تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

می خواهید که خوش تیپ و جذاب باشید

می خواهید که خوش تیپ و جذاب باشید در پامیشا

می خواهید که خوش تیپ و جذاب باشید

خوش‌تیپی یعنی این‌که ما دارای ظاهری آراسته و قابل ملاحظه‌ای باشیم. تیپ می‌تواند شامل اندام و پوشش فرد باشد. که در نگاه عموم جلب توجه نماید. و ظاهر را به نمایش می‌گذارد. مورد اول که اندام و یا به بیانی ساده‌تر سیستم بدنی فرد است. بیشتر تابع قد و وزن و تناسب اندام می باشد. ولی مورد دوم خوش‌پوش بودن فرد است. که بستگی به سلیقه و نظم فرد دارد. چه این‌که در برخی از موارد فرد خوش‌تیپ و خوش اندام است. ولی سلیقه‌ی انتخاب لباس را ندارد. بر این اساس پامیشا در مقاله می خواهید که خوش تیپ و جذاب باشید نکاتی راد توضیح می دهد. تا شما را بیشتر آشنا نماید. یعنی اگر خوش اندام باشید و لباس خوب هم بپوشید. طبعاً زیبایی شما دو چندان خواهد شد.

آیا شما هم جزو دسته ای هستید که بر این باورند، برای داشتن تیپ خوب، باید پول زیادی خرج کرد؟ دقت نمایید. پس چرا خیلی از پولدار ها اصلا خوش تیپ نیستند؟

خوش تیپ بودن انتخاب آگاهانه

دختر ها و پسرهای زیادی هستند که برای داشتن تیپ خوب،سعی می کنند. و برنامه فروش های ویژه و نیوکالکشن را پیگیری می کنند. و برای خرید کیف و کفش هزینه می کنند، هر لباسی که مد می شود، جزو اولین مدپوشان هستند، اما بازهم به گروه خوش تیپان تعلق ندارند.

خیلی ها هستند. درآمد معمولی دارند.شاید هنوز مالک خانه و ماشین نباشند، مستاجر هستند و با اتوبوس و تاکسی رفت و آمد می کنند. اما به پوشیدن لباسهای چشم نواز عادت کرده اند. باید بگوییم که خوش تیپی یک انتخاب آگاهانه است.کسانی هم هستند که در عین این که پول زیادی ندارند. تا خرج سر و وضعشان کنند. و خیلی وقت ها هم خرج می کنند. اما واقعا خوش تیپ هستند. به نظر شما چرا؟ آیا شما هم مثل خیلی های دیگر تصور می کنید. که خوش تیپی امری ذاتی و انتخابی آگاهانه است؟ آیا خوش تیپ بودن به پول زیاد و پوشیدن لباس های مارک دار است؟ و یا یک ویژگی ذاتی است؟

خوش تیپی ریشه در سلامت روان

می دانستید که درصد بالایی از افراد خوش تیپ ،محبوب و موفق هستند و از زندگی خودشان راضی اند و به نوعی سلامت روان دارند؟ پامیشا در همین مقاله می خواهید که خوش تیپ و جذاب باشید تاکید می کند. خوش تیپ بودن که نه پول زیاد می خواهد. و نه پوشیدن لباس های مارک دار گران قیمت شرط آن هست. بلکه اول باید فرد بخواهد که می خواهد. خوش تیپ باشد. و بر اساس این خواسته انتخاب کند. و به نکاتی هم که اشاره می کنیم. توجه داشته باشد.

راز خوشتیپ بودن چیست ؟

در اینجا راه کارهایی را برای افرادی آورده ایم. که آنها هم به جمع خوش تیپ ها ملحق شوند و از محبوبیت و موفقیت برخوردار شوند:

می خواهید که خوش تیپ و جذاب باشید در پامیشا

تناسب اندام

اولین ویژگی یک انسان خوش تیپ، یک هیکل زیباست. در چنین وضعی ، چاقی ولاغری و اندازه دور شکم فرد مناسب هست.برای داشته تاسب اندام و یک هیکل زیبا بایستی ورزش منظم داشته باشید.

آیا تا به حال به هیکل ورزشکاران دقت کرده اید؟ اکثر قریب به اتفاق آنان، دارای هیکلی فوق العلاده هستند. شکم ندارند. اما اندامشان ورزیده و زیباست. حتی اگر ارزان ترین لباس ها را هم بر تن افراد ورزشکار کنید. بازهم خوش تیپ به نظر می رسند. پس اگر هیکل خوبی ندارید، ورزش منظم و دقیق را شروع کنید. تا به خیل خوش تیپ ها در آیید.

می خواهید که خوش تیپ و جذاب باشید در پامیشا

آراستگی و نظافت

نظافت شخصی، رمز دوم افراد خوش تیپ است. آیا تا به حال فرد خوش تیپی را دیده اید که بوی نا مطبوع بدهد؟ کفشش خاکی باشد؟ لباسش چروک باشد؟ موهایش نامرتب و بی نظم باشد؟

همه افراد، قبل از این که ست لباستان و یا مدل اروپایی لباس شما را تشخیص دهند. چروکی آن را خواهند دید. و نا مرتبی شما باعث دوری دیگران و حتی احساس انزجار از شما خواهد شد.

وقتی یک کیلو خاک روی کفش مارک دار چند میلیون تومانی شماست. دیگران چگونه می توانند بفهمند که شما چقدر هزینه کرده اید. و چقدر خوش تیپ هستید؟ یک کفش ارزان تمیز و واکس خورده می ارزد. به صد کفش مارک دار گرانی که مدتهاست. در آرزوی واکس و نظافت به سر می برد!

می خواهید که خوش تیپ و جذاب باشید در پامیشا

صمیمی و گشاده رویی

لبخند، چهره شاد و برخورد صمیمانه قبل از لباس شما، دیگران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. غرور و خود برتر بینی، باعث می شود همه از دورتان پراکنده گردند. حتی اگر لباس های میلیونی خارجی برتن می کنید.

پس قبل از این که سر و وضع خود را مارک دار کنید. اول اخلاق و انسانیت و مدل های ارتباطی خود را درست کنید.

می خواهید که خوش تیپ و جذاب باشید در پامیشا

پرهیز از مدگرایی

تا می توانید از مدگرایی محض فرار کنید. همه مدها باهم نمی توانند برای شما خوب باشند. بلکه شما باید فقط مدی را انتخاب کنید. که متناسب با هیکل شما، رنگ پوستتان ، سلایق و علاقه تان بوده باشد.

سخن پایانی

در پایان مقاله می خواهید که خوش تیپ و جذاب باشید، توصیه می کنیم. که هر لباسی که شادتان می کند. و احساس آرامش و خوش تیپی به شما می دهد. آگاهانه همان را انتخاب کرده و بپوشید. و خوش تیپ باشید.

استایل الگانت چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان