تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال

تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال در پامیشا

تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال

قطعا شما نیز نام استایل مینیمال و استایل ماکسیمال به گوشتان خورده است، اما ممکن است به طور دقیق ندانید منظور از این واژه ها چیست. در این مقاله تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال قصد داریم به تعریف این دو استایل متفاوت بپردازیم. با کمک مطالب ارائه شده، می توانید استایل خود را بسازید، پس لطفا با پامیشا همراه باشید.

تعریف استایل مینیمال

استایل مینیمال در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی یافته است. مد مینیمالیستی به این معنی است که فقط چند لباس دوست داشتنی در کمد خود داشته باشید. به طور خلاصه میتوان گفت؛ مینیمال یعنی سادگی! این مد کاملاً مخالف تجمل گرایی که امروزه رایج شده است، می باشد.

تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال در پامیشا

استایل مینیمال

برای داشتن استایل مینیمال، چند دست لباس باکیفیت کافی می باشد. درواقع این استایل اغلب با لباس پوشیدن متواضعانه همراه بوده و از سادگی الهام گرفته است. رویکرد مینیمالیستی در مورد حذف موارد اضافی و تنها نگه داشتن لباس هایی است که نیاز داشته و دوست دارید. در ذیل موارد لازم برای داشتن یک استایل مینیمال، بیان شده است.

شرایط داشتن استایل مینیمال

تی شرت یا پیراهن سفید

یک تیشرت یا پیراهن سفید کلاسیک، در هر کمد لباس مینیمالیستی ضروری است. می توان آن را با هر چیزی از شلوار جین گرفته تا دامن پوشاند و ست کرد.

لباس مشکی

هر فردی که به استایل مینیمال علاقه دارد، باید حداقل یک لباس مشکی داشته باشد، چرا که این رنگ در عین سادگی بسیار جذاب می باشد. لباس مشکی را می توان آن را در مجالس رسمی، عزاداری و عروسی به تن کرد.

جین

جین پارچه ای همه کاره است که می توان آن را همواره استفاده کرد. یک شلوار جین خوب یا یک کت جین می تواند سال ها دوام بیاورد و همیشه شیک بماند.

اکسسوری ساده

اکسسوری‌ها نیز می‌توانند جزء اصلی کمد لباس شما باشند. لوازک ساده مانند یک ساعت کلاسیک، یک جفت گوشواره میخی یا یک گردنبند ظریف، لباس شما را بدون اینکه خیلی زرق و برق دار یا تجملاتی کند، زیبا می خواهد کرد.

لباس با کیفیت

به یاد داشته باشید، کلید استایل مینیمال برای زنان، ترجیح کیفیت به کمیت است. باید روی پوشاک باکیفیت سرمایه گذاری کنید که مادام العمر ماندگار هستند و می توان آنها را برای هر مناسبتی پوشید.

تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال در پامیشا

ترنچ کت کلاسیک

یکی دیگر از موارد ضروری برای اضافه کردن به کمد لباس استایل مینیمال خود، یک کت به سبک کلاسیک می باشد. کت ترنچ یک لباس جاودانه است که هرگز از مد نمی افتد و می تواند با هر چیزی ست شود. به هنگام خرید این کت، رنگ خنثی مانند بژ، خاکی یا مشکی را انتخاب کنید .

کفش مناسب

کفش های همه کاره ای را انتخاب کنید که می توانند برای موقعیت های مختلف پوشیده شوند، مانند کفش های چرمی مشکی کلاسیک، کفش های کتانی ساده و یک جفت کفش پاشنه بلند. به دنبال کفش هایی باشید که از مواد باکیفیت ساخته شده اند و دوام بیشتری دارند و رنگ های خنثی مانند مشکی، قهوه ای یا سفید را انتخاب کنید که به راحتی با هر لباسی ست شود.

تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال در پامیشا

تعریف استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال سبکی است که کاملا تجملاتی و اشرافی می باشد. مد ماکسیمالیست دارای رنگ های روشن، الگوهای جسورانه، اکسسوری بزرگ، جزئیات پیچیده و طرح های چشم نواز است. روند مد ماکسیمالیست چندین دوره مد را در بر می گیرد و در نتیجه بسیار گسترده می باشد.که در مقاله تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال توضیح داده می‌شود.

استایل ماکسیمال

در ادامه موارد لازم برای داشتن یک استایل ماکسیمال را آورده ایم:

• اکسسوری

اکسسوری های بزرگ و براق، جواهرات حجیم و کیف‌های رنگارنگ، یک لباس معمولی را تکمیل می‌کنند و موجب ماکسیمال شدن استایل شما می شوند.

• رنگ‌ های جذاب و متفاوت

یک استایل ماکسیمال، شامل رنگ های براق و مکمل می باشد. رنگ های شاد و پرانرژی، مهم ترین مشخصه این استایل می باشند.

• نقوش پیچیده و عجیب

مد ماکسیمالیست دارای چاپ های جسورانه و طرح های پیچیده است. ترکیب و تطبیق الگوهای مختلف و متفاوت با یکدیگر، یک عامل رایج در استایل ماکسیمال می باشد.

تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال در پامیشا

• لباس های گشاد

طراحان مد ماکسیمالیست از انواع آستین های زنگوله و بادکنکی بزرگ، دامن های کامل و شلوارهای گشاد استفاده می کنند. بنابراین فردی که میخواهد استایل ماکسیمال داشته باشد، حتما باید لباس هایی به تن کند که تنگ و جذب نباشند.

• پارچه لباس

مد ماکسیمالیست اغلب انواع مختلفی از پارچه ها را با بافت های مختلف مانند مخمل، توری، چرم، ساتن و ابریشم، ترکیب می کند تا یک استایل متفاوت رقم بزند.

سخن پایانی

به هیچ عنوان نمی توان گفت کدام یک از این استایل ها از دیگری بهتر است، چرا که هر کس با سلیقه خود، سبک مورد نظرش را انتخاب می کند. اما به طور کلی، استایل مینیمال محبوبیت بیشتری دارد و سبک ماکسیمال در ایران چندان پرطرفدار نبوده و جا نیفتاده است. اما شما می توانید با پیروی از نکات و راهنمای گام به گام ذکر شده در این مقاله تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال ، استایل محبوب خود را بسازید.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان