است بر تولید انسولین در لوزالمعده تأثیر بگذارند و مقاومت به انسولین را از طریق مکانیسم های دیگر افزایش دهند.
عوارض جانبی جینسینگ:
مقاله جینسینگ و دانستنی‌های آن نشان می دهد که هیچ عارضه جانبی خاصی برای جینسینگ شناسایی نشده است. به احتمال خیلی زیاد میشود گفت که جینسینگ برای مصرف انسان بی خطر است.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان