تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

پارچه لینن و لباس هایی که با لینن دوخته میشوند؟

پارچه لینن و لباس هایی که با لینن دوخته میشوند؟ در پامیشا

پارچه لینن و لباس هایی که با لینن دوخته میشوند؟

لازم به ذکر است واژه صحیح پارچه لینن هست که عموم مردم آن را لنین می خوانند.پارچه لینن پارچه ای است که نزد عموم مردم موضوع آب و هوای گرم و مرطوب که نیاز به پوشیدن لباس های خنک و سبک را به یاد می آورد. پامیشا پارچه لینن و لباس هایی که با لینن دوخته میشوند؟ را در این مقاله توضیح داده است.

با پارچه لینن لباس مناسب هر سلیقه و هیکلی را میشود تولید کرد. و از پارچه لینن می توان در هر سبک و استایلی استفاده کرد. پارچه لینن یکی از پرمصرف ترین پارچه ها است.از زمان های قدیمپارچه لینن آنقدر با ارزش و محبوب بود که مصری ها حتی از آن برای پوشاندن مومیایی ها و گنجینه های باستانی خود استفاده می کردند. حو امروز هم پارچه لینن هنوز هم محبوب و پرکاربرد است. از این پارچه برای پوشاک، پرده، رومیزی، فرش و موارد دیگر استفاده می شود.

پامروزه پارچه لینن در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و اکثر خانم ها و آقایان از آن برای دوخت و پوشیدن لباس های منحصر به فرد استفاده می کنند که جذابیت آن ها را دو چندان می کند. مواد اصلی مورد استفاده در تولید پارچه پشم و پنبه است که در نهایت پارچه ای نرم و لطیف ایجاد می کند. این پارچه جذاب در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است.


انواع پارچه لینن

لینن انوع مختلف دارد. در ادامه، به معرفی انواع پارچۀ لینن خواهیم پرداخت:

•    لینن داماسک (Damask)

لینن داماسک بسیار ظریف است. این نوع لینن برای استفادۀ روزانه نیست و بیشتر برای وسایل تزیینی کاربرد دارد.


•  لینن ساده بافت (Plain-woven)

لینن بافت ساده برای تولید حوله استفاده می ‌شود. این نوع لینن بسیار با دوام است.

                       
•  لینن شل بافت (Loosely-woven)

 لینن شل بافت خاصیت جذبِ بسیار بالایی دارد. این نوع لینن، در مقایسه با دیگر انواع لینن، دوام بسیار کمتری دارد. لینن شل بافت برای تولید دستمال نظافت به کار می ‌رود.


•    لینن پوششی (Sheeting)

لینن پوششی بسیار نرم و لطیف است و بافت محکمی دارد. تراکمِ تار و پودِ این نوع لینن بسیار بالا است.

ترکیب لینن با دیگر پارچه‌ ها

امکان ترکیب الیاف پارچۀ لینن با الیاف دیگر پارچه‎‌ ها نیز وجود دارد:


•    ترکیبِ لینن با پنبه

پارچۀ حاصل از ترکیبِ الیافِ لینن و پنبه، بسیار نرم و سبک است. در این ترکیب، از 50 درصد پنبه و 50 درصد کتان استفاده می ‌شود. از پارچۀ حاصل از ترکیبِ لینن و پنبه، برای دوختنِ دامن، پیراهن، تونیک، کُت و پیشبندِ آَشپزخانه استفاده می ‌شود. این نوع پارچه را باید با آب چهل درجه سانتی گراد بشویید و همچنین، آن را با اتوی خیلی داغ اتو نکنید.


•    ترکیبِ لینن با ابریشم

پارچۀ حاصل از ترکیبِ الیافِ لینن و ابریشم، بسیار لطیف، محکم و براق است. از این پارچه برای دوختنِ دامن، پیراهن و شلوار استفاده می ‌شود. بهتر است این پارچه را خودتان نشویید و شست و شوی آن را به خشکشویی بسپارید؛ در ضمن، پارچۀ حاصل از ترکیبِ لینن و ابریشم را به هیچ وجه از قسمتِ روی پارچه اتو نزنید.


مواردِ استفاده از پارچۀ لینن

•    لباس‌ های مردانه، از جمله پیراهن مردانه، شلوار، کُت بلیزر
•    لباس‌ های زنانه، از جمله پیراهن، دامن، شومیز، لباس زیر
•    رومیزی
•    حولۀ حمام
•     روبالشی
•    تولید اسکناس

دامن با پارچه لینن یک انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستان است
این لباس زیبا یکی از رایج ترین لباس های زنانه است که از قدیم الایام در بین زنان زیبا و سنتی جایگاه ویژه ای داشته است. لباس کتانی چون نرم و سرد است. یک انتخاب خوب برای روزهای گرم تابستان. با استفاده از این پارچه زیبا می توانید یک دامن زیبا و بهاری برای خود بدوزید و در روزهای گرم تابستان از خنکی و سبکی این پارچه لذت ببرید. با استفاده از این پارچه می توانید شلوارهای بلند، کوتاه، مناسب و حتی را بدوزید و به کمک پارچه کرم طرحی زیبا و جذاب روی آن ایجاد کنید.


مدل های مانتو با پارچه لینن برای تمام فصول.

یکی از بهترین راه ها برای دوخت انواع مدل لباس با پارچه کتان، ترکیب چند مدل لباس و دوخت یک لباس زیبا و زیبا است. برای مثال می توانید با ترکیب پارچه کتان صاف و چاپ شده، یک پارچه کامپوزیت زیبا و جذاب طراحی کنید. حتی در این سبک می توانید از لباس های کتان راه راه کمک بگیرید. ایده ما برای شما این است که دور آستین، یقه و جیب مانتو را با پارچه کتان راه راه طراحی کنید و برای قسمت های دیگر از پارچه صاف یا مخلوط استفاده کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید از مواد رویه دوزی برای جذابیت بیشتر کار خود استفاده کنید. در سال های اخیر انواع مدل مانتو عروسکی با پارچه لینن بسیار شیک و محبوب شده است.


 


شال های کتان طرح دار چشم نواز است

ایده دیگر برای دوخت پارچه های کتان طراحی روسری است. این پارچه های نخی و نرم بسیار راحت هستند و به خوبی روی سر قرار می گیرند. علاوه بر این، از آنجایی که آنها بافتی باکیفیت و نرم دارند، باعث تنفس مو شده و از آسیب محافظت می کنند. علاوه بر این می توانید در روزهای بهار و تابستان این محصول بی نظیر را با لباس های مختلف ست کنید و استایلی شیک و جذاب برای خود بسازید. همچنین ایده دوخت ترکیبی از روسری، طرح های فوق العاده زیبایی ایجاد می کند. به عنوان مثال می توان قسمت وسط روسری را با استفاده از چندین طرح پارچه لینن به رنگ ثابت دوخت و دو طرف آن را با پارچه لینن طرح دار تزیین کرد. استفاده از خامه دوزی ایده ای خاص و منحصر به فرد در این زمینه خواهد بود.

شلوار با پارچه لینن رنگارنگ را از دست ندهید!

با آمدن بهار و تابستان طبیعت زنده می شود و همه جا پر از رنگ های شاد و متنوع است. بنابراین ما انسان ها تشویق می شویم که از رنگ های روشن و جسورانه در استایل خود استفاده کنیم. به همین دلیل پارچه های کتان به دلیل رنگ های زیبایی که دارند برای دوخت انواع لباس های بهاری و تابستانی عالی هستند. البته این تنها دلیل نیست! برعکس، نرمی و لطافت بافت آن و احساس خنکی که روی پوست ایجاد می کند، آن را به ماده ای ایده آل برای دوخت لباس های سرد تبدیل کرده است. یکی از محبوب ترین لباس های دوخته شده از این پارچه، شلوارهای رنگی است. این شلوار دوخت و دوخته شده است. با دو جیب اریب و لبه های تا شده تزئین شده است. این مدل شلوار را می توانید با پیراهن و کتان سفید و همچنین کفش کرم یا سفید ترکیب کنید.

البته بلیزر یا کاپشن از این جنس با پارچه لینن ، بیشترین محبوبیت را در بین خانم های خوش سلیقه داشتنه است. این مانتوها معمولاً کوتاه هستند و با شلوارهای هماهنگ می توانید استایل کژوال بی نظیری برای خود ایجاد کنید. همچنین می توانید به این نوع مهمانی های دوستانه و خانوادگی بروید یا خود را برای مجالس رسمی آماده کنید. این مانتو را می توان با شلوارهای همرنگ ست کرد و هر رنگی از این مانتو را می توانید با شلوار مشکی ست کنید. فرقی نمی کند چه شلواری با این ژاکت بپوشید، باید بگوییم که می توانید آن را با هر شلوار پارچه ای و شلوار جین ست کنید.


استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان