تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

داشتن کفش های خوشبو با رعایت این نکات

داشتن کفش های خوشبو با رعایت این نکات در پامیشاََ

داشتن کفش های خوشبو با رعایت این نکات

حتما شما هم دیده اید. که بعضی وقت ها برخی کفش ها بو می دهند. و چه کاری می توان در این رابطه انجام داد؟
بر خلاف دست و صورت , پاها در تمام طول روز در کفش ها قرار دارند. وقتی این اتفاق می افتد. پاها تهویه مناسبی نداشته باشند. عرق و گرمای موجود به یک زمینه خوب برای رشد باکتری های بسیار بد بو تبدیل می شوند. این باکتری روی پا, در جوراب ها و تمام کفش های مورد علاقه تان رشد و تکثیر می کنند. در این مقاله با عنوان داشتن کفش های خوشبو با رعایت این نکات می توانید. بطور کامل با موضوعات مربوط بیشتر آشنایی پیدا نمایید.

برخی از مردم پاهایشان تقریباً هیچ بویی نمی دهد. در حالی که بعضی دیگر بوی پایشان آدم را می کشد؟ دلیلش این است. که برخی افراد بیشتر عرق می کنند. و شرایطی را فراهم می کنند. که باکتری ها را به تولیدمثل (در محیطی گرم و مرطوب) تشویق می کنند. در هر صورت, بوی پا مشکلی رایج در اکثر خانواده ها است. که باید رفع شود. و با این روش ها می توانید انجامش دهید.

نکات ضروری برای از بین بردن بوی پا و کفش:

چه اقداماماتی را می توان در مورد پاهای بدبو و کفش های بدبو انجام داد؟ این یک سوال رایج برای اکثر مردم است.پامیشا در مقاله داشتن کفش های خوشبو با رعایت این نکات ، آنها را توضیح داده است.

انتخاب کفش با تهویه مناسب

جنس کفش ها از نشر قابلیت تنفس داشتن بسیار متفاوت هستند. چرم طبیعی بیشتر از پلاستیک تنفس پذیری دارد. کفشی که رویه آن توری مانند است. یا سوراخ دارد یا موادی دارد که برای تنفس کفش طراحی شده اند. بهتر هستند. برای رفع بوی بد، کفش هایی با تهویه خوب انتخاب کنید.

داشتن کفش های خوشبو با رعایت این نکات در پامیشاََ

خشک بودن آنها

دقت کنید. در همه حال کفش ، جوراب و پا خشک باشند. یعنی پاهای خود را قبل از پوشیدن جوراب یا کفش خشک کنید. به خصوص وقتی پاهای تان را می شویید. خیلی با دقت خشک نمایید. جون لاسی انگشت های پا یک محل مناسب برای رشد و تکثیر باکتری ها است.

تمیز نگه داشتن پاها:

شستن روزانه پاها با صابون برای تمییز شدن پاها ضروری است. واز بین بردن بوی آن ها بسیار مفید است. و می توانید پاهای خود را در آب و نمک یا محلول نمک اپسوم قرار دهید. این کار نه تنها باکتری ها را می کشد. بلکه به آرام سازی ماهیچه ها نیز کمک می کند.

نمک اپسوم را می توان در یک وان گرم حل کرد. و به عنوان آرامش بخشی با خواص درمانی استفاده کرد. این ترکیب از منیزیم و سولفات ساخته شده است. منیزیم برای افزایش آرامش، کاهش التهاب و کمک به عملکرد ماهیچه ها و اعصاب شناخته شده است، در حالی که گفته می شود. سولفات موجود در این نمک به بازیابی و سم زدایی کمک می کند.

استراحت دادن به کفش

بهتر است. طوری از کفش های تان استفاده نمایید. که به کفش هایتان اجازه دهید. تا 24 ساعت بعد از استفاده از آنها استراحت کنند. در اینصورت هوای داخلشان خارج می شود. و بیشتر یا همه باکتری های آن از بین می می روند.

استفاده از جوش شیرین

مقداری محلول جوش شیرین در آب درست کنید. و با دستمال تمییز، به تمام قسمت های داخل کفش و کفی داخل آن بکشید. سپس در معرض هوا قرار دهید. در اینصورت پس اط یک روز قابل استفاده است.

داشتن کفش های خوشبو با رعایت این نکات در پامیشاََ

استفاده از جوراب مخصوص

در سایه پیشرفت هایی که صورت گرفته است. امروزه جوراب هایی تولید میشوند که تنفس پذیری بالایی دارند. و ضد عرق و ضد بو هستند. البته در کنار استفاده از جوراب مناسب توصه می شود. به یاد داشته باشید. که جوراب های خود را به طور مرتب بشویید. و تعویض کنید.

ترفندهای کاریردی برای رفع بوی کفش

  • نسبت مساوی از آب و سرکه را مخلوط کنید. و برای شستن جوراب و پاهای خود از اسن محلول استفاده نمایید.
  • میخک را در یک دستمال بریزید. و محکم گره بزنید. و آنها را در هر لنگه کفش قرار دهید. بگذارید چند ساعت بماند تا زمانی که بو از بین برود.
  • زغال را به قطعات کوچکی تقسیم کنید و داخل یک جفت دستکش کهنه قرار دهید و در کفشهایتان بگذارید.
  • آنها در نزدیکی یک گرم کن و یا در جای آفتابی قرار دهید. کفش های خود را خشک کنید.
  • بند کفش را بردارید و زبانه اش را بلند کنید تا کفش ها را سریع تر خشک کنید.
  • با خشک کردن کفش هایتان به جلوگیری از رشد باکتری کمک می کنید تا باعث بوی بد نشود.

سخن پایانی

از ترفندهایی که بوی بد کفش را از بین ببرید. را در این مقاله با عنوان ” داشتن کفش های خوشبو با رعایت این نکات ” گفتیم. اکنون می‌توانید. از چند روش کاربردی برای خلاص شدن از شر بوی بد کفش‌های خود استفاده کنید. با این حال، بهترین روش این است. که جوراب بپوشیید. و بعد از هر بار استفاده از کفش، جوراب‌های خود را بشویید. همچنین کفش باکیفیت و باجنس خوب بخرید. چون جنس خوب به کاهش تعریق و بوی بد کفش کمک می‌کند.

استایل الگانت چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان