تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

 کانسیلر های متنوع موجود در بازار آرایشی و کاربرد آنها

 کانسیلر های متنوع موجود در بازار آرایشی و کاربرد آنها در پامیشا

 کانسیلر های متنوع موجود در بازار آرایشی و کاربرد آنها

کانسیلر یکی از لوازم ضروری در آرایش است و در آرایش های حرفه‌ای و ساده هر دو استفاده می‌شود. کانسیلرها برای پوشاندن عیوب و نقاط قرمز، تیرگی، لکه‌ها و سایر علائم ناخوشایند روی پوست استفاده می‌شوند. با استفاده از کانسیلر، می‌توانید پوست خود را صاف و یکدست نمایید و ظاهر آرایشی بی‌عیب و نقص داشته باشید. انواع کانسیلرها به تناسب نوع پوست و نیازهای آرایشی متفاوتی دارند.پامیشا در مقاله با عنوان کانسیلر های متنوع موجود در بازار آرایشی و کاربرد آنهازیر به برخی از انواع کانسیلرها و کاربردهای آنها اشاره می‌کند.

کانسیلر و انواع آن

کانسیلر یکی از ابزارهای آرایشی است که به عنوان غلط‌گیر صورت استفاده می‌شود و می‌تواند ناهماهنگی‌های رنگی مانند لکه‌ها و جای جوش را در صورت مخفی کند. کانسیلرها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. در ادامه به انواع کانسیلرها اشاره می‌کنم.

 کانسیلر های متنوع موجود در بازار آرایشی و کاربرد آنها در پامیشا

کانسیلر استیکی یا ماتیکی


کانسیلرهای استیکی نوعی کانسیلر هستند که شکل ظاهری آنها شبیه رژلب های جامد است. به همین دلیل به آنها کانسیلر ماتیکی نیز گفته می‌شود. کانسیلرهای استیکی بافت سنگین و غلیظی دارند و برای پوشاندن لکه‌ها و جای جوش روی بینی، اطراف لب و زیر چشم‌های تیره مناسب هستند.

 کانسیلر های متنوع موجود در بازار آرایشی و کاربرد آنها در پامیشا


کانسیلر های ماتیکی به افرادی پیشنهاد می‌شود که پوست نرمال تا خشکی دارند. بافت غلیظ این نوع کانسیلر باعث مسدود شدن منافذ پوست می‌شود و اگر پوستی مستعد جوش باشد، ممکن است باعث بروز جوش شود. بنابراین، این نوع کانسیلر به افرادی که پوست چرب و مستعد جوشی دارند توصیه نمی‌شود.
پوشش این نوع کانسیلرها بالا است و بهتر است آن را مستقیماً بر روی پوست مالیده نشود. به جای آن، با استفاده از نوک انگشت، کانسیلر به آرامی بر روی تیرگی زیر چشم و لکه‌های پوست پخش شود.

کانسلر کرمی

 این نوع کانسیلر در تیوب‌هایی شبیه تیوب‌های کرم عرضه می‌شود و دارای بافتی غلیظ و سنگین است. پوشش بسیار خوبی برای لکه‌ها و تیرگی‌ها دارد. با این حال، در مناطقی که چروک دارند یا حرکات میمیک صورت دارند، ممکن است رد کانسیلر ایجاد شود و چروک‌ها بیشتر دیده شوند. برای استفاده از کانسیلر کرمی، بهتر است نوع باکیفیت و خوبی را انتخاب کنید و آن را فقط بر روی مناطق صاف صورت بزنید. این نوع کانسیلر به افرادی با پوست نرمال، خشک و حساس توصیه می‌شود، اما به پوست چرب توصیه نمی‌شود.

 کانسیلر های متنوع موجود در بازار آرایشی و کاربرد آنها در پامیشا

کانسیلر مایع

این نوع کانسیلر پرطرفدارترین نوع است و دارای استفاده آسان است، بنابراین برای افرادی که پوست چرب دارند که بیشترین گروه افرادی که آرایش می‌کنند را تشکیل می‌دهند، مناسب است. کانسیلرهای مایع ابزار اپلیکاتوری خود را دارند که با آن می‌توانند به راحتی پخش شوند. اما باید توجه داشت که پوشش آن‌ها بالا نیست و قدرت پوشانندگی متوسطی دارند. برای مناطقی که چروک دارند یا حرکات میمیک صورت بر روی آنها ایجاد می‌شود (مانند زیر چشم که با خندیدن خطی ایجاد می‌شود)، بسیار مناسب هستند.

کانسیلر مدادی

این نوع کانسیلر معمولاً برای پوشاندن لکه‌ها و جای جوش استفاده می‌شود و به صورت نقطه‌ای بر روی آنها قرار می‌گیرد. دارای پوشش بالایی است و پخش آن کمی دشوار است. عملکرد این نوع کانسیلر مشابه غلط‌گیر لکه‌های صورت است.

 کانسیلر های متنوع موجود در بازار آرایشی و کاربرد آنها در پامیشا

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان