تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

معرفی برترین برندهای کفش ورزشی

معرفی برترین برندهای کفش ورزشی

معرفی برترین برندهای کفش ورزشی

انتخاب کفش مناسب برای هر ورزش بسیار اهمیت دارد. تطبیق نوع پا با کفش ورزشی شما باعث بهبود تناسب و
عملکرد شما خواهد شد. پیدا کردن کفش ورزشی مناسب در میان تنوع بسیار زیاد از کفش‌های موجود در بازار ممکن است. فرقی نمی‌کند که یک ورزشکار حرفه‌ای باشید. و یا یک فرد عادی که هر روز مسافتی را پیاده‌روی می‌کند. شما به یک کفش ورزشی استاندارد و مناسب احتیاج دارید. تاثیری که کفش ورزشی بر سلامت پا و دیگر اندام می‌گذارد. سبب می‌شود سرمایه‌گذاری بر روی خرید یک کفش ورزشی استاندارد و راحت اهمیت بسیاری داشته باشد. از طرف دیگر ظاهر کفشی که انتخاب می‌کنید هم بسیار مهم است.معرفی برترین برندهای کفش ورزشی برای آشنایی بیشتر شما منتشر می شود.

برندهای موفق و کارآمد تولید‌کننده کفش‌های ورزشی هم بحث زیبایی در طراحی و هم بحث راحتی و استاندارد بالا را در تولیداتشان در نظر می‌گیرند؛ بنابراین هر چه برندی که برای خرید کتانی‌تان انتخاب می‌کنید. خوش‌نام‌تر و موفق‌تر باشد. خیالتان بابت آیتمی که انتخاب کرده‌اید راحت‌تر است.

معرفی برترین برندهای کفش ورزشی در پامیشا

برند نایکی (Nike)

نایکی (Nike) که با نام نایک نیز در ایران شناخته می‌شود. یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولید لباس، کفش، تجهیزات و اکسسوری ورزشی در جهان است. این برند که بیش از نیم قرن از عمر آن می‌گذرد. در سال ۱۹۶۴ در آمریکا توسط «فیل نایت» و «بیل باورمن» با نام Blue ribbon sport تاسیس شد. و در سال ۱۹۷۱ به طور رسمی به نایک (Nike) تغییر نام داد. به ‌علاوه، نایک اسپانسر تیم‌های فوتبال باشگاهی هم است. عکس مارک نایک را می‌توان روی پیراهن بازیکنان تیم‌های سرشناسی چون آرسنال، بارسلونا و منچستر یونایتد دید.

 چیزی که به پیشرفت برند نایک کمک کرد. شعار بسیار معروف آن بود. این شعار یعنی “فقط انجامش بده” (Just Do It) در دهه ۸۰ میلادی برای برند نایک انتخاب شد.

چه یک ورزشکار حرفه‌ای در سطح جهانی باشید. یا تنها برای استفاده روزمره به دنبال کتانی ورزشی می‌گردید، کمپانی نایک (Nike) بهترین‌ گزینه‌ها را برایتان فراهم کرده است.

مشخصات فنی ساخت کفش ورزشی نایکی

مهندسین و طراحان برند نایک برای تولید کفش‌های اسپرت و ورزشی دست به ابداعات جدیدی زده‌اند که آن‌ها را از لحاظ کیفیت و عملکرد به شهرت جهانی می‌رساند. وجود تکنولوژی‌های نایک ری‌اکت (Nike React)، فلای‌وایر و فلای‌نیت (Flywire و Flyknit)، نایک ایر (Nike Air) و… کفش نایک اصل را از دیگر محصولات متمایز کرده است. در تکنولوژی نایک ایر بالشتک‌های کوچکی که شامل رشته‌های پلی اورتان و فیبر بسیار متراکم هستند پس از وارد شدن فشار بر کفش دوباره آن را به حالت اولیه باز می‌گردانند.

این کپسول‌ها حین فعالیت شما انرژی را ذخیره کرده و سپس به شما بازمی‌گرداند. این ذخیره‌ی انرژی در کفش ورزشی موجب می‌شود تا در پیاده‌روی و مسافت‌های طولانی دچار خستگی زودهنگام نشوید.

تکنولوژی نایک ری‌اکت (REACT)

در سال ۲۰۱۷ کمپانی نایکی تکنولوژی بی‌نظیر دیگری را در تولید کفش ورزشی به جهان معرفی کرد؛ تکنولوژی نایک ری‌اکت (REACT) در عین حال که تمام خصوصیات تکنولوژی‌های پیشین خود را داشت، با ساختاری بهینه‌تر و سبک‌تر سبب می‌شد کفش ورزشی سبک‌تر و راحت‌تر باشد.

معرفی برترین برندهای کفش ورزشی در پامیشا

بررسی کفش ورزشی نایک اورجینال از نمونه‌ی غیر اصلی

از نمایندگی‌های معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی که ضمانت اصل بودن برند را به شما می‌دهند. خرید کنید.
از خرید کفش نایک با قیمتی بسیار کمتر از قیمت معمول خودداری کنید. چون این کتانی‌های با قیمت خیلی پایین احتمالاََ تقلبی یا شدیدا آسیب دیده و ضایغاتی هستند. در سایت نایک یا سایت فروشگاه پامیشا ، این برند جستجو کنید. تا مطمئن شوید که کفش‌تان کاملا با عکس کفش اصل تطابق داشته باشد.

  1. جعبه‌ی کتانی را بررسی کنید. بیشتر کفش‌های نایک تقلبی، جعبه‌ی اصل ندارند. بیشتر جعبه‌های تقلبی این برند شتاب‌زده و بی‌دقت ساخته شده‌اند. و به همین دلیل مثل جعبه‌های اصل نایک خوش‌ساخت نیستند.
  2. نایک‌های اصل از چرم طبیعی ساخته می‌شوند. همیشه از مدل‌های تقلبی خود نرم‌تر و باکیفیت‌‌تر هستند.مدل های تقلبی از پلی‌اورتان ساخته می‌شوند.
  3. روی لژ مدل‌های تقلبی، به دلیل نحوه‌ی ساخت نقطه‌‌هایی اضافی وجود دارد. که روی لژ نایک‌های اصل دیده نمی‌شود.
  4. مدل بندکشی کتانی را بررسی کنید. کفش نایک اصل به‌طور کامل بندکشی می‌شود، ولی در تقلبی‌ها بعضی از روزنه‌ها جا می‌‌مانند.
لطفاََ دقت بفرمایید
  1. شماره‌‌ی ساخت روی جعبه را با شماره‌ی سریال داخل کتانی مقایسه کنید. هر جفت کفش نایک اصل‌، شماره‌ای دارد که با شماره‌ی روی جعبه‌اش مطابقت می‌کند. اگر بعضی اعداد حذف شده‌اند یا یکسان نیستند، به احتمال زیاد آن کتانی تقلبی است.
  2. برچسب زبانه‌ی کتانی را بررسی کنید. اغلب، کفش‌های تقلبی تاریخ تولید اشتباه دارند. مثلا یک برچسب تقلبی ممکن است. به شما بگوید که کفش در سال ۲۰۰۸ طراحی شده است. درحالی­که نایک اولین بار در سال ۲۰۱۰ آن کتانی را تولید کرده است.
  3. ساختار داخلی ، جنس پارچه و زیره استفاده شده در نمونه غیر اصلی و اورجینال کاملا متفاوت است. به عنوان مثال زیره‌ی کفش نایک اورجینال، از لاستیک PU ساخته شده است. که دوام و مقاومت کفش را افزایش می‌دهد. استحکام لازم برای انجام انواع ورزش‌ها را فراهم می‌کند. اما زیره‌ی کفش فیک از لاستیک رنگ‌شده نامرغوب ساخته می شوند.
  4. در قسمت داخل کفش، کفی‌هایی طبی قرار دارد. این کفی‌های طبی نقش محافظت از پا و راحتی بیشتر کفش را بر‌عهده دارند. کفی اورجینال نایک از ماده‌های پلیمری با تکنولوژی پیشرفته ساخته شده است. و برجستگی‌های موجود بر زیر کفی طرحی همانند برجستگی زیره‌ی‌ کفش دارد. همراه لوگوی نایک هم در نمونه‌های اورجینال روی کفی چاپ شده است. کفی فیک که از مواد ارزان‌قیمت ساخته می‌شود. و اصلا شبیه کفی اورجینال نیست. و خاصیت طبی ندارد.
معرفی برترین برندهای کفش ورزشی در پامیشا

برند آدیداس (Adidas)

شرکت چند ملیتی آدیداس (Adidas) را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پوشاک و لوازم ورزشی در جهان شناخت. این برند آلمانی که در سال ۱۹۴۸ توسط آدلف داسلر (Adolf Dassler) و برادرش بنیان‌گذاری شد. بیش از 75سال از عمرش می‌گذرد. جالب است بدانید. که مؤسس آدیداس از همان ابتدا با هدف تبدیل شدن به برند محبوب ورزشکاران، آن را ایجاد کرد. شعار آدیداس ، غیر ممکن وجود نداره ، می باشد. از همین رو امروز برخی چهره‌های ورزشی مهم مانند لیونل مسی به عنوان سفیران برند آدیداس شناخته می‌شوند.

آدیداس از اولین سال‌های شروع فعالیتش بر روی تولید کفش‌های ورزشی راحت و در عین حال با طراحی و ظاهر مینیمالیستی و قیمت مناسب تمرکز کرد. و طرفداران زیادی هم پیدا کرد. در طول سال‌های فعالیت برند آدیداس کالکشن‌هایی بسیار محبوب و پر طرفداراز انواع کفش ورزشی تولید و روانه‌ی بازار شدند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش ورزشی آدیداس تکنولوژی فوق‌العاده این برند در لایه‌گذاری کفش‌های ورزشی است. که به ورزشکاران کمک می‌کند. تا کیلومترها بدون خستگی و آسیب به مسیر خود ادامه دهند.

کفش ورزشی آدیداس

کمپانی آدیداس در سال ۲۰۱۳ با معرفی «تکنولوژی بوست» (Boost) تحول عظیمی در سیستم لایه‌گذاری کفش ورزشی به وجود آورد؛ تکنولوژی بوست نرمی، سبکی و راحتی در کفش ورزشی را با قدرت بازگشت انرژی، دوام و مقاومت دمایی ترکیب می‌کرد. پس از گذشت ۹ سال از معرفی تکنولوژی بوست‌، فرآیند لایه‌گذاری نه تنها در کفش‌های رانینگ و دویدن، بلکه به تمامی سبک‌های ورزشی و لایف استایل‌ها وارد شد. و همچنان در حال رشد به سوی محصولی فراتر از نمونه‌ی اولیه است.

زمانی که یک کفش ورزشی آدیداس تهیه می‌کنید. خیالتان از بابت تمام ویژگی‌هایی که یک کفش ورزشی باید داشته باشد راحت است، فقط حتما توجه کنید. که نمونه‌های بسیار زیادی از کفش ورزشی فیک و های کپی آدیداس در بازار موجود است. و باید در هنگام خرید کفش اورجینال بسیار دقت کنید.

معرفی برترین برندهای کفش ورزشی در پامیشا

تشخیص کفش ورزشی آدیداس اورجینال از نمونه‌ غیر اصلی

مدل پاشنه‌ی کفش ورزشی آدیداس مشخص می‌کند. که کفش شما اصل است یا فیک.

  • از سال ۲۰۰۴ آدیداس مدل برچسب‌های پشت کفش ورزشی خود را تغییر داد. و آن را از پشت کفش حذف کرده است. بنابراین اگر این مدل برچسب‌ها را پشت کفش دیدید بدانید. که مدل کتانی که انتخاب کرده‌اید فیک است.
  • برند آدیداس معمولا همراه کتانی‌های خود یک سری بند‌های اضافی در بسته‌بندی شیک و تمیز و خاص ارائه می‌دهد.در کفش‌های فیک این بندها معمولا وجود ندارند.
  • سوراخ‌های کفش ورزشی آدیداس اصل که بند از داخل آن‌ها رد می‌شود. پلاستیکی و غیر فلزی است. در حالی که در کفش‌های فیک معمولا این سوراخ‌ها فلزی هستند.
توجه بفرمایید
  • یکی از دلایل شهرت کفش ورزشی آدیداس کیفیت بالای دوخت آن است. شما معمولا در کفش‌های ورزشی اصل دوخت ناقص و بی‌کیفیت، نخ پاره و ناتمام مشاهده نمی‌کنید. در صورت دیدن چنین مواردی به اصل بودن کتانی شک کنید.
  • زیر زبانه‌ی کفش ورزشی آدیداس شماره سریالی درج شده است. که باید در هر دو جفت کتانی دقیقا یکسان باشد. در غیر این صورت کفش تقلبی است. این شماره سریال را باید در سایت آدیداس هم چک کنید.
  • کفش تقلبی لوگوی آدیداس به شکل استیکر دوخته شده یا چسبیده شده است. ولی در کفش‌های اصل این لوگو بر روی کفش حک شده و یا سوزن‌دوزی می‌شود.
معرفی برترین برندهای کفش ورزشی در پامیشا

برند ریبوک (reebok)

سال هاست که برند ریباک (Reebok) به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه‌ی تولید کفش و پوشاک ورزشی جهان شناخته می‌شود. برندی که در رقابت با برندهای معروف دیگر همچون آدیداس، اسکچرز، نایک و… قد خم نکرد. به موفقیت خود ادامه داد. و همچنان هم یکی از موفق‌ترین برندها در بازار پوشاک ورزشی است. کتانی‌های ریباک که محبوب‌ترین محصول این برند است، سال‌هاست که مورد استفاده‌ی بسیاری از ورزشکاران در سرتاسر جهان قرار می‌گیرد.

در سال ۲۰۰۵ کمپانی آلمانی آدیداس برای رقابتی دو جانبه با برند نایک اقدام به خریداری برند ریباک کرد. مدیران آدیداس پس از خرید برند ریباک نام این شرکت تجاری را تغییر ندادند. و فقط تکنولوژی آدیداس را در خطوط تولید محصولات ریباک جایگزین کردند.

شعار : من همانی هستم که هستم

ریباک همچنین مشارکت‌هایی را با کمپانی «کراس‌فیت» CrossFit (برندی مطرح در تولید محصولات و تجهیزات زیبایی اندام) و برخی از مشهور‌ترین مربیان ورزشی صورت داد. و در سال ۲۰۱۰ ریباک به عنوان اسپانسر در مسابقات بین‌المللی کراس‌فیت معرفی شد. در سال ۲۰۱۴ ریباک حتی لوگویش را هم پس از پنجاه سال تغییر داد. و لوگوی مثلث را جایگزین آن کرد که با ارزش‌های سازمانی کمپانی کراس‌فیت هماهنگی بیشتری داشت.

کفش‌های ورزشی ریباک به دلیل کیفیت منحصر‌به‌فرد و ظاهر زیبا و دوست‌ داشتنی‌شان هنوز جزو محبوب‌ترین کفش‌های ورزشی جهان شناخته می‌شوند. اگر هم به کیفیت کفش ورزشی که می‌پوشید اهمیت می‌دهید. و هم ظاهر کفش‌تان برایتان مهم است، برند ریباک یکی از بهترین برندهایی است که می‌توانید. به سراغش بروید و کفش ورزشی مورد نظرتان را از بین گستره‌ی وسیع محصولات این برند انتخاب کنید.

تشخیص کفش ورزشی ریباک اورجینال از نمونه‌ غیر اصلی

امروزه کفش‌های ریباک در چین و ویتنام تولید می‌شوند. اما کشورهای دیگری نظیر فیلیپین، اندونزی، کامبوج، بنگلادش، هند، پاکستان و سریلانکا نیز این کفش را تولید می‌کنند. در وب‌سایت رسمی ریباک هیچ کشور مبدایی مشخص نشده است. در حال حاضر اغلب برندها محصولات خود را در کشورهای آسیایی تولید می‌کنند. تا با استفاده از متریال و نیروی کار ارزان‌تر، بتوانند سود بیشتری کسب نمایند.

ریباک تولید کفش‌های ورزشی خود را در ابتدا از بولتون انگلستان شروع کرد. و بعدها برای کاهش هزینه‌ها تولید محصولات خود را در کشورهای آسیایی ادامه داد. در سال 2005 کمپانی آدیداس اقدام به خرید شرکت ریباک کرد. و در سال 2009 به همکاری ریباک با شهر بولتون خاتمه داد. این موضوع به معنی پایان کفش‌های ریباک ساخت انگلستان بود.برخی از فروشگاه‌ها کفش‌های تولید انگلیس را می‌ فروشند. اما باید بدانید. که این کفش‌ها جعلی و یا دست دوم هستند.

نکات کاربردی :
  • اولین قدم برای تشخیص کفش ورزشی ریباک اصل بررسی جعبه ای‌است. که کفش داخل آن به دست شما می‌رسد. باید لگوی ریباک که یک پرچم قرمز و آبی همراه با حروف با فونت رسمی است، روی جعبه باشد. همچنین باید قادر به پیداکردن یک برچسب سفید روی جعبه باشید. که شامل تمام اطلاعات مثل سایز، شماره‌ی سریال، و دیگر خصوصیات کفش است.
  • شماره سریال که بر روی برچسب روی جعبه موجود است باید با شماره‌ی سریال موجود بر زبانه‌ی کفش کاملا یکسان باشد. این شماره از یک حرف و پنج عدد تشکیل شده است. بر روی زبانه‌ی کفش همچنین یک کد QR موجود است. یک استیکر با شماره کد یکسان هم باید درون کفش روی کفی مشاهده شود.
  • برچسب روی زبانه‌ی کفش ورزشی باید به درستی دوخته شده باشد. راه دیگری برای پی بردن به اصل بودن کفش ریباک، نگاه کردن به بالای زبانه‌ی کفش است. کفش‌های اصل دارای لگویی هستند. که به زبانه دوخته شده است. به درزهای آن نگاه کنید. لگو باید به شکل مطلوبی دوخته شده باشد.
  • نگاهی به کناره‌ی کفش‌تان بیاندازید. و مطمئن شوید. که لگو با فونت درست روی کفش چاپ شده است. توجه داشته باشید. که حرف «e» به گونه‌ای طراحی شده است که کاملاً بسته نیست. برخی مدل‌های ریباک ممکن است از پرچم بریتانیا استفاده کرده باشند.
معرفی برترین برندهای کفش ورزشی در پامیشا

برند نیو بالانس (New Balance)

این کمپانی در سال ۱۹۰۶ توسط «ویلیام جی رایلی» در بوستن آمریکا تاسیس شد. و یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کفش ورزشی در جهان است. این برند آمریکایی یکی از بزرگترین شرکت تولیدی در جهان بوده که لباس‌ها و انواع مختلف کفش ورزشی را تولید می‌کند. کفش‌های ورزشی نیوبالانس گران‌قیمت، زیبا و مدرن هستند. و کیفیتی بی‌نظیر دارند. به جرات می‌توان گفت که نیوبالانس تلفیقی از مد و کیفیت است. و کفش‌های ورزشی این برند همواره به دلیل دوامی که دارند. و داشتند مقاومت بالا در برابر آسیب‌دیدگی ، مورد ستایش منتقدین محصولات ورزشی قرار گرفته است.

بر هیچ کس پوشیده نیست که آدیداس و نایک چندین سال است. که بر بازار کفش ورزشی حاکم هستند. اما نیوبالانس با تولید کفش‌های اسپرت و ورزشی استثنایی، خود را به خوبی در این رقابت نگه داشته است. نیوبالانس تنها برند ورزشی در ایالات متحده‌ی آمریکا است که سالانه بیش از ۴ میلیون جفت کفش ورزشی تولید می‌کند.

تکنولوژی برند نیو بالانس (New Balance)

کمپانی نیوبالانس در سال ۲۰۱۱ برای سیستم لایه‌گذاری کفش‌ها تکنولوژی رولایت (Revlite) که بافتی شبیه به اسفنج داشت. را به بازار عرضه کرد. در سال ۲۰۱۴ این برند اصیل آمریکایی تلاش کرد. تا از طریق فرِش فوم (FRESH FOAM) و شبیه‌سازی دقیق سه بعدی ویژگی‌های مقاومتی را در نقاط مختلف کفش‌های ورزشی‌اش ایجاد کند. این نوع جدید از فوم ها بر پایه‌ی تکنولوژی ایوا (EVA) ساخته شده است. که با یک ترکیب شیمیایی جدید ارائه می‌شود. و همراه با تکنولوژی شبیه‌سازی سه بعدی کامپیوتری مقاومت و ثبات بیشتری به کفش‌های ورزشی می‌دهد.

تمایزهای کفش ورزشی نیوبالانس اورجینال از نمونه‌ غیر اصلی

امرزوه کفش نیوبالنس، خواهان و طرفداران زیادی را پیدا کرده است. اما از آنجایی که این کفش بسیار محبوب است، کفش های تقبلی زیادی به اسم اصل و اورجینال در بازار در حال فروش است. حتی خیلی از فروشندگان نیز تشخیص نمی‌دهند، کفش فیک و اورجینال را از هم و به جای خرید کفش اصل نیوبالانس، کفش تقلبی را می‌خرند.

  • کفش‌های نیوبالانس در جعبه‌های محکم بسته‌بندی می‌شوند و آرم نیوبالانس بر روی در جعبه و خود جعبه وجود دارد. جعبه را با دقت چک کنید و هرگونه خطا در لگوی نیوبالانس، هم ترازی جعبه، حروف و کیفیت کلی را مورد توجه قرار دهید. دقت کنید که ممکن است درون جعبه‌های اصل کفش تقلبی باشد.
  • بر روی جعبه‌های کفش نیوبالانس برچسبی وجود دارد که مدل، اندازه، کد رنگ و شماره بارکد روی آن وجود دارد. دقت کنید که جزئیات برچسب کاملا هماهنگ با کفش باشد. همچنین چک کنید که شماره‌ی بارکد مطابق با شماره‌ی موجود بر برچسب روی زبانه‌ی کفش باشد.
نکته قابل نوجه
  • لگوی نیوبالانس معمولاً بر روی کفی داخلی کفش وجود دارد. این لگو ممکن است در اثر استفاده از کفش از بین برود ولی دقت کنید که لگو و فونت آن با آرم تجاری رسمی سازگار باشد.
  • بررسی کنید. که تمام جزئیاتی که بر روی برچسب زبانه‌ی کفش به تصویر کشیده شده است. با برچسب روی جعبه و هر برچسب موجود دیگر کاملا یکسان باشد. شماره سریال موجود در برچسب زبانه‌ی کفش باید مطابق با شماره سریال زیر بارکد باشد.
  • علامت NB در قسمت پاشنه در زیره‌ی کفش به تصویر کشیده می‌شود. توجه کنید که علامت تجاری ® در انتهای لبه‌ی لگو تمیز و صاف وجود داشته باشد.
معرفی برترین برندهای کفش ورزشی در پامیشا

برند اسکچرز ( Skechers)

اسکچرز برندی آمریکایی است. که از جمله فعالان صنعت کفش و پوشاک در جهان محسوب می‌شود. و به سبب راحتی بی نظیر تولیداتش شهرتی جهانی دارد‏‏.‏‏ این برند توسط رابرت گرینبرگ و پسرش مایکل در سال ۱۹۹۲ میلادی در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد. اسکچرز ابتدا در آمریکا با فعالیت در زمینه‌ی محصولات مرتبط با مد و فشن بر سر زبان‌ها افتاد و کم‌کم به حوزه‌ی تولید کفش‌های حرفه‌ای دویدن ورود پیدا کرد. و اتفاقا در این زمینه هم بسیار درخشان ظاهر شد.

قبل از تولید کفش‌های اسکیپچرز کفش‌های ورزشی موجود در بازار به سرعت از شکل اولیه‌ی خود خارج می‌شدند. و به کمر و پا آسیب می‌رساندند. اما اسکچرز با تولید کفش‌های مرغوب و سبک توانست. بر این مشکل غلبه کند. و خیلی زود به عنوان برندی محبوب و بسیار پر طرفدار در سراسر دنیا شناخته شود.

معرفی برترین برندهای کفش ورزشی در پامیشا

تکنولوژی اسکچرز (Skechers)

اسکچرز با استفاده از بالشتک‌های تزریقی Eva در زیره‌ی این کفش‌ها، موجب افزایش دوام کفش و جذب شوک حین راه رفتن می‌شود. و باعث می‌شود. ضربات و فشارهایی که با کف پا در هنگام دویدن یا پیاده‌روی وارد می‌شود. به زانوها و کمر انتقال پیدا نکند. و در نتیجه آسیب‌های ناشی از آن را بر بدن کاهش می‌دهد.

از طرفی کفش‌های طبی این برند ورزشی با ظاهری زیبا و عملکردی فوق‌العاده طرفداران بسیاری دارند. این کفش‌ها با رویه‌ی نرم پارچه و زیره‌ای پلاستیکی و کاملا انعطاف‌پذیر موجب ایجاد راحتی حین راه رفتن می‌شوند. طوری‌که به دلیل طراحی عالی و سبکی بسیار زیاد کفش‌های این برند پاها درون آن‌ها آنقدر راحت هستند. که احساس می‌کنید چیزی نپوشیده‌اید.

بسیاری از دوندگان و ورزشکاران معروف و موفق از کفش‌ اسکچرز استفاده می‌کنند. و همین موضوع نیزمی‌تواند. دلیل قابل قبولی بر کیفیت تولیدات این برند باشد. تکنولوژی فوم حافظه‌دار (Memory Foam) یکی از نقات قوت کفش‌های اسکچرز است. که مدت زمان کمی پس از معرفی آن بسیار محبوب و پرطرفدار شد. و سرانجام به عضو جدا‌یی‌ناپذیر کفش‌های اسکچرز تبدیل شد.

ویژگی منحصر‌به‌فرد مموری فوم

قبل از معرفی این تکنولوژی کتانی‌ها خیلی راحت و نرم نبودند. و پس از مدتی برای افرادی که پیاده‌روی‌های طولانی داشتند. باعث ایجاد کمر درد و پادرد می‌شدند. کمپانی اسکچرز با دیدن این مشکل‌، در پی رفع آن برآمد و تکنولوژی منحصربه‌فرد فوم حافظه‌دار را معرفی کرد. فوم حافظه‌دار مانند بالشتی برای پاهای شماست. آنهایی که از پلی‌اورتان ساخته شده است.

نکته مهم این است. در این تکنولوژی که مطابق پای شما شکل و فرم می‌گیرد. به نحوی که پس از چند قدم راه رفتن کاملا قالب پا شده و گودی کف پا را پر می‌کند و از وارد شدن فشار به پاها و کمر جلوگیری می‌کند. به طوری‌ که گویی کفشی در پا ندارید و روی هوا راه می‌روید. این کفی‌ها بسیار منعطف و نرم هستند و با پر کردن گودی کف پا‌، حداکثر راحتی را فراهم می‌کنند.

مموری فوم‌ها از دو تکنولوژی دیگر هم بهره می‌برند. که بسته به نوع کفش از یک یا هر دوی آن‌ها استفاده می‌شود:

  1. Air Cooled: که موجب افزایش جریان هوای درون کفش می‌شود.
  2. Gel Infused: که موجب ایجاد تعادل و راحتی کامل می‌شوند.


به دلیل تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت زیره و کفی کفش‌های اسکچرز که در بالا ذکر شد‌. این برند به یکی از محبوب‌ترین برندهای طبی دنیا در صنعت کفش تبدیل شده است. و توسط پزشکان به افرادی که آرتروز ، پا درد و کمر درد دارند. توصیه می‌شود.

معرفی برترین برندهای کفش ورزشی در پامیشا

روش تشخیص کفش ورزشی اسکچرز اورجینال از نمونه‌ غیر اصلی

در سراسر دنیا یکی از مشکلاتی که برند های معروف با آن مواجه هستند. عرضه محصولات فیک توسط شرکت های نامعتبر است. کفش های فیک برخلاف نسخه های اصلی از مواد بی کیفیتی ساخته میشود. که به توصیه پزشکان و متخصصان پا استفاده کردن از این کفش ها برای انجام فعالیت های روزانه آسیب های جبران ناپذیری به پاهای شما میرساند. از این رو تشخیص کفش اورجینال از فیک میتواند گاهی اوقات کار دشواری باشد. که بستگی به تجربه و دانش شما دارد. اگر قصد خرید کفش اسکیچرز اصل را دارید. با مطالعه راهکار هایی که در مقاله معرفی برترین برندهای کفش ورزشی ارائه شده میتوانید. به راحتی کفش اسکیچرز اصل را از فیک تشخیص دهید. همراه پامیشا باشید.

روش تشخیص
  • روی همه‌ی محصولات از جمله کفش‌ها جمله‌ی made in نوشته شده است. همین عبارت کوتاه کمک شایانی در تشخیص جنس اصل از کپی به شما می‌کند . اکثر کارخانه‌های تولیدی برند‌های مشهور مثل اسکچرز، نایک، آدیداس، آندرآرمور و… به دلیل کاهش هزینه‌های تولید در چین مستقر هستند. بنابراین اگر کفش اسکچرزی که در دست دارید تولید چین باشد می‌توانید. به اصل بودن آن امیدوار باشید.
    ناگفته نماند که برخی از کفش‌های برندهای معروف در ویتنام هم تولید می‌شوند. و حتی در برخی از محصولات مثل کیف، لباس ورزشی در مناطق دیگری مثل کامبوج هم تولیداتی وجود دارد.
  • اکثر برندهای معتبر دنیا اطلاعات محصول را روی جعبه کفش درج می‌کنند‌. به علاوه این اطلاعات زیر زبانه‌ی کفش نیز دوخته شده است. کافیست در ابتدا این اطلاعات روی جعبه و اطلاعات درج شده زیر زبانه‌ی کفش را باهم مطابقت بدهید و در ادامه بارکد کفش را گوگل کنید. عکسی که گوگل با آن اطلاعات به شما نشان می‌دهد باید دقیقا شبیه به کفشی باشد که در دست دارید.

سخن پایانی

در هنگام انتخاب کفش مورد نظرتان کاربری آن را هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر ورزش حرفه‌ای انجام نمی‌دهید. یا نمی‌دوید می‌توانید یک کتانی معمولی اما استاندارد بگیرید. اما اگر به عنوان مثال ساعت‌های زیادی از روز را به راه رفتن یا دویدن اختصاص می‌دهید یک کفش ورزشی حرفه‌ای و استاندارد انتخاب کنید.

نکته‌ی دیگری که پامیشا در مقاله معرفی برترین برندهای کفش ورزشی اشاره می کند. در خصوص تشخیص کتانی‌های اصل و فیک باید به آن توجه کنید این است. که کفش‌های اورجینال وزن مشخصی دارند. که معمولا در سایت اصلی برند یا پامیشا می‌توانید آن را چک کنید. یکی از روش‌هایی که می‌توانید. کتانی فیک را از اورجینال تشخیص دهید. این است که کفش‌تان را با یک ترازوی دقیق آشپزخانه وزن کنید. و وزن کفش را با اطلاعات سایت برند و یا پامیشا چک کنید.

با این حال به خاظر داشته باشید که گاهی نمونه‌های فیک آنقدر با کیفیت کپی شده‌اند که با وجود بررسی دقیق نمی‌توانید اصل یا فیک بودن آن را تعیین کنید؛ بنابراین ایمن‌ترین راه برای خرید کفش ورزشی اورجینال این است که از فروشگاه‌هایی خرید کنید که ضمانت اصل بودن کالا را ارائه دهند.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان