تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

آناناس و نقش شگفت انگیز آن در سلامت و تندرستی

آناناس و نقش شگفت انگیز آن در سلامت و تندرستی

آناناس و نقش شگفت انگیز آن در سلامت و تندرستی

استفاده آب آناناس و آناناس تازه در رژیم غذایی برای افزایش سلامت بدن بسیار مناسب است. این میوه استوایی سرشار از آنزیم بروملین و آنتی اکسیدان ویتامین C است که همه اینها نقش مهمی در فرآیندهای سلامت بدن دارند. هنگامی که بدن تحت استرس ورزش قرار می گیرد. رادیکال های آزاد آزاد می شوند که مخرب هستند. و در این حالت آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند. پامیشا در مقاله آناناس و نقش شگفت انگیز آن در سلامت و تندرستی ، به همه این موضوعات پرداخته است.

آناناس چیست؟

آناناس یک میوه استوایی است که به دلیل شکل نمادین خود معروف است. گوشتی شیرین و آبدار، با پوستی سخت و تکه تکه و با دسته‌ای از برگ‌های سبز سیخ‌دار در بالای آن وجود دارد. و به میزان قابل توجه چربی ، پروتئین ، فیبر ، ویتامین C ، منگنز ، مس ، تیامین ، فولات ، پتاسیم ، منیزیم ، نیاسین ، اسی پانتوتنیک ، ریبوفلاوین ، آهن دارد. و
همچنین دارای ویتامین‌های A، B و K کلسیم، فسفر و روی می‌باشد.

آناناس و نقش شگفت انگیز آن در سلامت و تندرستی

بروملین

این یک عامل ضد التهابی و تسکین دهنده طبیعی است. همچنین خون مرده و عفونی را از بین می برد و التهاب و درد را کاهش می دهد. این همچنین می تواند علائم روماتیسم را کاهش دهد. و تورم بعد از جراحی را از بین ببرید. علاوه بر این، بروملین به حل مشکلات معده کمک می کند.آنزیم موجود در آناناس تازه پیوند اسیدهای آمینه را با پروتئین می شکند و واکنش مناسب را نشان می دهد.

ویتامین c

این میوه سرشار از ویتامین C است. و بعنوان منبعی سرشار از آنتی اکسیدان شناخته هستند. که از بدن در برابر اثرات مضر اشعه آزاد محافظت می کند و سیستم ایمنی را تقویت می کند. ویتامین C بافت بدن را بازسازی و ترمیم می کند و زخم ها را التیام می بخشد .

ویتامین C در بدن برای سوزاندن چربی و کلسترول استفاده می شود. جذب آهن و سنتز اسیدهای آمینه و کلاژن نیز با حضور آن ساحته می شود. کلاژن یکی از اجزای اصلی پوست، غضروف و استخوان است. باید بدانید که یکی از اساسی ترین چیزهاست. برای ساخت توده عضلانی بدون چربی، سوزاندن چربی و سنتز اسیدهای آمینه است. ویتامین C همچنین از شدت سرماخوردگی و عفونت می کاهد.

آناناس و نقش شگفت انگیز آن در سلامت و تندرستی

آناناس های مناسب را انتخاب کنید

رسیده بودن آن را فقط بر اساس شکل ظاهری و رنگ قضاوت نکنید. انواع مختلفی از آناناس با رنگ های مختلف از سبز تا طلایی در بازار وجود دارد.

روش انتخاب یک آناناس مناسب می تواند بسیار ساده باشد. هرگاه اجازه دهید که بینی شما این کار را انجام دهد. چون آناناس هایی رسیده ، شیرین و تازه هستند. بوی مطبوعی هم دارند. از آناناس هایی که بوی نامطبوع دارند یا لکه های سیاه نرم دارند خودداری کنید. آناناس نارس را در خانه بگذارید. تا در دمای معمولی اتاق رسیده و قابل استفاده شود. این باعث شیرین تر شدن آناناس می شود.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان