تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

رزماری و آشنایی با خواص بی نظیر و گسترده آن

آشنایی با خواص بی نظیر و گسترده رزماری در پامیشا

رزماری و آشنایی با خواص بی نظیر و گسترده آن


رزماری گیاهی است که عمدتاً در منطقه مدیترانه می روید و از گیاهان بومی این منطقه است. گل ها در رنگ های مختلف، گل های سفید، بنفش، صورتی و آبی در بهار و تابستان هستند.

در شرایط عادی ارتفاع گیاه به 20 تا 50 سانتی متر می رسد اما در صورت قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی مناسب ارتفاع آن به 150 سانتی متر می رسد که شرایط ایده آل این گیاه در هوای گرم و مرطوب است.

این گیاه خواص دارویی زیادی دارد و می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد.

–  ضد عفونی کننده

–  ضد درد

–  ضد تورم

–  ضد افسردگی

–  آنتی ویروس

–  افزایش قدرت جنسی

–  خلط آور

– بهبود حافظه

– تقویت گردش خون

–  تسکین اضطراب و ناراحتی

آشنایی با خواص بی نظیر و گسترده رزماری

استفاده از پودر خشک گیاه رزماری در غذا به تسکین درد، بهبود آرامش جسمی و روحی کمک می کند و به ریه ها و سیستم تنفسی کمک می کند، اما توجه داشته باشید که رزماری باید هنگام خوردن غذا به آن اضافه شود، زیرا دمای بالا باعث می شود این گیاه برخی از خواص خود را از دست بدهد.

استفاده از آن در غذاها به دلیل خواص ضد التهابی، ضد سرطانی و آنتی اکسیدانی، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و با عفونت ها مبارزه می کند. به طور کلی ادویه خوبی برای فصل سرد است که از سرماخوردگی و بیماریهای تنفسی ویروسی جلوگیری می کند.

کبد چرب یکی از چالش هایی است که بسیاری از ما ایرانی ها به دلیل سوء تغذیه با آن مواجه هستیم. اما اگر از رزماری خشک در غذا استفاده کنید، کبدتان سالم می شود. تاج گل کوهی راه را برای محافظت آنتی اکسیدانی برای محافظت از کبد با کمک به هضم چربی هموار می کند.

در زمان های قدیم، رزماری را برای از بین بردن آلودگی ها و انرژی های منفی می سوزاندند.

آشنایی با خواص بی نظیر و گسترده رزماریرزماری گیاهی است که عمدتاً در منطقه مدیترانه می روید و از گیاهان بومی این منطقه است. گل ها در رنگ های مختلف، گل های سفید، بنفش، صورتی و آبی در بهار و تابستان هستند.در شرایط عادی ارتفاع گیاه به 20 تا 50 سانتی متر می رسد اما در صورت قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی مناسب ارتفاع آن به 150 سانتی متر می رسد که شرایط ایده آل این گیاه در هوای گرم و مرطوب است.این گیاه خواص دارویی زیادی دارد و می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد.-  ضد عفونی کننده-  ضد درد-  ضد تورم-  ضد افسردگی-  آنتی ویروس-  افزایش قدرت جنسی-  خلط آور- ب هبود حافظه- تقویت گردش خون-  تسکین اضطراب و ناراحتی.استفاده از پودر خشک گیاه رزماری در غذا به تسکین درد، بهبود آرامش جسمی و روحی کمک می کند و به ریه ها و سیستم تنفسی کمک می کند، اما توجه داشته باشید که رزماری باید هنگام خوردن غذا به آن اضافه شود، زیرا دمای بالا باعث می شود این گیاه برخی از خواص خود را از دست بدهد.استفاده از آن در غذاها به دلیل خواص ضد التهابی، ضد سرطانی و آنتی اکسیدانی، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و با عفونت ها مبارزه می کند. به طور کلی ادویه خوبی برای فصل سرد است که از سرماخوردگی و بیماریهای تنفسی ویروسی جلوگیری می کند.کبد چرب یکی از چالش هایی است که بسیاری از ما ایرانی ها به دلیل سوء تغذیه با آن مواجه هستیم. اما اگر از رزماری خشک در غذا استفاده کنید، کبدتان سالم می شود. تاج گل کوهی راه را برای محافظت آنتی اکسیدانی برای محافظت از کبد با کمک به هضم چربی هموار می کند.در زمان های قدیم، رزماری را برای از بین بردن آلودگی ها و انرژی های منفی می سوزاندند.روغن رزماری
برای تسکین درد و التهاب می توانید از روغن رزماری نیز استفاده کنید. بنابراین استفاده از روغن رزماری باعث راحتی گردش خون، گرمی و حرارت موضعی می شود و درد و التهاب را تسکین می دهد.در کشورهای پیشرفته از روغن و پماد رزماری برای درمان آرتریت روماتوئید استفاده می شود. روغن رزماری خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد و برای رفع بوی بد استفاده می شود. قرار دادن چند قطره از آن در بینی می تواند برای افرادی که در شب سکته کرده اند بسیار مفید باشد. علاوه بر این، این روغن خاصیت ضد باکتریایی دارد و می توان از آن برای از بین بردن بوی نامطبوع ناشی از تعریق استفاده کرد.برای رهایی از سردرد بدون استفاده از قرص یا دارو، این عرق را بو کنید یا چند قطره در بینی بریزید. امروزه از روغن رزماری در ادکلن ها، بادی میست و خوشبو کننده های هوا نیز استفاده می شود. صنایع و کارخانجات نیز از این گیاه در ساخت شامپو و محصولات شوینده استفاده می کنند.


روغن رزماری
برای تسکین درد و التهاب می توانید از روغن رزماری نیز استفاده کنید. بنابراین استفاده از روغن رزماری باعث راحتی گردش خون، گرمی و حرارت موضعی می شود و درد و التهاب را تسکین می دهد.

در کشورهای پیشرفته از روغن و پماد رزماری برای درمان آرتریت روماتوئید استفاده می شود. روغن رزماری خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد و برای رفع بوی بد استفاده می شود. قرار دادن چند قطره از آن در بینی می تواند برای افرادی که در شب سکته کرده اند بسیار مفید باشد. علاوه بر این، این روغن خاصیت ضد باکتریایی دارد و می توان از آن برای از بین بردن بوی نامطبوع ناشی از تعریق استفاده کرد.

برای رهایی از سردرد بدون استفاده از قرص یا دارو، این عرق را بو کنید یا چند قطره در بینی بریزید. امروزه از روغن رزماری در ادکلن ها، بادی میست و خوشبو کننده های هوا نیز استفاده می شود. صنایع و کارخانجات نیز از این گیاه در ساخت شامپو و محصولات شوینده استفاده می کنند.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان