تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

گارانتی ساعت مچی و شرایط استفاده از آن

گارانتی ساعت مچی و شرایط استفاده از آن در پامیشا

گارانتی ساعت مچی و شرایط استفاده از آن

مجله پامیشا، در یکی دیگر از مطالب کاربردی خود، به تفصیل به موضوع گارانتی ساعت مچی و شرایط استفاده از آن و اینکه گارانتی ساعت شامل چه مواردی می شود؟ و شرایط استفاده از آن چیست؟ خواهد پرداخت. در این مطلب مقصود ما گارانتی معتبر برای ساعت اصلی است. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید ساعتی با گارانتی معتبر بخرید. در جواب این سوال باید گفت که یک شرکت معتبر وارداتی با برند اصلی، با گارانتی معتبر به خوبی هرگونه مشکل پیش آمده را حل خواهد کرد. گارانتی اصلی ساعت 12، 24، 36 یا 60 ماهه است. در این مقاله همچنین درباره این موضوع که چرا ساعت کپی نخریم ؟ نیز صحبت خواهیم کرد.

گارانتی ساعت مچی شامل چه مواردی می شود ؟

وقتی ساعتی را به صورت آنلاین یا مستقیم از یک فروشگاه معتبر خریداری می کنید، باید به همراه ساعت، گارانتی معتبری نیز به شما بدهند. برخی از برندها به صورت کارت، برخی به صورت دفترچه یادداشت و برخی برای حفظ محیط زیست از کاغذ استفاده نمی کنند و ضمانت های آنها به صورت پیامکی است. به طور کلی می خواهیم بگوییم که گارانتی ساعت اصلی در تمامی مدل های فلزی شامل رنگ بدنه، بند و حرکت ساعت به صورت طبیعی می باشد.
به این معنی که اگر در طول مدت گارانتی رنگ ساعت به طور طبیعی کمرنگ شد، واردکننده یا شرکت گارانتی کننده، تغییر رنگ را تعمیر و یا در صورت نیاز آن را تعویض می کند. در مورد موتور ساعت به نظر می رسد هر گونه مشکلی که به طور طبیعی برای موتور ایجاد شود مانند خواب آلودگی و … توسط یک واردکننده معتبر تعمیر و یا در صورت نیاز موتور ساعت تعویض می شود.

گارانتی ساعت مچی شامل چه مواردی نمی شود ؟

در ایران مواردی مانند: ضربه به ساعت، خط و خش، شکستگی شیشه، بند چرمی، ضد آب و مواردی که به صورت مصنوعی و به دلیل بی احتیاطی خریدار اتفاق افتاده باشد شامل گارانتی نمی شود و مربوط به خدمات پس از فروش می شود که برای رفع این مشکلات هزینه جداگانه ای از کاربر دریافت می شود. البته برخی از برندها مانند خانواده کاسیو جی شاک، آیس واچ و … نیز دارای گارانتی ضد آب هستند. زیرا این برندها برای همین ساخته شده اند. همچنین توجه داشته باشید که در صورت شستن دست ها یا پاشیدن آب به ساعت، تمام ساعت های اورجینال در برابر آب مقاوم هستند.

گارانتی ساعت مچی و شرایط استفاده از آن در پامیشا

گارانتی ساعت های غیراصل و کپی

در مورد برندهای اورجینال ساعت، این شرکت وارد کننده ی آن برند می باشد که گارانتی ساعت را تعیین و متعهد می شود و هر مشکلی که پیش بیاید را برطرف می کند. فروشنده یا نماینده برند مذکور درگیر گارانتی ساعت نخواهد بود. اما در مورد ساعت های غیر اصل و کپی، گارانتی ساعت توسط فروشنده ارائه می شود و از آنجایی که شرکت و نهاد معتبری برای واردات ساعت های غیر اصل در ایران وجود ندارد، گارانتی آن ها نیز در 99 درصد موارد معتبر نمی باشد. در خرید ساعت غیراصل یا کپی فقط باید بتوانید به فروشنده اعتماد داشته باشید.

چرا ساعت فیک یا کپی نخریم ؟

بحث بین اصلی و غیر اصلی، موضوع مهمی در دنیای تجارت تلقی می شود. صنعت ساعت سازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساعت های غیر اورجینال، کپی یا تقلبی اغلب در بازار ساعت دیده می شود، به خصوص در ایران که قدرت خرید ساعت های اورجینال کاهش یافته است. بنابراین بسیاری از ساعت سازان سودجو هستند که ساعت های غیر اصل و کپی شده را می سازند و می فروشند و هدفشان فقط سود خودشان است و برای جیب و شخصیت مشتریان ارزشی قائل نیستند. تنها مزیت ساعت غیراورجینال قیمت کمتر آن است که هم به نوعی عیب محسوب می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در این مقاله از مجله پامیشا متوجه می شویم که چرا نباید ساعت های تقلبی یا کپی بخریم. و چرا باید ساعت اورجینال بخریم؟

گارانتی ساعت مچی و شرایط استفاده از آن در پامیشا

چرا باید ساعت اصل یا اورجینال بخریم ؟

برخی از مردم فکر می کنند که یک ساعت اورجینال یا اصل بسیار گران است. اما با همان مبلغ 1-2 میلیون تومان می توانید یک ساعت مچی اصل بخرید. باید بدانید که استفاده از ساعت اورجینال حتی اگر یک میلیون تومان قیمت داشته باشد نشان از اصالت شما دارد. اصل استفاده از ساعت مچی نشان دادن شخصیت افراد است. وقتی فردی ساعت کلاسیک به دست می کند، نشان می دهد که او یک مدیر، یک مسئول و چنین شخصیتی است و … . پرداخت قیمت بالاتر برای یک ساعت اورجینال برای شما و سازنده ای که از بهترین مواد برای ساخت ساعت استفاده می کند نشان دهنده ارزشی است که قائل می شوید.

گارانتی ساعت مچی و شرایط استفاده از آن در پامیشا

چند دلیل برای اینکه چرا ساعت فیک یا کپی نخریم ؟

در نگاه اول، ممکن است فکر کنید که با پرداخت هزینه کمتر برای خرید ساعت های غیر اصل یا کپی، سود کرده اید. اما در واقعیت این یک ضرر قابل مشاهده در طول زمان است. خراب شدن سریع ساعت های کپی تنها یک طرف ماجرا است. در ادامه به دلایلی که چرا نباید ساعت های تقلبی بخرید می پردازیم.

1- استفاده از متریال بی کیفیت

تولید کنندگان ساعت کپی فقط به سود فروش محصولات بی کیفیت فکر می کنند. در نتیجه از مواد اولیه خطرناک و نامرغوب برای کاهش هزینه های ساخت و افزایش سود استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر مقاله ای در مورد انواع استیل استفاده شده در ساعت مچی مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که بدنه یا بند استیل ساعت دارای درجه ای است که به طور مستقیم بر کیفیت و قیمت تمام شده محصول تأثیر می گذارد.

2- نمایشی بودن قابلیت های ساعت

اگر در ساعت های اورجینال دیده باشید، ساعت های کرنوگراف که ساب دیال بیشتری در صفحه دارند، هر کدام امکانی را برای نمایش دقیق تر زمان فراهم میکنند. در ساعت های غیر اصل، کپی یا فیک این امکانات نمایشی بوده و صرفا جهت زیبایی روی صفحه تعبیه میشوند.

3- هزینه های پنهان اضافی برای خریدار

اساسی ترین پاسخ به این سوال که چرا ساعت کپی نخریم؟ یا چرا ساعت اصل یا اورجینال بخریم ؟ این است که این ساعت ها دارای طول عمر بسیار پایینی هستند. موتورهای پرسی بی کیفیت که حتی بهترین باتری سوئیسی را نیز روی آنها قرار دهند، باز هم عملکرد یک باتری معمولی را برای آنها خواهد داشت، چرا که اساس این موتورها استفاده از متریال بی کیفیت میباشد. اما ساعت های اورجینال با توجه به استفاده از موتورهای با کیفیت و همچنین مواد اولیه درجه یک در بدنه و بند دارای طول عمر بسیار بالاتری هستند که هزینه های اضافی شما را از بین خواهند برد.

4- گارانتی نامعتبر

ساعت های اورجینال دارای گارانتی معتبر شرکتی می باشند که در هر جای ایران و گاها در دنیا قابل استفاده است. ضمنا ساعت های معتبر وارداتی از شرکت های معروف دارای یک گواهی بوده و قیمت آن در تمامی شعب سراسر کشور یکسان می باشد. اما ساعت های غیر اصل یا تقلبی قیمت نامعقولی دارند و هر فروشگاهی بنا به استایل مشتریانش، قیمت متفاوتی پیشنهاد خواهد کرد. همچنین ساعت های غیر اصل یا تقلبی گارانتی معتبری ندارند. همینطور ساعت های غیر اصل، کپی یا فیک گارانتی معتبری نداشته و اگر فروشنده ای ساعت های غیر اصل یا کپی خود را با گارانتی معتبر به فروش میرساند، صرفا هدف فریب دادن افراد را دارد.

5- ساعت تقلبی برای افرادی با شخصیت جعلی

یک شخص که برای استایل و شخصیت خود ارزش قائل باشد، همیشه از ساعت اورجینال استفاده میکند، حتی یک ساعت اورجینال با قیمت 500 هزار تومان. افرادی که ساعت های غیر اصل، کپی یا فیک به عنوان مثال برند هابلو، رولکس و … را استفاده میکنند، صرفا میخواهند جلب توجه کنند و پرستیژ برای آنها اهمیتی ندارد. پس همیشه به دنبال خرید ساعت اورجینال باشید.

6- عملکرد نادرست ساعت های غیر اصل

یکی دیگر از پاسخ های مهم برای این پرسش که چرا باید ساعت اصل یا اورجینال بخریم ؟ این است که ساعت های غیر اصل، کپی یا فیک به درستی و دقیق کار نمیکند و بعد از مدت زمان کوتاهی از کار می افتد که برای درست کردن آن باید یک هزینه مجزا پرداخت تا دوباره ساعت کار کند که دوباره و بعد از مدت زمان کوتاهی باز هم خراب شود.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان