تخفیفات ناب پامیشه به داغی تابستون تا 50% تخفیف

مشاهده

تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن

تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن در پامیشا

تعریف انرژی مثبت و معرفی راهکار های جذب آن و کسب موفقیت در زندگی


اما یکی از موضوعاتی که شکل‌های مختلفی به اون می دهیم. همین انرژی مثبت چیست. که داخل این آموزش تاثیر انرژی مثبت در زندگی، میخواهیم به اصل موضوع تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن بپردازیم. و اصل انرژی مثبت چیست رو باهم درک کنیم. تا بتوانیم از اون در زندگی استفاده کنیم. و همواره فردی با انرژی و باور مثبت باشیم.

چرا که در این روزگاری که همه دم از ناامیدی و تنبلی می زنند شما میتوانید. با داشتن انرژی مثبت و حال خوب و باور درست بهترین افراد از نظر ذهنی و جسمی و مالی در کنار خودت داشته باشید. چرا که یک نوع ثروت محسوب میشود. هرکسی قادر به دست یافتن به این ثروت نیست.

فقط کسانی که با تمام وجود میخواهند. که پر انرژی و احساس خوب باشند. میتوانند. این ثروت بسیار تاثیرگذار را در زندگیشون داشته باشد. که در ادامه تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن ، توضیحات بیشتری آمده است.

انرژی مثبت چیست؟

ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد. که ندانید انرژی مثبت چیست؟ در پاسخ به آن می‌توان گفت. که ذهن و احساسات هر فردی در شکل گرفتن شخصیت او نقش دارد و می‌تواند. دید فرد را نسبت به دنیا و جهان اطراف تغییر دهد. انرژی مثبت نیز یکی از ساخته‌های ذهن انسان‌هاست و می‌تواند زندگی هر انسانی را زیر و رو کند. البته باید بدانید. که این انرژی به این معناست. که باید آن را انتخاب کرده و بتوانید. با استفاده از فکر و تخیل خود رفته رفته به اهدافتان نزدیک می شوید. و سپس به آن ها دست یابید. ممکن است. شما هم چندین بار با جمله اینکه تو نمی‌توانی مواجه شده باشید. در این حالت باید بتوانید. با قدرت و توان بسیاری در برابر آن پیش رفته و گام‌های بلندی بردارید.

مسئله مهمی که در مورد انرژی مثبت چیست وجود دارد این است. که این نوع انرژی می‌تواند در مدت زمان کمی روی ذهن و فکر شما تأثیر گذاشته است. و قسمتی از ذهنتان را به خود اختصاص دهد. بهتر است سعی کنید به جای ناراحتی و برخورداری از حس بد، شادی و سرحالی را به خود تلقین کرده و از این طریق بتوانید به راحتی شرایط محیط اطراف را با خود سازگار نمایید و به این انرژی دست یابید.

تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن در پامیشا

منظور از انرژی مثبت چیست؟

ماهیت انرژی مثبت در واقع همان چیزی است. که در ذهن و افکار خود تصوری درست از آن داریم. مانند نور، خوبی و محبت کردن، عشق ورزیدن، صبر و شکیبایی، نیکی به هم نوع خود که در واقع ماهیت مثبت دارند.

انرژی مثبت میتواند. از دیدن یک صحنه، شنیدن یک جمله و مرور یک خاطره به سمت شما سرازیر شود. حتی با اتفاقات کوچک هم میتوانید. وجود خود را سرشار از انرژی مثبت کنید. گاهی اوقات پس از شنیدن یک جمله محبت آمیز، لبخند بر روی لبان شما ظاهر میشود. و همین لبخند کوچک باعث میشود. تا وجود شما سرشار از انرژی مثبت شود. که در تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن تاکید شده است.

 تبدیل افکار و خواسته های ما به واقعیت و اجرایی شدن ۳ مرحله را شامل می شود:

  1. مرحله خواستن: خواستن یعنی به رویا ها و چیز هایی که میخواهیم فکر کنیم تا بتوانیم در واقعیت آن ها را جذب کنیم.
  2. مرحله پاسخ: این مرحله دقیقا تاثیر کائنات در انرژی های ارسالی ما در مرحله خواستن می باشد که تا به حال هیچ الگوریتم مشخصی نتوانسته ایم براشون پیدا کنیم.
  3. مرحله دریافت: این مرحله همان مرحله تحقق رویاها و خواسته های ما است. که توسط کائنات بررسی شده است. در یک بازه زمانی مناسب به ما جذب میشود.

انرژی مثبت و منفی

انرژی مثبت و انرژی منفی چیست؟ در ادامه بحث بالا باید بگم که به همون اندازه انرژی مثبت در زندگی، انرژی منفی نیز در تصورات و ذهن ما تاثیر گذار است و در واقع همان چیز یا نقطه ای از مغز ماست که تصویری درست و منطقی از آن نداریم، مانند: تاریکی و ظلمات، نفرت، کینه بدجنس بودن، بی صبری، رذالت، خودخواه بودن، تعصب بیجا، ناامیدی و یاس و غم و اندوه و مهم تر از تمام مسائل عشق نورزیدن؛ گاه به اطرافیان، گاهی به همسر و فرزندان، گاهی به خداوند، گاهی به اتفاقات و گاهی حتی به خود واقعی مان که تمامیه این فاکتور ها که ماهیتی منفی دارند، تاثیر انرژی مثبت و منفی در زندگی رو به ما ثابت میکنند.

همین طور در این زمینه باید گفت: به کار بردن کلمات منفی که شاید ما از روی ندانستن از آنها استفاده میکنیم. بسیار مخرب و نا امید کننده است. و رخ دادن بسیاری اتفاق مثبت که میتوانستیم. با فرستادن فرکانس های کلامی مثبت به کائنات باعثش شویم. را مختل می کند. و جالب است بدانید. که تاثیر کلمات منفی در زندگی و کائنات ۱۷ بار بزرگتر و تاثیر گذار تر از کلمات و فرکانس های مثبت است!!!

یعنی تاثیر یک بار گفتن نمی توانم. ما با گفتن ۱۷ بار من میتونم. من از پسش بر می آیم، من به بهترین وجه انجامش میدهم. از بین خواهد رفت. که همین امر اهمیت دقت در استفاده از کلمات و جملات در حضور کائنات را همیشه برجسته و مهم کرده است. پس یک بار با هم دیگه مرور میکنم : افکار مثبت = اتفاقات مثبت و افکار منفی = اتفاقات بد

انرژی مثبت در زندگی چه تاثیری دارد؟

افکار و احساسات شما، شخصیت اصلی شما را تشکیل داده است. پس اینکه چطور در دنیا اعمالتون رو بجا میاورید. چه مقدار از لحاظ فیزیکی و روانی و معنوی سلامت هستید. چقدر انرژی مثبت به کائنات میفرستید؟ چقدر از کائنات انرژی و اتفاقات مثبت رو طلب میکنید؟ و بسیاری از سوال دیگر که شما باید پاسخگو آن باشید و در آن تامل کنید. شما در واقع همان چیزی هستید که فکر میکنید هستید و تمامیه اعمالی که در زندگی انجام میدهید از تفکراتتون نشات میگیره.

افکار درونی شما اغلب و شاید بهتر است بگوییم. همیشه در بیرون منعکس میشوند. زیرا تغییراتی که شما در زندگی خود ایجاد میکنید. بر طبق همان تغییراتی که در ذهنتان روی داده است. پیش میرود.

میتوان اینجوری عنوان کرد که هر فکر و اندیشه ای دارای یکسری مواد شیمیایی در داخل مغز است که هنگام درخواست ما مغز آن ماده را آزاد میکند. تمرکز بر افکار و اتفاقات منفی در زندگی به طور موثر و قابل احساسی انرژی مثبت مغز را کم میکند و میتواند به همان اندازه انرژی های مثبت بر روی مغز شما تاثیر تاریکی بگذارد.

انرژی مثبت میتواند احساسات بد مانند اضطراب را برطرف کرده و ارتباطات ما را با اطرافیان مان بهبود ببخشد. بر عکس انرژی های منفی باعث ایجاد احساس‌های منفی و به طبع آن باعث حال بد، ناخوشی ، نا امیدی می‌شود.

هدف ما باید جذب انرژی خوب و دفع کردن انرژی های بد باشد. پس ما می توانیم انرژی مثبت خودمان را بالا ببریم و در هر لحظه شاد تر و سرزنده تر از قبل باشیم. با انجام راه‌کار هایی که در ادامه به بیان آن ها می‌پردازیم شما می‌توانید روزانه شروع به جذب انرژی های مثبت و دفع انرژی های منفی کنید. و در زندگی روزانه احساس مثبت تری داشته باشید و به خواسته های خودتان برسید.

اما روی دیگر سکه همان انرژی مثبت در زندگی ماست که میتوان مثال های از قبیل : شادابی، احساس خوشی، خوشبین بودن به اتفاقات و رویدادها، امیدواری برای شما آورد که همه تاثیر پذیر از میزان جذب انرژی مثبت در زندگی شماست، همین امر میتونه نقش انرژی مثبت در زندگی رو برای شما به اثبات برسونه که این انرژی مثبت در زندگی زناشویی افراد نیز تاثیر گذار است و همین نکته باعث میشود که احتیاج به جذب انرژی مثبت در زندگی بیشتر از هر زمانی لازم باشه و عدم استفاده از قوانین جذب میتونه آثار مخرب و سوئی رو در زندگی شما داشته باشه.

تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن در پامیشا

جذب انرژی

باعث افزایش شادی و نشاط در زندگی می شود. روزانه که ما زندگی میکنیم انرژی های فراوانی را به سطح جهان ارسال میکنیم و انعکاس آن رو هم دریافت میکنیم. ذهن، بدن و روح ما انرژی را بازتاب می کند و دیگران بازتاب این انرژی را دریافت می کنند.

به همین دلیل است که ما در حضور برخی افراد احساس آرامش، گرما و نشاط می کنیم. و حضور آن افراد باعث شادی جمع است. و برعکس در کنار برخی افراد، احساس اضطراب، ناامیدی، کمبود و سردی می کنیم. پس ما باید بدانیم چگونه انرژی مثبت جذب کنیم. که در مقاله تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن تاکید شده است.

۱. به انرژی های خود در هر لحظه توجه کنید.

به نوع احساسات دیگران وقتی با شما وقت می گذارند توجه کنید. آیا شما احساس آرامش و شادی و خوشبختی رو به اونها می دهید یا احساسات منفی و ناراحتی و هلاکت بیشتری؟ آیا همش اخبار های بد را بازگو می‌کنید. و پیگیر اخبار های بد هستید؟ یا اینکه همیشه دوست دارید. که تنش در اطرافیان خودتان ایجاد کنید؟ یا نه، همیشه احساس آرامش و احساس شادی را در خودتان و اطرافیانتان القا می‌کنید.

اگر به طور طبیعی به نظر می‌رسد دیگران با هم نشینی شما لذت میبرند و احساس شادی بیشتری میکنند و در حضور شما زیاد میخندند به احتمال زیاد شما فردی مثبت تری هستید. اگر از شما و از همنشینی با شما لذت نمی برند و اگر مدام شما در حال بازگو کردن اخبار منفی هستید شما انرژی منفی بیشتری دارید.

سعی کنید از امروز انرژی مثبت بیشتری به دنیای اطراف بدهید. و در هنگام همنشینی با دیگران به جای اینکه به خبر های منفی توجه کنید با حرف های مثبت و خوب و با انرژی های مثبت، حال خوب را با بقیه به اشتراک بگذارید.

به مرور زمان باعث انتقال انرژی مثبت و از سوی دیگر باعث جذب انرژی مثبت می شوید. و تغییرات زیادی را در زندگی احساس می کنید و مسیر موفقیت و خوشبختی شما هموارتر خواهد شد.

2. برای جذب انرژی مثبت، لحن افکار خود را تغییر دهید.

متوقف کردن فکر های منفی شاید اندکی دشوار باشد ولی میتونیم با تمرین کردن افکار منفی را بسیار کاهش دهیم و آن ها را تبدیل به افکار مثبت و انگیزه دهنده و انرژی بخش تبدیل کنیم. برای اینکه بتوانید موفقیت، ثروت و سلامتی را جذب کنید باید تلاش کنید که افکار مثبت ذهن شما بیشتر باشد. که در تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن اشاره شده است.

3. هر اتفاق یا چالشی به نفع شما است.

سعی کنید جنبه مثبت اتفاقات را ببینید و تلاش کنید هر اتفاقی که می افتد شما آن را به نفع خود به کار گیرید. یعنی در هر اتفاقی خیری برای شما است. به بیانی دیگر شما می توانید در هنگام برخورد با یک چالش در زندگی خودتان دو طرز فکر داشته باشید.

به طور مثال در همین دوران کرونا کسب و کار های زیادی با چالش رو به رو شدند. بسیاری از کسب و کار های سنتی، هفته ها تعطیل شدند. ولی بعضی از آن ها هم از این چالش به نفع خودشان استفاده کردند. و متوجه شدند که باید تغییری ایجاد کنند؛ آن ها با آنلاین کردن کسب و کار خود نه تنها ضرر نکردند بلکه درآمد خود را افزایش دادند.

4. منبع انرژی های منفی را در اطراف خود کاهش دهید.

اخبار ها، شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون، انسان های منفی و … منبع انرژی های منفی هستند. احتمالاً شما هم با انسان هایی رو به رو شده اید. که مدام به شرایط غر میزنند و خود را تسلیم شرایط می پندارند. این دسته از افراد با دنبال کردن اخبار منفی و باز گو کردن آن ها برای اطرافیان راه موفقیت و خوشبختی را برای خودشان و اطرافیان خودشان مسدود می کنند.

حتی الامکان ما باید از این دسته از آدم ها دوری کنیم و جای آن ها را به انسان های مثبت اندیش و موفق بدهیم. همنشینی و یا دوستی با این افراد ممکن است ما رو هم به منفی گرایی بکشاند.

اما گاهی ممکن است افراد منفی باف نزدیک ترین افراد به ما مانند پدر، مادر، همسر و … باشند. مسلماً ما نباید از این افراد که با دل و جانمان عاشقشان هستیم دوری کنیم ولی می توانیم در بحث های منفی آن ها شرکت نکنیم و به جای آن، بحث را به موضوعی تبدیل کنیم که در نهایت باعث شادی و نشاط و جذب انرژی های مثبت توسط خانواده می گردد.

5. حلقه ارتباطی خود را با انسان های مثبت اندیش و موفق پر کنید.

«جیم ران»، کارآفرین، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی میگوید: “شما میانگین ۵ نفری هستید که بیشترین وقتتان را با آن‌ها می‌گذرانید. ” پس برای اینکه در زندگی خودتان انرژی مثبت بیشتری داشته باشید و احساس خوشبختی، شادابی و سلامتی بیشتر کنید؛ مواظب انسان های اطراف خودتان باشید. سعی کنید دوستان مثبت اندیش و موفق را برای خودتان انتخاب کنید.

6. برای جذب انرژی مثبت تا می توانید مهربانی کنید.

مهربانی های بسیار کوچک می تواند تاثیرات بسیار عمیقی روی انسان بگذارد. به طوری که انسان حس ارزشمند بودن و شاد بودن بیشتری را حس خواهد کرد. تحقیقات نشان می دهد افرادی که هدیه میدهند از زندگی خود رضایت بیشتری دارند و از سلامت جسمانی و روانی بالاتری برخوردارند. هدیه دادن به دیگران یک حلقه بازخورد مثبتی را ایجاد میکند. که احساسات خوب را به دنبال می آورد.

هدیه حتماً یک کادو گران قیمت و لوکس نیست. گاهی یک نامه دست نویس محبت آمیز و تشکر گونه به یکی از اطرافیان مان می تواند حس و حال خوب یک هفته او را بسازد. گاهی ریختن یک لیوان آب و دادن به کارگران فضای سبز خیابان میتواند. تاثیر عمیقی داشته باشد.

7. جذب انرژی مثبت با سپاسگزاری

سپاسگزاری قدرت بسیار زیادی در جذب انرژی های مثبت و شاد زیستن ما انسانها دارند. هر روز به صورت روزانه وقت بگذارید و از چیزهایی که دارید از خداوند سپاسگزاری کنید. با یافتن راه های کوچک و نعمتهای کوچک و بزرگی که در زندگی خودتان دارید. فرصتی بدست آورید. و به خاطر وجود آنها از خداوند سپاسگزاری کنید.

بابت تک تک لحظه هایی که زندگی می کنید از خداوند شاکر باشید. می توانید. هر روز صبح خود را با فکر کردن در مورد پنج تا از نعمتهای خودتان که خداوند به شما بخشیده شروع کنید. و بابت آنها از خداوند سپاسگزاری کنید. همچنین می توانید حداقل به یک نفر فکر کنید و از نعمت وجود او در زندگی خودتان سپاس‌گزار باشید.

8. از قدرت ذهن خودتان غافل نمانید.

حرف هایی که در ذهنتان به خودتان می زنید قدرت تاثیر بسیار زیادی در شادی شما و آینده شما دارد. اگر حرف های منفی به خودتان می زنید. مثلاً اینکه کاش زیباتر بودم، تنبل هستم یا اعتماد به نفس پایینی دارم… همه این ها باعث کاهش قدرت ما میشود اما با غلبه بر این افکار و جایگزین کردن این افکار درونی به فکرهای مثبت می‌توانید از این قدرت ذهن خودتان به نفع خودتان استفاده کنید.

مثلا هر روز به خودتان بگویید: من زیبا هستم، من خیلی باهوش و زرنگ هستم، من اعتماد به نفس بالایی دارم و خودم زندگی ام را خواهم ساخت…ذهن شما یک ابر قهرمان است که میتواند شما را به موفقیت های بسیار زیادی برساند و یا برعکس. انتخاب با خودتان است که در ذهن خودتان به خودتان چه چیزهایی را می گویید. شما باید روزانه افکار مثبت را در ذهن خودتان پرورش دهید.

9. خیرخواهانه کار کنید.

در طول زندگی خودتان همیشه خیر اطرافیان خودتان را بخواهید و همیشه آنها را به سمت مثبت بودن و رشد و پیشرفت تشویق کنید و همیشه به آنها انرژی بدهید. این انرژی به سوی خود شما باز خواهد گشت. این را سر لوحه رفتار خود قرار بدهید که با هر کسی که ملاقات می‌کنید با احترام رفتار کنید و با آنها خوب باشید و همیشه به آنها انرژی های مثبت بدهید تا به سوی اهداف خودشان حرکت کنند.

همیشه با انسانهای اطرافتان خوش برخورد و مهربان باشید حتی اگر کسی در اطراف شما کار اشتباهی انجام داد؛ هرگز تلافی نکنید و واکنش تندی نشان ندهید. شاید آنها روز بدی را سپری کرده باشند. یا بدون اینکه فکر کنند. واکنش نشان داده اند. که اگر شما نیز همان واکنش منفی را انجام دهید. هیچ سودی نه برای شما و نه برای فرد مقابلتان ندارد. و باعث تکثیر انرژی های منفی می‌شود. همیشه با حسن نیت و با مهربانی با همه رفتار کنید حتی اگه بقیه این کار را نکنند.

همچنین برای اینکه بدانید انسان های موفق چطور از قدرت تمرکز به نفع خودشان استفاده میکنند پیشنهاد میشود مقاله زیر را بخوانید:

انرژی مثبت درمانی

انرژی مثبت در درمان بیماری به چه معناست؟ آیا از تاثیر انرژی مثبت در بیماری مطلع هستید؟
ابتدا میخواهیم. یه تعریف ساده و قابل فهم از انرژی مثبت درمانی داشته باشیم. تا من بعد از این بتونیم ماهیت این عنوان رو در زندگی درک بکنیم. پس بزارید اینجوری بگوییم. که انرژی درمانی در واقع روشی است. که افراد بر اساس آن ادعا دارند. به کائنات تسلط پیدا میکنند. و عنوان میدارند. که این انرژی هارو که از طریق قدرت کائنات بدست آوردند. در اختیار بیمار قرار داده است. سعی در درمان بیمار توسط انرژی مثبت دریافتی از کائنات دارند.

در حقیقت شایان ذکر است. انرژی درمانی هیچ پایه و اساس علمی اثبات شده ای ندارد. به همین دلیل در این زمینه همیشه سودجویانی که ادعا دارند. با کائنات در ارتباط هستند. از انرژی مثبت در درمان بیماری کمک میگیرند. تاثیر انرژی مثبت در بیماری را میدانند. می توانند درد شما رو با توجه به دانش خود درمان کنند. هستند و از همگی این درخواست رو دارم که اگر قصر همچین کاری رو دارند حتما از وجود افرادی که در این زمینه متخصص هستند. به اصطلاح ثابت شده اند استفاده کنند. تا نه وقت و هزینه خود رو هدر بدن و نه این که به اینکه دنیا مملو از انرژی هست شک ببرند.

تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن در پامیشا

انرژی مثبت در کائنات

آیا روش فرستادن انرژی مثبت به کائنات را آشنایی دارید. قوانین انرژی مثبت و کائنات صوتی رو چطور؟ کتابی در حوزه انرژی مثبت و کائنات خوندی؟
تمامیه سوالات بالا رو میشه اینطور پاسخ داد که: کائنات دارای ۳ قانون مهم و اساسی است. که در صورت رعایت کردن آنها میتوانیم. راه و روش گرفتن انرژی مثبت از کائنات را یاد بگیرید. کلا خالی از لطف نیست. این ۳ قانون که بسیار و حتی در روزمره در آن با تعامل هستید رو فرا بگیرید:

سه قانون از قوانين مهم کائنات:

1- قانون جبران
2- قانون جذب
3-قانون مزرعه

1- قانون جذب:

کل آفرينش و کائنات بگونه ای از جنس انرژی ست (بغير از خداوند که از هيچ جنسی نيست).
افكار و ذهن ما هم از جنس انرژی ست. هر يک از ما درست مانند يک فرستنده-گيرنده (هردو در يک مجموعه) هستيم و انرژی هاي خاصی را با فركانس های خاص مرتعش و منتشر ميکنيم.

قانون جذب ناظر بر اين امر است که هرگونه انرژی را (چه مثبت و چه منفي) با هر فركانسی مرتعش کنی، دقيقا” همان را به سوی خودت جذب ميکنی.

مثال: هرگاه بر اين نگرانی تمركز شديد داری که نكند فلان بيماری لا علاج را بگيرم و به شدت از آن بترسی، خود بخود سيگنالی در اين رابطه با کائنات ميفرستی که در سطح فركانس خاصی عمل ميکند و (انگار که آنرا از کائنات درخواست کرده باشی) همان را برايت به تحقق درميآورد.
حال اختيار با شماست. که مدام بترسی، مشكوک باشی، نگران آينده باشید. نگران ازدست دادن کسی يا چيزی باشید.
يا نه؟ به خداوند (زندگی) اعتماد و اطمينان قلبی داشته باشید. هميشه با اتكا و توكل به او، و بدون ترس، با انرژی زنده زندگی روزگار را بگذرانید. و از من ذهنيت هرچه بيشتر دورب کنی.

2- قانون جبران

میتوان گفت. در کائنات هر فعلی که برای هر شخصی صورت میگیرد. یا نعمتی که به هر شخص عطا می شود. حالا با هر نوع واسطه ای، باید در ازای آن فعلی که دریافت کردید. جبرانی انجام بدهید. اگر این جبران صورت نگیرد. بر اساس همان قانونی که به شما نعمت داده شده است. چیز دیگری را تحت عنوان جبران نعمت از تو میگیرد.
پس میشود گفت. هر انسانی باید در زندگی خودش بسیار هوشمند و دقیق عمل کند. و با دقت تمام مراقب چگونگی جبران نعمت عطا شده به خویش باشد.
قانون خاصی برای چگونگی جبران نوشته نشده است. و این جبران میتواند. از هر طریقی صورت پذیرد. از نعمت های خیلی بزرگ تا جواب دادن لبخند فردی با لبخند را در نظر بگیرید. بعضی از صاحب نظران این قانون رو به قانون کارما تشبیه کرده اند.

میتوان با قاطعیت تمام گفت که تمام آفرینش و کائنات از جنس انرژی هستند البته به غیر از خداوند متعال که از هیچ جنسی نیست. فکر ها و در حقیقت ذهن ما هم از جنس انرژی است و هر کدام از ما درست شبیه یک فرستنده و در آن واحد گیرنده انرژی هستیم و همینطور این نکته جالب رو نباید فراموش کنیم که انرژی های خاصی رو با فرکانس های خاص مرتعش و همینطور منتشر میکنیم و در پیشگاه کائنات قرار میدهیم.

قانون جذب ناظر بر همین امر میباشد. که هر انرژی را چه در قالب مثبت و چه منقی با هر فرکانسی که منتشر و مرتعش میکنیم. دقیقا، تکرار میکنم.

دقیقا و بازهم تکرار میکنم دقیقا با همان شدت و حدت به سوی خودمون جذب کنیم. و تاثیرش رو در زندگی خود مشاهده کنیم.

مثال رو میشه اینجوری عنوان کرد. که: مثلا با ارسال فرکانسی در قالب اینکه نکنه من فلان بیماری لاعلاج را بگیرم. شروع به ترسیدن و فرستادن فرکانس های بعدی با همین محوریت انجامدهید. خود به خود سیگنالی در باب همین موضوع دریافت می کنید. و بعید نیست. بعد از گذشتن مدتی خاص خود را در بند همان بیماری گرفتار ببینی و آن موقع است. به انرژی کائنات ایمان می آورید. دیگر دیر شده است.

به هر روی انتخاب با شماست. که مدام بترسی، نگران باشی، مشکوک شوی، آینده هراسی پیدا کنید. نگران از دست دادن کسی یا چیزی باشید. یا برعکس به ایمان به خداوند و اتکا کردن به او بدون ترس و با انرژیی همواره مثبت و سرزنده زندگی خود رو به بهترین نحو اداره کنید. و ذهنیت های منفی رو برای همیشه از زندگیت خارج کنید. تصمیم با خود شماست.

3- قانون مزرعه

وقتی شما بذری را میکاری باید صبور باشی و شکیبایی کنی تا در زمان خودش به تو محصول دهد و غیر از این راه حلی وجود ندارد. پس صبر رکن اساسی قانون مزرعه است، رکن دوم در واقع نگهداری و رسیدگی به آن بذری که اول کاشتی میباشد.
در واقع پامیشا در مقاله تعریف انرژی مثبت و راهکار های جذب آن توصیه می کند. با یک جمله این مطلب رو به پایان ببریم :
عجله کردن هرگز اجازه رشد به بذری که میکاریم رو نمیدهد و تنها دستاوردش برای ما زجریست که در درون ما ایجاد میکند.

استایل الگانت چیست؟

استایل گنگ چیست؟

استایل رترو چیست؟

استایل تینیجری چیست؟

روانشناسی لباس کودک

پوکی استخوان؛ علائم ، عوارض و درمان