تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

بررسی تفاوت های تزریق فیلر و ژل

بررسی تفاوت های تزریق فیلر و ژل

بررسی تفاوت های تزریق فیلر و ژل

تفاوت در تزریق ژل با فیلر به شما کمک می کند. تا بهترین گزینه را برای درمان مشکل پوستی خود استفاده کنید. داشتن پوستی سالم و بدون نقص برای همه مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این روزها دلایل مختلفی وجود دارد. که باعث از بین رفتن این سلامتی و زیبایی شده است. بیماری های مختلف، شرایط آب و هوایی، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نامعتبر، برخورد نادرست با پوست و … همگی ممکن است باعث بروز چین و چروک های مختلف در افراد شود. در چنین شرایطی مراجعه کننده تمایل دارند با تزریق فیلرهای پوستی و ژل های جادویی این مشکلات را برطرف کنند. به همین منظور در این مقاله بررسی تفاوت های تزریق فیلر و ژل با پامیشا همراه باشید. تا از بهترین گزینه برای درمان خود مطلع شوید.

ژل چیست؟

قبل آن که از تفاوت ژل با فیلر مطلع شوید. باید هر یک را جداگانه بررسی کنید. ژل ها در حقیقت مواد پرکننده و البته حجم دهنده ی پوستی هستند. که می توانند برای سلامتی پوست شما و حذف مشکلات آن موثر عمل کنند. عمدتا ژل ها از هیالورونیک اسید، هیدروکسیل آپاتیت کلسیم، پلی متیل متاکریلات، اسید پلی لاکتیک و غیره تشکیل شده اند. همه ی این مواد می توانند. به نحو احسن برای جوانسازی و کلاژن سازی پوست شما موثر واقع شوند. و انتخاب مناسبی باشند. اگر به دنبال این هستید. که همزمان با رفع چین و چروک ها، خطوط اخم، ابرو، پنجه کلاغی و … شادابی و نشاط خوبی نیز به صورت شما هدیه شود می توانید از تزریق ژل استفاده کنید.

بررسی تفاوت های تزریق فیلر و ژل در پامیشا

کاربردها و مزایای تزریق ژل

یکی از مهمترین موضوعاتی که مراجعه کنندگان به استفاده از تزریق ژل می پردازند رفع افتادگی زیر چشم، خطوط اطراف آن، درمان سیاهی و پف اطراف چشم است. علاوه بر آن با تزریق ژل آنها می توانند کاملا بی خطر و بدون نیاز به جراحی و بیهوشی به حجم دهی نقاط مختلف نیز بپردازند. ژل ها این روزها می توانند به درمان زخم های پوستی و خشکی آن نیز کمک کنند. دلیل آن نیز داشتن مواد طبیعی و معدنی است که در برخی از آنها وجود دارد.

فیلر چیست؟

اگر قرار است با دانستن تفاوت ژل با فیلر یک گزینه را برای درمان خود برگزینید باید تمام جوانب هر دو مورد را بررسی کنید. فیلرها در واقع پرکننده های پوستی هستند که از کوکتل های مفید، مواد معدنی، ویتامین ها و … تشکیل شده اند. افراد زیادی امروزه با تزریق فیلر این روزها به درمان عیوب ایجاد شده و زیبا سازی صورت خود می پردازند. فیلرها که توانسته اند. طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کنند. همان چربی بدن فرد مورد نظر هستند. و یا همان مواد پر کننده طبیعی که می توانند. پس از تزریق باعث افزایش کلاژن سازی و تولید الاستین شوند.

بررسی تفاوت های تزریق فیلر و ژل در پامیشا

کاربرد و مزایای فیلر
فیلرها با توجه به خواص پرکنندگی خوبی که دارند. می توانند چین و چروک ها را از بین برده و خطوط چهره شما را درمان کنند. خط اخم، پیشانی، پنجه کلاغی، لبخند و غیره همگی با تزریق فیلر به خوبی پوشش دهی شده و هم سطح می شوند. یکی دیگر از مزایای مهمی که این فیلرها دارند تزریق زیر چشم است. با این کار شما می توانید. به درمان افتادگی پلک، کاهش پف دور چشم، از بین بردن سیاهی زیر چشم و غیره بپردازید. برای آشنایی بیشتر بهتر است. مقاله راهنمای انواع تزریق فیلر به صورت در پامیشا را مطالعه فرمایید.

بررسی کلی تفاوت ژل با فیلر

حال که می دانید هر یک از موارد گفته شده چه تاثیری بر سلامت و زیبایی شما می توانند داشته باشند بهتر است به بررسی کلی تمام موارد بپردازید. در ادامه فرق ژل و فیلر از همه نظر با یکدیگر مقایسه شده اند. این مقایسه به شما کمک می کند بهترین گزینه را برای درمان خود انتخاب نمایید. به صورت کلی تفاوت فیلر و ژل عبارت است از:

  • اگر قرار است ژل یا فیلر تزریق کنید. باید در هر دو صورت سن شما بالای 30 سال باشد. در اینصورت نتیجه کار ماندگار و بروز آسیب های مختلف کمتر می شود.
  • از فیلر می توان برای تمام نواحی صورت خود استفاده کنید. دور چشم، خطوط بینی، گونه ها و … را می توان با فیلر درمان نمود. با تزریق ژل نیز می توانید مشکلاتی نظیر؛ خط اخم، پیشانی، پنجه کلاغی و … را درمان کنید.
  • یکی دیگر از تفاوت های ژل با فیلر مدت زمان جلسه درمان است. برای تزریق فیلر شما باید حدود نیم ساعت الی 60 دقیقه را در مطب سپری کنید. اما تزریق ژل زمان کمتری می برد. تا آنجا که نهایتا با طولانی شدن کارتان، نیاز باشد 20 الی 30 دقیقه در مجموعه مورد نظرتان باشید.

از ژل ها عمدتا برای افزایش حجم استفاده می شود در صورتی که این مورد از جمله کاربردهای فیلرها نیست. با تزریق فیلر شما می توانید تا حد بسیار زیادی مشکل خود را برطرف کنید اما با تزریق ژل امکان افزایش سایز لب، پر شدن صورت و … نیز وجود دارد.

تفاوت ژل با فیلر از نظر ماندگاری

یکی از مهمترین موضوعاتی که باید قبل از درمان به آن توجه کنید ماندگاری انجام کارتان است. در واقع با تزریق فیلر زیر چشم یا هر قسمت دیگر تقریبا تا 2 سال بی نیاز به ترمیم مجدد آن خواهید بود. اما در مورد ژل ها این قضیه فرق می کند. اگر مراقبت های اصولی و روتین مناسب پوست خود را صحیح انجام دهید شما می توانید حدود 6 ماه کار خود را ماندگار کنید. به این نکته نیز توجه کنید که ماندگاری هر یک از این اقدامات به نحوه برخورد شما نیز بسیار بستگی دارد. از طرف دیگر با استفاده از یک برند مناسب می توانید نتیجه کار خود را دائمی تر کنید.

تفاوت ژل با فیلر از نظر عوارض

هر اقدام زیبایی و درمانی علاوه بر مزایایی که دارد می تواند دارای عوارضی نیز باشد. در مورد ژل و فیلر نیز این قضیه صادق است. در قدم اول باید توجه کنید. که طبق نظر پزشک مناسب ترین درمان برای شما کدام مورد است. در مرحله بعد به مواد تشکیل دهنده هر کدام نگاهی بیندازید. تا حساسیتی شما را تهدید نکند. مراجعه به یک مجموعه درمانی معتبر که دارای تکنسین ها و پزشک ماهری باشد می تواند سلامت شما را تا حد بسیار زیادی تامین نموده و مانع از بروز عوارض مختلف شود.

به طور کلی فیلر زیر چشم ممکن است دارای عوارضی نظیر؛ کبودی، قرمزی و تغییر رنگ پوست، پف کردن موقتی در زیر چشم و … باشد. تزریق ژل نیز ممکن است در صورت عدم توجه با عارضه هایی مثل؛ سردرد، کبودی دور چشم، احساس درد، عدم تقارن، احتمال بروز مشکلات تنفسی، ضعف عضلانی و … همراه باشد. البته این عارضه ها تقریبا کوتاه مدت بوده و با پایان دوره نقاهت از بین خواهد رفت.

تفاوت ژل با فیلر از نظر هزینه

پس از آن که اطلاعات کاملی نسبت به هر دو مورد بدست آوردید. وقت آن است تا قیمت آنها را کامل بررسی کنید. و با توجه به شرایط خود بهینه ترین را انتخاب کنید. به طور کلی عوامل مختلفی می تواند. بر روی هزینه های شما تاثیر گذار باشد. مثلا؛ حجم کار شما، تعداد جلسات مورد نیاز، ناحیه تزریق مورد نظر، مواد تشکیل دهنده هر یک، موقعیت جغرافیایی مطب، دستمزد پزشک و … می تواند. باعث افزایش یا کاهش هزینه های شما شود. در چنین شرایطی باید قبل از تزریق با مراجعه به یک مجموعه معتبر مشاوره های لازم را دریافت کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

استایل الگانت چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان